Gå til innhold

27 år har ligget med en på 16


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Malanthor

Syns 27 og 16 er helt greit for litt senge-kos, men ikke kompatibelt i et forhold. Forskjellene blir for store. Ikke undervurdèr en 16-årig jentes egenskaper til å ta egne valg. De er slett ikke barn, og mange av dem vil faktisk ligge med mer voksne menn enn de barnslige ungguttene på egen alder.

Anonymous poster hash: b2888...999

Du er avskylig. :kvalm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest autopilot

Jeg kommer fra distriktet/"bygda" og har sett mange slike forhold som dette. Eldre type på rundt 30 får seg dame på 20 eller yngre.

Ingen av de forholdene har vart mer enn maks et par år. År som begge kastet bort på et dødsdømt prosjekt, når de heller kunne hatt gode opplevelser med personer på sin egen alder.

Som mange her har sagt allerede: Før eller senere vil hun mest sannsynlig komme til et stadie hvor hun ønsker å "finne sæ sjæl", leve livet, være singel student, prate med kjekke gutter på fylla, pule rundt på språkreise, osv. Og når du da runder et par-og-tredve og plutselig blir singel igjen, ikke kom å si at du ikke ble advart :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stian86

Jeg er en mann på 27, jeg lå med en jente hun så ut som at hun var rundt 19-20 så jeg kjørte på og hun var med på det. Jeg spurte ikke om alderen hennes, men har vært hengt med henne i etterkant og funnet ut at hun er 16. vi har også flere fellesbekjente, men jeg tror jeg har begynt å falle for denne unge jenten. etter min mening oppfører hun seg mye mer voksen enn hva andre 16 åringer gjør og hun har flere venner på min alder. Blir det galt av meg og gjøre noe videre med tanke på alder?

Anonymous poster hash: 4b8c9...3eb

er rett og slett ekkelt. Håper hun har en storebror som meg. For då blir det juling på deg!!! Sjerp deg!!er jo et barn i forhold til deg sjøl.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vert min datter det var snakk om, da burde du ha et veldig trygt sted å gjemme deg på. Ekkelt!

Jeg er en mann på 27, jeg lå med en jente hun så ut som at hun var rundt 19-20 så jeg kjørte på og hun var med på det. Jeg spurte ikke om alderen hennes, men har vært hengt med henne i etterkant og funnet ut at hun er 16. vi har også flere fellesbekjente, men jeg tror jeg har begynt å falle for denne unge jenten. etter min mening oppfører hun seg mye mer voksen enn hva andre 16 åringer gjør og hun har flere venner på min alder. Blir det galt av meg og gjøre noe videre med tanke på alder?

Anonymous poster hash: 4b8c9...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er rett og slett ekkelt. Håper hun har en storebror som meg. For då blir det juling på deg!!! Sjerp deg!!er jo et barn i forhold til deg sjøl.

^^^ Eksempel på den type holdning du må forberede deg på å bli møtt med, TS..

Anonymous poster hash: fe06c...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er selv 16, og drev senest i går med en på 25. Det er spennende, dere er ikke som de på vår alder i det hele tatt. Du burde ikke satse på noe forhold, det er noe som kommer til å gå over for henne. Du viser kjærlighet til henne, og følelsene går i spinn. Det er virkelig ikke noe å satse på.

Anonymous poster hash: ba20c...117

Har akkurat samme erfaring... Var i et forhold med en 6 år eldre gutt fra jeg var 15-19. I starten var det gøy å drive på med eldre menn, jeg hadde ekstremt dårlig selvtillit og kastet meg inn i forholdet fordi jeg likte kjærligheten jeg fikk av han. Og for all del, han var kjempesnill mot meg og vi hadde det fint sammen, men etter hvert ville jeg reise bort og studere, eksprimentere og var langt ifra klar for å etablere meg. Dessuten innså jeg da jeg ble litt eldre at han ikke hadde livsstilen og kvalitetene jeg så etter i en voksen mann.

Anonymous poster hash: 0ac04...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...