Gå til innhold

Barnebursdag, ikke svare på invitasjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, det er ikke slik at man baker en 9/13-dels kake hvis 4 stk melder avbud i forveien.

Ja, vi lager også for mye. Det som blir spist er sjokoladekake (gjerne bare pynten) og gelé og/eller boller. Godteposer får de når de skal hjem. Og restlager helles i en skål og forsvinner ganske fort :-D

Anonymous poster hash: 6b089...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her. Ikke hadde jeg tid til å sitte å lage kunstferdige invitasjoner på papir- jenta mi har en lillesøster på 8 uker som krever sitt.

Ja da har vi lært at epost aldri kan brukes fordi som mange sier her: mange sjekker ikke epost mer enn hver 14. dag.... Jøss, det visste jeg virkelig ikke!

Anonymous poster hash: 7705d...b9a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Ikke hadde jeg tid til å sitte å lage kunstferdige invitasjoner på papir- jenta mi har en lillesøster på 8 uker som krever sitt.

Ja da har vi lært at epost aldri kan brukes fordi som mange sier her: mange sjekker ikke epost mer enn hver 14. dag.... Jøss, det visste jeg virkelig ikke!

Anonymous poster hash: 7705d...b9a

 

Det er nok slik ja, mange har ikke rutine på å sjekke epost. (Som meg, som nevnt :) )

Men var det bare fire som ikke kom? For jeg synes ikke det er så ille, kanskje to av de ikke sjekker epost, en glemte å gi beskjed, og en skulle svare, men trykket feil. Det er fort slike ting som skjer, 4 av totalt 20 (? var vel noen som hadde meldt avbud også?) som ikke svarer er ingen krise :) Og dere hadde vel ikke hatt så veldig forskjell i maten på fire fra eller til? 

Anonymous poster hash: 6a197...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Ikke hadde jeg tid til å sitte å lage kunstferdige invitasjoner på papir- jenta mi har en lillesøster på 8 uker som krever sitt.

Ja da har vi lært at epost aldri kan brukes fordi som mange sier her: mange sjekker ikke epost mer enn hver 14. dag.... Jøss, det visste jeg virkelig ikke!

Anonymous poster hash: 7705d...b9a

Jeg har (som sikkert mange andre) en privat epost og en jobbepost. Til barnehagen har jeg oppgitt min private epost. Denne sjekker jeg kun noen ganger i uka. Jobb-eposten sjekker jeg mange ganger daglig(også når jeg ikke er på jobb).

Hvor mange gjester var det som møtte opp, sa du?

Anonymous poster hash: a07bf...a56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har en mobiltelefon.  Den ligger stort sett i vesken min når den ikke ligger til lading.

For meg er mobiltelefonen et nødalternativ.  

Det er umulig å få tak i meg på mobil i løpet av en arbeidsdag, og derfor oppgir jeg andre alternativer for akutthenvendelser.  (Fasttelefon/jobbtelefon, mail)

 

Mobil er en måte folk kan få tak i meg på dersom det haster, og de ikke får muntlig kontakt med meg på fasttelefon/jobbtelefon eller mail.

 

Siden jeg bruker mobilen så lite, glemmer jeg ofte å sjekke den for tapte anrop og sms om kvelden, og derfor kan det ta både 2 og 3 dager før jeg ser at jeg har fått melding.

 

På grunn av dette oppgir jeg aldri mobilnummer som et mulig alternativ til kontakt selv om jeg har den tilgjengelig, og som oftest hører hvis den ringer på kveldstid, eller helg.

 

Anonymous poster hash: 0e9bf...8de

 

 

Sånne som deg er dødsirriterende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne som deg er dødsirriterende

 

Hvorfor det?

 

 

Anonymous poster hash: 0e9bf...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hvorfor det?

 

 

Anonymous poster hash: 0e9bf...8de

 

 

Fordi man sender en melding eller ringer noen, så er det aldri svar å få eller det tar dagevis før man kanskje får "ok" på noe man har glemt man har sendt. Den eneste gode unnskydningen er om man er passert minst 70 år og bare ikke klarer venne seg til at det er en MOBILtelefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender du fellesmail til mange mottakere er det vel en mulighet for at det har havnet i spamfolderen.



Anonymous poster hash: 28ecf...f24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi man sender en melding eller ringer noen, så er det aldri svar å få eller det tar dagevis før man kanskje får "ok" på noe man har glemt man har sendt. Den eneste gode unnskydningen er om man er passert minst 70 år og bare ikke klarer venne seg til at det er en MOBILtelefon.

Det er forbud mot all elektronikk på min arbeidsplass, det inkluderer også mobiltelefon.

Men jeg er tilgjengelig på fasttelefon/jobbtelefon mer eller mindre 24 timer i døgnet selv om jeg ikke alltid er tilgjengelig på min private mobil.

Og jeg svarer alltid på mail, senest innen 2 timer på dagtid.

 

Det eneste folk ikke kan gjøre hvis de ønsker raskt svar på noe, er å sende meg sms, og derfor gir jeg alltid beskjed om dette.

 

Jeg tør påstå at jeg er mer tilgjengelig enn de aller fleste dersom de benytter seg av den informasjonen jeg har oppgitt (ringer fasttelefon på dagtid, fasttelefon eller mobiltelefon på kveld og helg, eller sender mail).

 

 

Anonymous poster hash: 0e9bf...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...