Gå til innhold

27 år har ligget med en på 16


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ts, hvordan var hun første gang i sengen? Jomfru? Var hun trang eller godt romslig etter mye sexerfaring tidligere?



Anonymous poster hash: a643a...fc1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ekkelt. Hva skal dere snakke om? Snapchat og Justin Bieber? Ikke kan dere dra på byen sammen heller. Jeg syntes det var like ekkelt da min 28 år gamle venninne hadde en greie med en 16-årig gutt i sommer. Han går fortsatt på vgs liksom. Forholdet varte ikke lenge, og det er en grunn til det. En 16-åring er umoden.



Anonymous poster hash: efa7a...3a1
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekkelt. Hva skal dere snakke om? Snapchat og Justin Bieber? Ikke kan dere dra på byen sammen heller. Jeg syntes det var like ekkelt da min 28 år gamle venninne hadde en greie med en 16-årig gutt i sommer. Han går fortsatt på vgs liksom. Forholdet varte ikke lenge, og det er en grunn til det. En 16-åring er umoden.

Anonymous poster hash: efa7a...3a1

Men er jo litt forskjell om det er en gutt da. Hvis gutten er 16 og hun eldre, så blkr det jo bare sett på som kult.:)

Anonymous poster hash: e33b6...bd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann på 27, jeg lå med en jente hun så ut som at hun var rundt 19-20 så jeg kjørte på og hun var med på det. Jeg spurte ikke om alderen hennes, men har vært hengt med henne i etterkant og funnet ut at hun er 16. vi har også flere fellesbekjente, men jeg tror jeg har begynt å falle for denne unge jenten. etter min mening oppfører hun seg mye mer voksen enn hva andre 16 åringer gjør og hun har flere venner på min alder. Blir det galt av meg og gjøre noe videre med tanke på alder?

Anonymous poster hash: 4b8c9...3eb

Hun løy aldri om alderen sin, det var bare det at verken jeg eller henne vil jeg tro tenkte noe særlig over det, i og med at hun ikke visste alderen min så kan det ha vært at hun har trodd at jeg var yngre, derimot har hun ikke sagt noe om hendelsen etter det skjedde.

Tenkte mer på hvor ille det faktisk er å inngå et forhold til ei så ung jente, altså aldersmessig ikke om vi faktisk passer sammen.

Anonymous poster hash: 4b8c9...3eb

Det der er vel ikke et tegn på at hun er så moden...

Og som 16 åring kan hun være så moden som mulig for sin alder, har hun ikke opplevd nok i livet.

Det at en er moden gjør at man har et bedre opplegg til å lære seg å bli voksen, men livserfaringer gjør en voksen.

Og innleder du et forhold, vil du fort merke at mye vil være problematisk ift alder.

Og hun kommer til å føle det behovet til å leve som en unge, noe du har vært igjennom for en stund siden, og som vil skape problemer mellom dere. Ellers kan det hende hun finner seg i å hopp til et voksent liv med en gang, men en eller annen gang vil det behovet dukke opp igjen.

Det er bl.a. derfor man kan noen ganger treffe kvinner i 30, 40 eller 50 alderen som plutselig kommer tilbake til ungdoms-mentalitet og -atferd. De har ikke fått leve sin ungdommhet eller ung-voskent liv, og det er et hull, en mangel.

Alle etappene i livet er viktige for oss, dropper vi over et av dem, kommer vi enten til å føle en tomhet eller til å ta det igjen etter flere år (eller begge)

Vet ikke om jeg skrev veldig tydelig, men håper du får med min mening. Er ikke norsk og altfor trøtt i dag til å tenke meg lengre før jeg skriver :)

Hvis du lar henne få sine egne erfaringer, og særlig oppleve sitt liv som unge, kan dere bli sammen om noen år hvis dere to fortsatt er interessert.

Anonymous poster hash: 91fc4...bd7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er jo litt forskjell om det er en gutt da. Hvis gutten er 16 og hun eldre, så blkr det jo bare sett på som kult. :)

Anonymous poster hash: e33b6...bd3

Ja rart det der. Og endatil blir jenter tidligere modne enn gutter. En 16 årig jente er som regel på et helt annet modenhetsstadie enn en 16 årig gutt.

Anonymous poster hash: a643a...fc1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: trodde du skrev at hun løy om alderen sin. Men som kvinne tenker jeg at det uansett ante henne at du var godt over 20, og det å ikke nevne at hun kun var 16 virker ikke bare som et glipp for meg...

Kilde: meg og mine venninner og bekjente når vi var under 20 år :)



Anonymous poster hash: 91fc4...bd7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der er vel ikke et tegn på at hun er så moden...

Og som 16 åring kan hun være så moden som mulig for sin alder, har hun ikke opplevd nok i livet.

Det at en er moden gjør at man har et bedre opplegg til å lære seg å bli voksen, men livserfaringer gjør en voksen.

Og innleder du et forhold, vil du fort merke at mye vil være problematisk ift alder.

Og hun kommer til å føle det behovet til å leve som en unge, noe du har vært igjennom for en stund siden, og som vil skape problemer mellom dere. Ellers kan det hende hun finner seg i å hopp til et voksent liv med en gang, men en eller annen gang vil det behovet dukke opp igjen.

Det er bl.a. derfor man kan noen ganger treffe kvinner i 30, 40 eller 50 alderen som plutselig kommer tilbake til ungdoms-mentalitet og -atferd. De har ikke fått leve sin ungdommhet eller ung-voskent liv, og det er et hull, en mangel.

Alle etappene i livet er viktige for oss, dropper vi over et av dem, kommer vi enten til å føle en tomhet eller til å ta det igjen etter flere år (eller begge)

Vet ikke om jeg skrev veldig tydelig, men håper du får med min mening. Er ikke norsk og altfor trøtt i dag til å tenke meg lengre før jeg skriver :)

Hvis du lar henne få sine egne erfaringer, og særlig oppleve sitt liv som unge, kan dere bli sammen om noen år hvis dere to fortsatt er interessert.

Anonymous poster hash: 91fc4...bd7

Jeg er 31 år, og damen min er litt eldre.. Vi har vært ilag siden hun tok jomfrudommen min. Har aldri opplevd noen andre, så føler meg veldig nyskjerrig på å ha sex med andre jenter. Men kommer ikke til å være utro da.:)

Anonymous poster hash: e33b6...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er jo litt forskjell om det er en gutt da. Hvis gutten er 16 og hun eldre, så blkr det jo bare sett på som kult. :)

Anonymous poster hash: e33b6...bd3

Nei ass, ekkelt er det uansett. De hadde ingenting å snakke om bortsett fra sex. Men han ble nok kongen i vennegjengen sin etter det der.

Jeg føler at menn som ligger med så unge jenter lever litt etter "nærmere 0, trangere hull." Og DET er umodent.

Anonymous poster hash: efa7a...3a1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det på en pen måte TS: Jeg tenker mitt når menn på nærmere 30 år innleder et forhold med en jentunge på 16. Dette går forøvrig begge veier, altså en voksen person som innleder et forhold med en jentunge eller guttevalp.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier go for it. Klokka jobber mot deg om du vil sjekke om det funker med deg og en 16-åring. Desto eldre du blir desto mindre sjans får du og desto større blir stigmaet. Har du lyst til å gå rundt og lure på om det kunne funket med henne resten av livet eller har du tenkt til å ta sjansen? Bedre å angre på noe man har gjort enn noe man ikke har gjort sier nå jeg.

Å leve livet sitt etter KGmobbens dømming er ikke et liv verdt å leve.

Det er bl.a. derfor man kan noen ganger treffe kvinner i 30, 40 eller 50 alderen som plutselig kommer tilbake til ungdoms-mentalitet og -atferd. De har ikke fått leve sin ungdommhet eller ung-voskent liv, og det er et hull, en mangel.

Alle etappene i livet er viktige for oss, dropper vi over et av dem, kommer vi enten til å føle en tomhet eller til å ta det igjen etter flere år (eller begge)

Anonymous poster hash: 91fc4...bd7

Michael Jacksonsyndromet er neppe vanlig. Og hvor mange er sammen med samme person i voksen alder som da de var 16 uavhengig av om de er sammen med jevnaldrende eller ikke. Jenta kommer til å få mer enn nok tid til å leve ut ungdommen selv om hun har hatt en kjæreste.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig syns jeg aldersforskjellen når hun er 16 og du 27 er altfor stor.

Dere er på helt forskjellige steder i livet. Du er godt voksen, hun har nettopp

begynt med livet sitt. Dere kan ikke gå ut sammen da hun ikke er gammel nok,

hva vil kollegaer og venner si til dette, og ikke minst foreldrene hennes?

Selv ville jeg ikke blitt glad hvis jeg hadde en datter på 16 som kom hjem med en på 27 år.

Og det skal sies at når jeg var på den alderen var jeg selv veldig moden for alderen,

og hadde mange eldre venner, men det er stor forskjell på venner og noen man har ett

forhold med. Mest sannsynlig kommer det heller ikke til å vare, da hun fortsatt går gjennom

store endringer i livet i denne alderen, mens du er i den alderen man gjerne ønsker å

etablere seg.

Hadde det vært samme aldersforskjell men at hun var eldre enn 16 hadde det vært noe

helt annet, da f.eks hvis hun var 21 og du 32, da er man i det minste i voksenlivet begge to,

og har lov til å gjøre de samme tingene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke fortelle hva du skal eller ikke skal gjøre, men av egen erfaring så skal det mye til for at et slikt forhold skal fungere. Jeg var 21 da jeg fikk en kjæreste på 16. I starten var alt fint, selv om det var avstandsforhold. Men etterhvert som vi ble godt kjent, så kom det lett fram at vi var i forskjellige stadier i livet. Var bare sammen i ett år før vi slo opp, pga en del interessekonflikter.

Dere må nok bare prate åpent og ærlig om dere vil gjøre det offisielt eller bare fortsette som venner med fordeler. Må nok regne med en del reaksjoner uansett.



Anonymous poster hash: 8b56c...49e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartbeat

Vel, jeg var sammen med en 29 åring da jeg var 16.

Må si at jeg fant han for barnslig og umoden for mitt liv, så jeg gikk videre til en som var mye yngre

Men han lærte meg en god del om sex iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det på en pen måte TS: Jeg tenker mitt når menn på nærmere 30 år innleder et forhold med en jentunge på 16. Dette går forøvrig begge veier, altså en voksen person som innleder et forhold med en jentunge eller guttevalp.

Jo men du vet at guttehvalper kan være veldig søte og bedårende, hehe:P Siden du kaller de hvalper;)

Anonymous poster hash: e33b6...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mi datter er 16 År og moden for alderen. Hadde hun funnet seg en på 27 år så hadde jeg syntes det hadde vært litt vel stor aldersforskjell. Men hadde det vært en kjekk og grei gutt som passet henne i modenhet,og var snill mot henne, så kunne jeg mere ha akseptert forholdet.

Men på en annen måte så kommer det helt an på deg og jenta hvor modne dere er ilag. Og det vet dere vel best selv :)

Men jeg har ei søster som hadde en 11 år eldre kjæreste da hun var 18... Foreldrene mine godtok det.



Anonymous poster hash: a5e09...9f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja rart det der. Og endatil blir jenter tidligere modne enn gutter. En 16 årig jente er som regel på et helt annet modenhetsstadie enn en 16 årig gutt.

Anonymous poster hash: a643a...fc1

Nei det er de faktigst ikke egentlig. De bare liker å tro det, siden eldre gutter står i kø for å ta jomfrudommen deres. Derfor alt for mange jenter debuterer alt for tidlig, med en mye eldre partner.

Er ikke uvanlig at jenter som er jomfru, debuterer med gutter over 20. Hvorfor er det sånn at mange menn elsker uerfarne unge jenter, men jenter kun går etter eldre "horebukker"?:)

Anonymous poster hash: e33b6...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er de faktigst ikke egentlig. De bare liker å tro det, siden eldre gutter står i kø for å ta jomfrudommen deres. Derfor alt for mange jenter debuterer alt for tidlig, med en mye eldre partner.

Er ikke uvanlig at jenter som er jomfru, debuterer med gutter over 20. Hvorfor er det sånn at mange menn elsker uerfarne unge jenter, men jenter kun går etter eldre "horebukker"? :)

Anonymous poster hash: e33b6...bd3

Fordi menn tennes av at hun er urørt. At hun ikke har hatt metervis med andre menns kuk inni seg og dusinvis av andre karer som har dumpet sæden sin i henne. Derfor.

Anonymous poster hash: a643a...fc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør ingenting ulovlig. Det er 11 år mellom dere, det er en del når man er 16. Du må ha i bakhodet at hun er ikke fullt ut voksen ennå og er i utvikling når det gjelder å finne seg selv. Men ellers, om dere trives og begge kan være dere selv så la det stå til. Kjærligheten har ingen alder.



Anonymous poster hash: 8458f...1ec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi menn tennes av at hun er urørt. At hun ikke har hatt metervis med andre menns kuk inni seg og dusinvis av andre karer som har dumpet sæden sin i henne. Derfor.

Anonymous poster hash: a643a...fc1

Men det er greit at menn tømmer seg i nye fitter igjen og igjen? Her snakker vi dobbeltmoral. Menn skifter damer oftere enn jeg skifter tampong og det er bare ekkelt.

Anonymous poster hash: efa7a...3a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...