Gå til innhold

Hva kan vi gjøre? Sexproblemer...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Whitestripes

Hæ? Er det sjelden vare? Jeg trodde det var omvendt jeg, at jenter oftere ville kose, kline, stryke, kose, og at det var menn som ikke var så interessert i det. :vetikke:

Hysj, ikke ødelegg nå, da. Jeg følte meg litt spesiell et øyeblikk :ler:

Ellers enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest supernova_87

Hysj, ikke ødelegg nå, da. Jeg følte meg litt spesiell et øyeblikk :ler:

Ellers enig med deg.

Haha, sorry :fnise:

Kan vi ikke være spesielle sammen da? :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Hæ? Er det sjelden vare? Jeg trodde det var omvendt jeg, at jenter oftere ville kose, kline, stryke, kose, og at det var menn som ikke var så interessert i det. :vetikke:

Det er den RAKE motsetning faktisk. Hånden på hjertet...jeg trodde det var slik du trodde det var frem til jeg var dum nok til å melde meg inn her :) men det kan jo hende alle de galeste damene bare er de mest høylydte. Ikke det at det er noe som helst galt i at damene er ville og vil ha allt i senga. Bare gøy å hyggelig det, men kravene og måten de neglisjerer mannens seksualitet er mildt sagt skuffende. Allt dreier seg om hva "hun" har krav på! Hva skjedde med å gå inn for sex og nytelse hvor begge er opptatt av partners opplevelse og nytelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Det er den RAKE motsetning faktisk. Hånden på hjertet...jeg trodde det var slik du trodde det var frem til jeg var dum nok til å melde meg inn her :) men det kan jo hende alle de galeste damene bare er de mest høylydte. Ikke det at det er noe som helst galt i at damene er ville og vil ha allt i senga. Bare gøy å hyggelig det, men kravene og måten de neglisjerer mannens seksualitet er mildt sagt skuffende. Allt dreier seg om hva "hun" har krav på! Hva skjedde med å gå inn for sex og nytelse hvor begge er opptatt av partners opplevelse og nytelse?

Haha, alt man går rundt og bare tror her i verden, høh :fnise:

Hva man har "krav" på, det er jo bare BS. Sexlivet blir vel best dersom man er opptatt av å nyte og å gi nytelse. Dersom man har en sjekkliste på hva som må til for at man skal ha FÅTT det man har krav på så blir det bare for dumt.

- Tatt i doggy? Check

- Blitt dasket? Check

- Fått 3 orgasmer? Check

Jamen da kan jeg si meg fornøyd med dagens runde.

... Whaat? Det kan da ikke være sånn. Dersom man mentalt har en form for liste der man regner på hvor mye man har gitt og hvor mye man har fått og føler det ikke blir rett med mindre man har fått like mange orgasmer eller fått like mye nytelse så tar man jo all spontanitet og nytelse ut av det. Det er SEX ikke et regnestykke. Dersom jeg gir fyren en blowjob og han kommer, men blir så fort tent igjen at jeg gir han en til og når han da kommer er så sliten at han sovner, så skal ikke jeg ligge der å være misfornøyd liksom. Jeg fikk jo gitt han 2 orgasmer, og sett han nyte det, win-win liksom! :laugh:

Noe av det beste er jo å se partneren kose seg. Og noen ganger er det nok å bli verdsatt og strøket på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Haha, sorry :fnise:

Kan vi ikke være spesielle sammen da? :danse:

Klart det! :biggrin:

Endret av Whitestripes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Det er den RAKE motsetning faktisk. Hånden på hjertet...jeg trodde det var slik du trodde det var frem til jeg var dum nok til å melde meg inn her :) men det kan jo hende alle de galeste damene bare er de mest høylydte. Ikke det at det er noe som helst galt i at damene er ville og vil ha allt i senga. Bare gøy å hyggelig det, men kravene og måten de neglisjerer mannens seksualitet er mildt sagt skuffende. Allt dreier seg om hva "hun" har krav på! Hva skjedde med å gå inn for sex og nytelse hvor begge er opptatt av partners opplevelse og nytelse?

Vet du, jeg tror du har lest for mye på seksualitetsforumet. Husk at det gjerne er de som er litt mer ekstreme som skriver der. Majoriteten av oss er nok litt mer "normale" (i mangel av et bedre ord).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Haha, alt man går rundt og bare tror her i verden, høh :fnise:

Hva man har "krav" på, det er jo bare BS. Sexlivet blir vel best dersom man er opptatt av å nyte og å gi nytelse. Dersom man har en sjekkliste på hva som må til for at man skal ha FÅTT det man har krav på så blir det bare for dumt.

- Tatt i doggy? Check

- Blitt dasket? Check

- Fått 3 orgasmer? Check

Jamen da kan jeg si meg fornøyd med dagens runde.

... Whaat? Det kan da ikke være sånn. Dersom man mentalt har en form for liste der man regner på hvor mye man har gitt og hvor mye man har fått og føler det ikke blir rett med mindre man har fått like mange orgasmer eller fått like mye nytelse så tar man jo all spontanitet og nytelse ut av det. Det er SEX ikke et regnestykke. Dersom jeg gir fyren en blowjob og han kommer, men blir så fort tent igjen at jeg gir han en til og når han da kommer er så sliten at han sovner, så skal ikke jeg ligge der å være misfornøyd liksom. Jeg fikk jo gitt han 2 orgasmer, og sett han nyte det, win-win liksom! :laugh:

Noe av det beste er jo å se partneren kose seg. Og noen ganger er det nok å bli verdsatt og strøket på.

Gratulerer! Du er den andre kvinnen jeg har hørt som har den instillingen til sex. Den andre er Heartbeat :)

Utrolig at dere finnes! Men dere er en særdeles sjelden form for kvinner. Fortell typene deres at de skal passe godt på dere og at de aldri må slippe dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Vet du, jeg tror du har lest for mye på seksualitetsforumet. Husk at det gjerne er de som er litt mer ekstreme som skriver der. Majoriteten av oss er nok litt mer "normale" (i mangel av et bedre ord).

Det kan så være :)

Men dersom det er bare så lite som 1% sjanse for å havne opp med den "gale" typen kvinne, vil jeg heller bli kastrert uten bedøvelse. Får grøssninger bare av tanken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Hæ? Er det sjelden vare? Jeg trodde det var omvendt jeg, at jenter oftere ville kose, kline, stryke, kose, og at det var menn som ikke var så interessert i det. :vetikke:

Var det jeg også trodde :fnise::fnise: Er jo håpløst å BARE skulle kose og kline.. går jo ikke det vel . Da bare MÅ de jo ha... :fnise::fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Til TS : Har han liten erfaring med sex? At han kanskje er så vant med å runke og hva som funker for han at han bare kommer på den måten?

Kanskje må han læres til å komme sammen med en kvinne?

Kan hende det bare er det og at han nå stresser for at det forventes av han å komme.

Hva med at han runker til han NESTEN kommer for så å stappe den inni deg og føle at han kan sprute i deg? Kanskje han da får opp selvtilliten i sengen og føler jobben på en måte er gjort`?

Kan hende det etterhvert blir bedre da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Var det jeg også trodde :fnise::fnise: Er jo håpløst å BARE skulle kose og kline.. går jo ikke det vel . Da bare MÅ de jo ha... :fnise::fnise::fnise:

Hvis ikke jeg får bamseklemmer og kos av henne kryper jeg sammen i fosterstilling og dør :) hahahaha....og jeg hadde jo dermed håpet at de fleste kvinner også trengte det slik at begge vant på det...men neida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Gratulerer! Du er den andre kvinnen jeg har hørt som har den instillingen til sex. Den andre er Heartbeat :)

Utrolig at dere finnes! Men dere er en særdeles sjelden form for kvinner. Fortell typene deres at de skal passe godt på dere og at de aldri må slippe dere ;)

Haha! Er det virkelig så uvanlig, jeg har vanskeligheter for å tro det. Merkelige greier. Men du mener at andelen menn som ser sånn på sex er større?

Jeg skal prøve å huske å fortelle min fremtidige partner at han skal være himla glad for at han fant meg :sjenert::hoppe:

Var det jeg også trodde :fnise::fnise: Er jo håpløst å BARE skulle kose og kline.. går jo ikke det vel . Da bare MÅ de jo ha... :fnise::fnise::fnise:

Vel det er kanskje håpløst dersom man BARE skal kose og kline for resten av evigheten, men å bare kose å kline innimellom er jo det beste! At man liksom bygger opp. Kanskje det er en grunn til å vente med sex i et forhold, at man blir vant til å kose og kline uten selve sexen? Hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Hæ? Er det sjelden vare? Jeg trodde det var omvendt jeg, at jenter oftere ville kose, kline, stryke, kose, og at det var menn som ikke var så interessert i det. :vetikke:

Jeg tuller ikke når jeg sier at slik jeg har opplevd verden så vil kvinner stort sett knulle og bli ferdig med det. Det er langt mellom dem som setter pris på fysisk og mental nærhet. Noe som ærlig talt har vert et savn i alle mine forhold. Joda, nå og da har en kunnet uttrykke nærhet fysisk uten krav eller forventning om en runde i halmen, men jøss det er sjelden. Resultatet er at jeg har mistet interessen for knulling. Det vil si, jeg sliter meg å engasjere meg seksuelt om det ikke ligger et fundament tuftet på helt andre ting først. Sex, slik en har erfart det, kjeder meg rett og slett. Det er like betydningsfullt som salting av veier i Sahara.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Haha! Er det virkelig så uvanlig, jeg har vanskeligheter for å tro det. Merkelige greier. Men du mener at andelen menn som ser sånn på sex er større?

Jeg skal prøve å huske å fortelle min fremtidige partner at han skal være himla glad for at han fant meg :sjenert::hoppe:

Vel det er kanskje håpløst dersom man BARE skal kose og kline for resten av evigheten, men å bare kose å kline innimellom er jo det beste! At man liksom bygger opp. Kanskje det er en grunn til å vente med sex i et forhold, at man blir vant til å kose og kline uten selve sexen? Hmm...

Ja det er det. Menn er ikke kresne på hva de har behov for mener jeg. Det bor et lite "barn i oss" hele tiden som har et enkelt behov for kos og nærhet....selv om vi har blitt voksne.

Det er litt sånn "alfahann matcho/gjeng kultur" å braute rundt i flokken med utsagn som "Idag pulte jeg dama i 4 timer i strekk! Hun bare lå der og tok imot! Jeg kunne holdt på i 7 timer til men hun ble så fornøyd og sliten så jeg gav henne pause!" Virkeligheten er en helt annen. Menn kan være så betatt og oppslukte at de kan gråte når de får god sex :)

Vi ønsker oss bare en livlig og god dame og et fint og variert godt sexliv. Jeg vil absolutt tro at menn er særdeles mye enklere når det kommer til dette enn kvinner...uten at jeg påstår at jeg har retten på min side.

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Jeg tuller ikke når jeg sier at slik jeg har opplevd verden så vil kvinner stort sett knulle og bli ferdig med det. Det er langt mellom dem som setter pris på fysisk og mental nærhet. Noe som ærlig talt har vert et savn i alle mine forhold. Joda, nå og da har en kunnet uttrykke nærhet fysisk uten krav eller forventning om en runde i halmen, men jøss det er sjelden. Resultatet er at jeg har mistet interessen for knulling. Det vil si, jeg sliter meg å engasjere meg seksuelt om det ikke ligger et fundament tuftet på helt andre ting først. Sex, slik en har erfart det, kjeder meg rett og slett. Det er like betydningsfullt som salting av veier i Sahara.

Så kjedelig at du har mistet interessen for sex, noe som liksom skal være gøy og koselig, og godt. Men det er jo ikke sånn at det er penetreringen som er det beste ved sexen, det beste er jo hvordan partneren har lyst på deg, og kysser deg overalt, lukter inn lukta av skuldra di, og drar deg inn til en hard klem, hvordan han ler når du biter han i sida på magen, og hvordan du detter ut av senga uten at det gjør noe fordi han refleksivt reagerte med å dytte deg unna når du plutselig kyssa han på innsiden av lårene fordi det kilte sånn. Kunne du hatt interesse for sånn kosing?

Jeg må jo innrømme at jeg er interessert i selve knullinga også jeg da, men jeg har aldri et krav om at han skal prestere, og jeg føler ikke at en runde er bortkastet dersom ingen av oss kommer. Men å være sammen med en som ikke verdsetter fysisk nærhet høyt tror jeg ikke hadde gått. Jeg hadde nok ønsket sex minst 1 gang om dagen, men da ikke sånn sex der jeg bare vil bli ferdig med det, hva er poenget da? Dersom man bare vil bli ferdig med det er det vel ikke noe poeng?

Ja det er det. Menn er ikke kresne på hva de har behov for mener jeg. Det bor et lite "barn i oss" hele tiden som har et enkelt behov for kos og nærhet....selv om vi har blitt voksne.

Det er litt sånn "alfahann matcho/gjeng kultur" å braute rundt i flokken med utsagn som "Idag pulte jeg dama i 4 timer i strekk! Hun bare lå der og tok imot! Jeg kunne holdt på i 7 timer til men hun ble så fornøyd og sliten så jeg gav henne pause!" Virkeligheten er en helt annen. Menn kan være så betatt og oppslukte at de kan gråte når de får god sex :)

Vi ønsker oss bare en livlig og god dame og et fint og variert godt sexliv. Jeg vil absolutt tro at menn er særdeles mye enklere når det kommer til dette enn kvinner...uten at jeg påstår at jeg har retten på min side.

Herregud, hvordan er det digg med ei dame som bare ligger der og tar i mot? Æsj. Eller bortsett fra dersom det en gang i blant er sånn: nå skal jeg gi deg en lang massasje, og slikke deg til du kommer og du trenger ikke gjøre noe annet enn å nyte! Da er det jo absolutt greit :fnise:

Så kvinner forventer no annet enn en livlig og god mann og et fint og variert sexliv, hva er det du føler at kvinner forventer/krever da? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg også trodde :fnise::fnise: Er jo håpløst å BARE skulle kose og kline.. går jo ikke det vel . Da bare MÅ de jo ha... :fnise::fnise::fnise:

det er nok en dårlig stereotyp som på langt nær gjelder alle menn (eller kvinner). Selv synes jeg penetrasjon er oppskrytt, mens på de fleste andre virker det ut som om at det er det store og nødvendige høydepunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne tråden kan ligne på flere av de som er under her, men jeg ville ikke "ta over" tråden..

Jeg og kjæresten (snart samboer) har vært sammen rundt 1 år. Vi har hele veien vært veldig forskjellig seksuelt, da jeg har hatt mer behov enn han. Det i seg selv er ikke problemet, jeg må heller ikke ha sex hver dag for å ha et fint forhold. Men når vi har sex, så kommer han sjeldent. Og det har blitt et negativt fokus på det der, fordi jeg (kremt) har ville prate om situasjonen, og forsøkt å løse det med kommunikasjon. Etterpåklokskapen sier at det ikke var det lureste, og vi har nå kommet til en vond sirkel jeg ikke forstår hvordan jeg skal løse.

Jeg har veldig vanskelig for å ta initativ, og blir usikker og lei meg når jeg får avslag fordi "sorry baby, jeg er ikke kåt...". Da får jeg ikke lyst til å ta initaiv, fordi jeg får et slag i tryne, og selvtiliiten hvis jeg prøver. Selv om han har nevnt at han syns det hadde vært deilig hvis jeg tok mer initativ..... :dry:

Vi har kommet til flere årsaker, og mulige løsninger sammen, men det blir ofte kun med praten, også skjer det ikke noe forandring. Vi har også pratet om sexolog, selv om ingen av oss er så ivrig på det.

Forstår at han ikke har lyst til å ha så ofte sex når han ikke kommer, og at det går på selvbildet og mestringsfølelsen hans også (selv om han sier det ikke er noe å bekymre seg over).

Vi har det supert sammen, sett bort fra det seksuelle. Men jeg er redd det seksuelle kan bli årsak til at vi ikke bør fortsette.

Vi er begge rådville, og ønsker å fikse problemet. Men jeg tror ikke noen av oss vet hva eller hvor vi bør begynne.

Noen råd?

Anonymous poster hash: 89ca6...947

Jeg som mann skjønner ikke helt situasjonen... En mann som har en kjæreste som vil ha sex så ofte det lar seg gjøre er gull verdt. Har hørt om flere par hvor kvinnen er den avvisende men likevel stiller opp så mannen skal få seg noe i ny og ned, her bør det være samme greia. Om han ikke blir tent i det hele tatt på ting du gjør med han ville jeg anbefalt en sjekk hos legen. Det kan være han har noe psykisk som setter en sperre for lysten hans, noe underbevisst som gjør at han ikke nyter sex på lik linje som andre menn/gutter på hans alder.

Hvor gamle er dere?

Har det vært sånn siden starten?

Har dere mye variasjon i sex livet deres, eller går det mye i det samme?

Kunne dere tenkt dere å eksperimentert litt med andre ting under sexen, som f.eks orgasmekremen til kondomeriet, sex-spill som forplay? Eller prøve med bind for øynene så man føler alt 10 ganger bedre? :)

Anonymous poster hash: 33a4c...410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kvinner forventer no annet enn en livlig og god mann og et fint og variert sexliv, hva er det du føler at kvinner forventer/krever da? :vetikke:

der menn har større sexlyst enn dama er det liksom sånn det skal være. Er det motsatt og hvis mannen da i tillegg sliter med potensproblemer, da går det på selvtillitten løs da hverken mannen eller dama tror de er gode nok. Generelt sett. Det er vel litt der forskjellen ligger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Klart det! :biggrin:

Plass til en snodig skapning til som alltid har hatt dette i blodet?

God sex er samspill, ikke sololøp.

Gidder ikke skrive gårsdagens/nattens ord på nytt så jeg kopierer dem inn. De er like gyldige i dag.

God sex er godt samspill. God sex er å få sin partner til å føle og virkelig forstå at vedkommende er ønsket. Ønsket som partner og menneske, med kropp og sjel.

God sex er å nysgjerrig avdekke lag for lag av sin partners seksuelle tenningsmønster, lyst triggere og erotiske fantasier. God sex er å tre inn i dette tenningsmønsteret, benytte hans/hennes lyst triggere og tre inn i hans/hennes erotiske fantasier.

God sex er å være tilstede med hele seg, bytte nytelse, gi og motta nytelse, smake og smakes. Nyte sin partners lyst, la din egen lyst nytes av din partner.

God sex er godt samspill.

Mangler samspillet er det ikke lenger god sex, og svært mange vil da mene ingen sex, - eller alenesex, er mye bedre enn dårlig sex.

Nærhet og tilstedeværelse uten sex er mye bedre enn dårlig sex.

Nærhet og tilstedeværelse med god sex er optimalt.

Punktum.

Og jeg blir litt overrasket dersom ikke mye av det fundamentet som denne delingen bygger på er det at man også mentalt 'ser hverandre' og snakker samme språk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Så kjedelig at du har mistet interessen for sex, noe som liksom skal være gøy og koselig, og godt.

Missforstå meg rett. Jeg har ikke mistet interessen for sex. Det er den formen for sex som nesten utelukkende forventes hver eneste gang jeg ikke ser poenget å begynne med. For å tenne meg, eller få meg til sengs, så må en spille på helt andre ting enn kropp og ren fysisk attraksjon. Det må bygges et fundament som omhandler om alt annet enn sex først. Om det tas initiativ av formen "Du tenner meg, la oss pule!" så kjeder jeg meg umiddelbart. Hun må med andre ord by på mer en pupper og fitte. Og det siste der synes å bli en gedigen mangelvare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...