Gå til innhold

SniKkSnAkK tråden for hygge og sosial småprat


Kamikatze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bra liv på forumet i kveld. Tydelig at mange nyter noen velfortjente fridager. :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra liv på forumet i kveld. Tydelig at mange nyter noen velfortjente fridager. :nigo:

Ja, du slette tid. Det er jo så lenge siden de hadde en ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres herlig ut :laugh:

Natten er søt. Morgenen er djevelens oppfinnelse. :jepp:

Om noen få uker blir det midnattsol. Er litt kult å tasse rundt i tre-tiden på natta, og treffe på døgnville eldre damer med plenklipper. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg overført penger til alle som trenger, er det noen som kan hjelpe meg med noen grunker så kan jeg gi deg mitt kontonummer. Det er ikke så mye jeg trenger av hver enkelt.

Pliiiiis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg vil ha! Meg vil ha! Meg vil ha! _funnydance__by_cookiemagik-d31vcyh.gif

Økologisk melk, en banan eller to for fylde, en halv pose panda, stavmikser. :jepp:

Pleier også ha oppi noe paranøtter, mest for næringens skyld. Har også laget med Kick, men de ble litt seig i melka, så mikseren sleit. Tror det ville gått bedre om jeg skar dem i terninger først og tok dem i etter det andre, sånn at de ikke legger seg som en klump i bunn.

Kommer i løpet av helga også til å prøve å ha oppi pærer. Det tror jeg kan funke bra.

Gugga kan selvsagt også kjøres i iskremmaskin. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig avstressende og tiltaksløs søndag. Ikke gjort noe som helst fornuftig, annet enn litt husarbeid. Til og med matstellet var type pose fra fryser til stekepanne.

Laget sorbetliknende substans av overmodne pærer, et eple, fryste jordbær, fryste bjørnebær, og en neve assorterte nøtter. Den skulle fungere som dessert til en omskolert pytt-i-panne, men hakkeren greide ikke å hamle opp med de små harde bjørnebærfrøene. En stund sto jeg og inspiserte rørebollen, fordi jeg trodde knivene hadde revet ut små hardplastbiter. Men etterhvert falt frøene på plass, og mysteriet var løst. Den estetiske gleden var på linje med å finne en klase bein i fiskefilet...

Siden været har vært nydelig i dag, med strålende sol, tenkte jeg å ta en liten aftenpromenade i finværet. Lirker høyreøyet forbi kjøkkengardinet, og konstaterer en lokal regnbyge! Jaja, nå begynner jeg jo etterhvert å bli en erfaren sofasitter. Med vaskemaskinens klynk og jammer som bakgrunnsmusikk farer jeg mot natten, mens oppmerksomheten dras mot hva Hollywood mater dataskjermen min med.

Takk for denne helgen, ha en storfin uke! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...