Gå til innhold

GayPride Paraden, hvorfor jeg synes det er ekkelt!


maskineple

Anbefalte innlegg

Jeg er i mindretall pga det ikke er mange som vil skrive noe om dette, men jeg lover deg at de fleste tenker som meg. 

 

Dropp paraden, hva homofile gjør i sitt eget hjem bryr jeg meg ikke om. Men paraden bør bli kritisert, det er her media har sviktet. De hyller faktisk slike parader...

 

All statistikk og samfunnsutvikling peker mot det motsatte av det du skriver her – det blir stadig mer akseptert å være homofil i Norge og i Vesten generelt.

 

Vent, jeg orker ikke helt å engasjere meg i noen debatt med deg, kjenner jeg. Det blir liksom for dumt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, paraden er unødvendig.

Iran har også forbud mot å bygge kirker, skal vi begynne å bygge så mange vi klarer for å vise dem noe?

Paraden er en unnskyldning for homofile å oppføre seg slik som hovedinnlegget.

Hva har kirker i Iran med dette å gjøre? Vi snakker om homofili.

Aner du hvor mange som per dags dato blir voldtatt pga de er homofile? Ikke bare i Norge, men i utlandet også. Du er ganske sneversynt om du bare tar Norge i betraktning.

Dessuten, som what om de oppfører seg sånn på en parade? Der slår de flere fluer i en smekk. Ikke bare åpner de opp for åpenhet rundt homofili, men også for andre ting som f.eks seksuelle preferanser ( ifølge sadomaskene/ draktene de tydeligvis går med ).

Hvis du hater denne paraden så innmari så hold deg borte fra den da!

PS. Du har fremdeles ikke hosta opp fakta på at homofile er mer pedofile!

Endret av Brimi
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har kirker i Iran med dette å gjøre? Vi snakker om homofili.

Aner du hvor mange som per dags dato blir voldtatt pga de er homofile? Ikke bare i Norge, men i utlandet også. Du er ganske sneversynt om du bare tar Norge i betraktning.

Dessuten, som what om de oppfører seg sånn på en parade? Der slår de flere fluer i en smekk. Ikke bare åpner de opp for åpenhet rundt homofili, men også for andre ting som f.eks seksuelle preferanser ( ifølge sadomaskene/ draktene de tydeligvis går med ).

Hvis du hater denne paraden så innmari så hold deg borte fra den da!

PS. Du har fremdeles ikke hosta opp fakta på at homofile er mer pedofile!

 

Jeg kan ikke flytte vekk fra paraden, jeg bor her veldig nærme plassen. 

Endret av maskineple
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les siste setningen fra kilden din.

 

Ok, det der med at de er pedofile tar jeg tilbake, det betyr fortsatt ikke at de skal plage med ekle parader...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du ikke oppfører deg normalt vil du bli utsatt for hets og mobbing, du kan oppføre deg normalt og gifte deg men en person av samme kjønn. Da vil du ikke oppleve hets. 

 

Men dersom du hopper rundt, har på deg sadokostymer, snakker med gay-stemme, og kler deg unormalt vil du jo selvfølgelig bli mobbet.  

 

Det er ikke noe nytt.  Jeg ble mobbet engang på barneskolen da jeg hadde på meg DonaldDuck genser. 

 

Da forsto jeg det, og har nå klart meg veldig godt siden. Det ser ikke ut som homofile forstår dette....

 

Det er jo nettopp det å oppføre seg "unormalt" som får verden fremover. I praksis, særlig blant religiøse fanatikere, er det svært mange homofobe som driver med hets og mobbing. Særlig i mer religiøse land enn Norge, men også her. For at noe "unormalt" skal bli "normalt" så må det jo vises frem, ikke gjemmes vekk. 

 

Homofili er forresten helt normalt, og heller ikke unikt for mennesker. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var jeg ekkel der jeg gikk hånd i hånd med kjæresten min, iført sommerkjoler begge to, håret pent satt opp og sminke, to helt vanlige, slanke kvinner tredveåra, som viftet med hvert vårt regnbueflagg og feiret kjærligheten og friheten til å kunne feire den uten å bli slått ned eller voldtatt på gata slik mange lesbiske opplever i andre land?

 

Hvem har sagt det? Hvordan i alle dager klarer du å få det ut av Ts sitt innlegg?

 

 

Anonymous poster hash: 73066...9e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB rett over dette innlegget:

Ganske enkelt: Fordi han sier at ALLE homofile er ekle, og at paraden er ekkel. Jeg er homofil og gikk i praden og dermed også ifølge ham ekkel.
 
Han sa ikke "de enkeltindividene som oppfører seg veldig outrert og som gjør sånn og sånn...", men sier at ting som det viser at alle homofile er ekle og at vi syter og er ustabile. Så (siden du tydeligvis ikke forsto at det var det jeg prøvde å tydeliggjøre) da mener han også at folk som meg og kjæresten min er ekle, selv om vi aldri har på oss "sadokostymer" eller ligner så veldig på feite menn som kysser.
 
Også kalt sarkasme.
 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ett par dager siden overhørte jeg ei kjerring som uttalte at "alle homofile er ekle!" Men det var ingen av dem som satt rundt henne, som argumenterte eller var uenige med dette utsagnet. Dersom noen hadde sagt nøyaktig det samme om muslimer og innvandrere, så hadde man blitt nærmest høvlet ned rimelig kjapt...

 



Anonymous poster hash: 8f9cd...191
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste homofile er som alle andre maskineple og det vet du. Det der er bare minoriteten.

Du bare finner slike saker for å sverte homofile fordi du ikke liker dem. Get over it.

Endret av Andreas_B
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB rett over dette innlegget:

Ganske enkelt: Fordi han sier at ALLE homofile er ekle, og at paraden er ekkel. Jeg er homofil og gikk i praden og dermed også ifølge ham ekkel.

 

Han sa ikke "de enkeltindividene som oppfører seg veldig outrert og som gjør sånn og sånn...", men sier at ting som det viser at alle homofile er ekle og at vi syter og er ustabile. Så (siden du tydeligvis ikke forsto at det var det jeg prøvde å tydeliggjøre) da mener han også at folk som meg og kjæresten min er ekle, selv om vi aldri har på oss "sadokostymer" eller ligner så veldig på feite menn som kysser.

 

Også kalt sarkasme.

 

 

Dette er bare tull. Du har selv diktet opp diverse meninger du mener Ts har. Trådstarter angriper noen homofile, ikke alle.

 

Ikke på noe sted står det noe som bestemt skal tolkes som at "alle homofile som gikk i paraden er ekle".

 

 

Anonymous poster hash: 73066...9e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jet synes vi skal forby ungdommer! De er bare mega ekle, kvisete, dumme, og kler seg stygt. Uff inn i skapet med de!!

 

 

Bevis? Bare se på alle voldtektene, fylleslagene, harry oppførselen til russen! Youtube har så mange klipp at jeg blir kvalm!

 

Btw: Synes også heterofile menn burde forbys i gata. Ingen begår mer vold og kriminalitet enn disse.

Bare les avisa! De er dessuten mega harry på fylla. Tror de er lekre og unge, men egentlig bare mannegriser.

 

 

Nei takke meg til homsene, de ferier i alle fall bare en dag i året!

 

 

:transe:

 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dette er bare tull. Du har selv diktet opp diverse meninger du mener Ts har. Trådstarter angriper noen homofile, ikke alle.

 

Ikke på noe sted står det noe som bestemt skal tolkes som at "alle homofile som gikk i paraden er ekle".

 

 

Anonymous poster hash: 73066...9e7

 

 

Når overskriften er at TS synes det er ekkelt med pride, og når han skriver:

"Om noen sier at homofile fortsatt ikke er ute etter oppmerksomhet så kom med bevis, slik jeg ser det har de fått lov til å gifte seg i de fleste vestlige land ( Norge siden 2009 ) og i de fleste Amerikanske states siden 2000 tallet. Og de syter fortsatt som om noen har noe imot dem.

 

Er det virkelig noen som tviler på at de er ute etter oppmerksomhet og egentlig er ustabile?"

 

Så skriver han utelukkende generaliserende, og ikke "enkelte" "noen" eller for den del "homofile menn" som virker som er hans største problem med homofile.

 

Så jeg syns det er vanskelig å tolke det annerledes, egentlig. Utfra språkbruken.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når overskriften er at TS synes det er ekkelt med pride, og når han skriver:

"Om noen sier at homofile fortsatt ikke er ute etter oppmerksomhet så kom med bevis, slik jeg ser det har de fått lov til å gifte seg i de fleste vestlige land ( Norge siden 2009 ) og i de fleste Amerikanske states siden 2000 tallet. Og de syter fortsatt som om noen har noe imot dem.

 

Er det virkelig noen som tviler på at de er ute etter oppmerksomhet og egentlig er ustabile?"

 

Så skriver han utelukkende generaliserende, og ikke "enkelte" "noen" eller for den del "homofile menn" som virker som er hans største problem med homofile.

 

Så jeg syns det er vanskelig å tolke det annerledes, egentlig. Utfra språkbruken.

 

Ja, kanskje jeg generaliserte for mye, burde kanskje nevnt at jeg kun mener de som kler seg ut og de som oppfører seg dumt, ikke alle homofile. 

 

Du kan slette tråden om du vil. 

Endret av maskineple
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når overskriften er at TS synes det er ekkelt med pride, og når han skriver:

"Om noen sier at homofile fortsatt ikke er ute etter oppmerksomhet så kom med bevis, slik jeg ser det har de fått lov til å gifte seg i de fleste vestlige land ( Norge siden 2009 ) og i de fleste Amerikanske states siden 2000 tallet. Og de syter fortsatt som om noen har noe imot dem.

Er det virkelig noen som tviler på at de er ute etter oppmerksomhet og egentlig er ustabile?"

Så skriver han utelukkende generaliserende, og ikke "enkelte" "noen" eller for den del "homofile menn" som virker som er hans største problem med homofile.

Så jeg syns det er vanskelig å tolke det annerledes, egentlig. Utfra språkbruken.

Det står ingenting om at du som gikk i paraden med din kjæreste er ekkel. Det er noe du har siktet opp. Hva er poenget med å konstruere stråmann her, det er da nok du kan ta Ts for basert på det som vedkommende faktisk har skrevet.

Anonymous poster hash: 73066...9e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, om disse homo-paradene har noe for seg kan man jo diskutere.

Jeg kjenner flere homofile som synes dette er ødeleggende og skaper mer fordommer enn nødvendig. Selvfølgelig skal alle få lov til å være seg selv, men så lenge paraden har med homofili å gjøre så blandes kortene litt mener nå jeg..

Jeg har heller ikke sansen for disse sado-geiene mange har på seg på paraden.

Det har ingenting i offentligheten å gjøre, og vil de absolutt kle seg i disse kostymene med rumpa bar og kuler i munnen så kan de jo ha sado-festival på et eget område (forøvrig burde det være for både hetrofile og homofile).

Jeg tror absolutt ikke at alle homofile identifiserer seg med det som blir løftet fram på disse paradene, og derfor synes jeg ikke det er riktig at TS grer alle under en kam heller..

Anonymous poster hash: 31151...b3c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som du ser er han enig i at han generaliserte veldig, og det er klart han ikke i åpningsinnlegget sier at vi er ekle, han aner ikke hvem vi er og at vi gikk der før jeg sa det. Men siden han generaliserte det til å gjelde alle homofile måtte det automatisk bety nettopp alle homofile.

Ingenting i veien med tråden din i form av regelbrudd eller lignende, Ts, og jeg kan ikke bare slette tråder bare fordi jeg er uenig i budskapet! :) Kunne ikke ha gjort noe uansett siden jeg har skrevet i den heller.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg gikk i paraden i år, og det er noe av det beste jeg har opplevd. Mangfoldet, menneskene og alle smilene. Jeg ble helt rørt! Følte meg stolt av den jeg er og hva jeg står for. Jeg mener at det absolutt er en god grunn til å feire: nemlig at man kan være stolt av den man er, uansett.

Og jeg bryr meg ikke om hvem som kysser eller hvordan de ser ut. Det kalles kjærlighet!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er garantert like ekkel i deres øyne. Men da pga holdningene dine.

Veldig enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paraden er grei den, den bringer med seg mye positivt. Men det er vel ikke greit at en liten unge (mindreårig) står og jukker og simulerer knullestillinger? Hadde et barn stått sånn inntil meg på en parkeringsplass eller i en butikk eller noe.... da hadde sikkert politiet tatt meg inn til avhør for å finne ut om jeg evt. drev med noe pedogreier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...