Gå til innhold

Kvinner som kommer fort anses for å være gode i senga?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Merkelig logikk ute og går her..

Menn som kommer tidlig er som vi alle vet tapere i senga

Menn som holder lenge er gode elskere (gitt at de kommer i det hele tatt - for hvis ikke tenner de vel ikke på dama?)

Hvorfor er menn som holder lenge gode elskere? Jo, fordi de gir kvinnen tid til å komme - fordi kvinner fra naturens side ofte bruker litt lenger tid på å varmes opp.

Hvorfor anses da kvinner som kommer fort være gode elskere? Fordi de er gode mot mennene slik at mennene ikke trenger holde på så lenge?

Men da tar man jo også bort selve definisjonen på hvorfor menn er gode elskere.

Konklusjonen må være at både menn og kvinner som holder lenge i senga, OG avslutter med orgasme er de beste elskerne.

Alt annet er ulogisk.

Eller kommer jevnlig gjennom hele akten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest FuturePrimitive

Eller kommer jevnlig gjennom hele akten.

Aldri vært sammen med ei som cummer gjennom hele akten, men hei..høres jo artig ut det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg kommer fort om man treffer riktige stedene. Men jeg stopper jo ikke å ha sex etter en orgasme da hvis ikke mannen er tilfredsstilt? Jeg pleier å komme mange ganger i løpet av en runde, noen mannfolk kan jo bare fortsette etter at de kom og ta en runde to også?

Det er ikke orgasmene mine som gjør at mine partnere har syntes at jeg er god i senga, men rett og slett at jeg er en aktiv partner. Jeg fordrar ikke mannfolk som forventer å bli betjent uten å gjøre en innsats selv og det kunne ikke falle meg inn å gjøre det selv heller.

Hvem i alle dager snakker du TS som får høre dette tøvet? At kompisen din mente det er ikke det samme som at det er en generell oppfatning.



Anonymous poster hash: 872e7...56c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri vært sammen med ei som cummer gjennom hele akten, men hei..høres jo artig ut det!

Cummer? Det er vel strengt tatt mannen som har cum?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nope, å komme fort er en treningssak. Man kan øve seg på det. At mannen er god er en bonus, men jeg kan komme uansett hvor shitty mannen er i senga. Dog vil han da TRO at han er god. :nigo:

Jeg har hatt sex noen tusen ganger(langvarige forhold) og øver mye på egenhånd, og har enda tilgode å komme fort og i serier/multi.

Jeg har overhodet ikke tankene annensteds, det er ikke slik at jeg ikke er interessert i sex(er godt over snittet opptatt og dedikert) og jeg tror rett og slett kvinner som har den medfødte evnen(for det er hva det er) til å komme fort ikke innser at dette er fysiologisk betinget.

Kvinner flest - og da snakker vi en veldig høy prosentandel, er som meg: trenger tid.

Jeg kan komme fort om jeg virkelig prøver, men da er intensiteten ca 5% av hva den blir om jeg bruker tid og bygger den jevnt opp. Forskjellen er litt sånn "åh, der kom jeg visst" og "skjelve i hele kroppen og nesten eksplosjon i hjernen". Om en mann ikke er villig til å utgjøre den forskjellen så tenker jeg noe er feil et sted.

Det er jo utrolig trist at holdningene i denne tråden(ikke fra deg altså) går på at det er kjedelig når kvinner ikke kommer fort og gjennom hele akten. Er det da rart at man sliter med å faktisk komme? ;)

Men til tema: ja, jeg får et klar inntrykk av at kvinner selv og menn mener at det å få kjappe orgasme(og flere osv) er hva som utgjør bra sex og hvorvidt man er "god i senga".

Så da er visstnok sånn ca 90% av oss fryktelig dårlige og kan igrunnen bare gi opp sexlivet her og nå ;)

Anonymous poster hash: 23c0a...c0d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste AB,

Jeg svarte flåsete i en tråd jeg strengt tatt syns er noe flåsete. Jeg mener med hånda på hjertet at det er det seksuelle samspillet mellom to som er glad i hverandre som avgjør "godhet" i senga, ikke hvordan, hvor fort eller hvor ofte man kommer. At jeg kommer fort, liker jeg av og til å slenge i bordet i slike tråder, vil allikevel påpeke i alvorlighetens navn at det absolutt ikke alltid er udelt positivt. Det kan gjøre partnere usikre på seg selv, da de ikke er vant til det fra tidligere forhold. Lurer på om det betyr at jeg er laus, utromateriale osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste AB,

Jeg svarte flåsete i en tråd jeg strengt tatt syns er noe flåsete. Jeg mener med hånda på hjertet at det er det seksuelle samspillet mellom to som er glad i hverandre som avgjør "godhet" i senga, ikke hvordan, hvor fort eller hvor ofte man kommer. At jeg kommer fort, liker jeg av og til å slenge i bordet i slike tråder, vil allikevel påpeke i alvorlighetens navn at det absolutt ikke alltid er udelt positivt. Det kan gjøre partnere usikre på seg selv, da de ikke er vant til det fra tidligere forhold. Lurer på om det betyr at jeg er laus, utromateriale osv.

.....seriøst? Har noen antydet det!?!?? Jeg gir opp menneskeheten ;)

Anonymous poster hash: 23c0a...c0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....seriøst? Har noen antydet det!?!?? Jeg gir opp menneskeheten ;)

Anonymous poster hash: 23c0a...c0d

You and me both, baby. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You and me both, baby. :fnise:

Med andre ord er jeg dårlig i senga siden jeg ikke får multi/serieorgasmer, og den dagen jeg eventuelt får det er jeg et ludder som sikkert er utro. Good to know.

Får satse på å komme halvannen gang, noe midt imellom alle kan akseptere.

Anonymous poster hash: 23c0a...c0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Vel, jeg kommer fort om man treffer riktige stedene. Men jeg stopper jo ikke å ha sex etter en orgasme da hvis ikke mannen er tilfredsstilt? Jeg pleier å komme mange ganger i løpet av en runde, noen mannfolk kan jo bare fortsette etter at de kom og ta en runde to også?

Det er ikke orgasmene mine som gjør at mine partnere har syntes at jeg er god i senga, men rett og slett at jeg er en aktiv partner. Jeg fordrar ikke mannfolk som forventer å bli betjent uten å gjøre en innsats selv og det kunne ikke falle meg inn å gjøre det selv heller.

Hvem i alle dager snakker du TS som får høre dette tøvet? At kompisen din mente det er ikke det samme som at det er en generell oppfatning.

Anonymous poster hash: 872e7...56c

Herregud for en fantastisk post! En som etter mitt skjønn tenker riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Late menn vil selvfølgelig synes det. Mindre jobb på dem.

Nettopp

Hehe...at de er automatisk "gode i senga" fordi de kommer fort er vel å ta for hardt i :danse: ....men det er da aldeles ikke en ulempe at hun kommer raskt. Orgasme spiller ikke noen rolle for min del uansett, bare man har det gøy og avslappet i senga sammen. Sex er gøy. Orgasmen er bare bonusen ...eller jordbæret på kaka som vi liker å si. Kommer hun raskt...dritkult!....kommer hun sent....helt greit....kommer hun aldri?....greit det også bare hun har hatt det bra og kost seg og trives med det for sin egen del

...men lat skal man ikke være iallefall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med andre ord er jeg dårlig i senga siden jeg ikke får multi/serieorgasmer, og den dagen jeg eventuelt får det er jeg et ludder som sikkert er utro. Good to know.

Får satse på å komme halvannen gang, noe midt imellom alle kan akseptere.

Anonymous poster hash: 23c0a...c0d

Like greit å finne ut av sånt med det samme, så en kan tilpasse seg! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...at de er automatisk "gode i senga" fordi de kommer fort er vel å ta for hardt i :danse: ....men det er da aldeles ikke en ulempe at hun kommer raskt. Orgasme spiller ikke noen rolle for min del uansett, bare man har det gøy og avslappet i senga sammen. Sex er gøy. Orgasmen er bare bonusen ...eller jordbæret på kaka som vi liker å si. Kommer hun raskt...dritkult!....kommer hun sent....helt greit....kommer hun aldri?....greit det også bare hun har hatt det bra og kost seg og trives med det for sin egen del

...men lat skal man ikke være iallefall :fnise:

Kommer hun sent så helt greit?

Men hva skal det hjelpe for oss kvinner flest som faktisk ikke kommer fort(det tilhører nemlig ikke normen, jeg tror endel har litt å lære om kvinners seksualitet)?

Og hvorfor skal min seksualitet og orgasme(i entall, ikke raskt) reduserer til "helt ok"?

For meg føles det fantastisk, jeg har ikke behov for raskere eller flere. Jeg har prøvd, og det føltes langt mindre intenst.

Jeg hadde ikke kunnet være sammen med noen som synes det at jeg får orgasme slik jeg gjør bare er "helt ok", og det hadde vært en garanti for at jeg ikke fikk orgasme overhodet.

Jeg nekter være "helt OK" for noen seksuelt, utseendemessig og personlighetsmessig.

Anonymous poster hash: 23c0a...c0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Kommer hun sent så helt greit?

Men hva skal det hjelpe for oss kvinner flest som faktisk ikke kommer fort(det tilhører nemlig ikke normen, jeg tror endel har litt å lære om kvinners seksualitet)?

Og hvorfor skal min seksualitet og orgasme(i entall, ikke raskt) reduserer til "helt ok"?

For meg føles det fantastisk, jeg har ikke behov for raskere eller flere. Jeg har prøvd, og det føltes langt mindre intenst.

Jeg hadde ikke kunnet være sammen med noen som synes det at jeg får orgasme slik jeg gjør bare er "helt ok", og det hadde vært en garanti for at jeg ikke fikk orgasme overhodet.

Jeg nekter være "helt OK" for noen seksuelt, utseendemessig og personlighetsmessig.

Anonymous poster hash: 23c0a...c0d

Beklager jeg formulerte meg bare skrekkelig dårlig....jeg mente bare simpelt at jeg bryr meg ikke om hun kommer raskt eller sent. Det spiller ingen rolle for meg hva slags type orgasmereaksjonsmønster hun måtte ha. Sex er jævelig deilig både med og uten orgasme. Jeg håper ikke du tror jeg driter i om damen får orgasme? Det er tross allt det jeg streber etter å gjøre for henne. Men kvinner er forskjellige og noen trenger lang tid og mye stimuli for å oppnå det, uansett hvor mye mannen jobber...od det er det jeg mener er "ok" ;)

Jeg blir bare ikke sur om en dame forteller meg at hun ikke får orgasme av samleie...om du skjønner? Jeg vil nyte og gi henne nytelse uansett om hun kommer eller ikke....så det var egentlig hele poenget med posten min :)

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den beste sexen jeg har hatt var med ei som hadde klin likt mønster som meg. Kommer veldig fort første gangen, så går det litt lenger andre gangen, og enda lenger tredje osv.. Vi hadde oss vel 7-8 runder og kom samtidig hver gang, og måtte begge ha en pause hver gang.

Men det handler jo mer om bra match enn at hun kom fort.

Generelt tror jeg heller du kan si at de som kommer flere ganger er morsommere i senga. Eksen min kunne komme 3-4 ganger pr runde, og jeg må jo si at det økte min tilfredsstillelse og ikke minst selvfølelse



Anonymous poster hash: a49f5...028
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager jeg formulerte meg bare skrekkelig dårlig....jeg mente bare simpelt at jeg bryr meg ikke om hun kommer raskt eller sent. Det spiller ingen rolle for meg hva slags type orgasmereaksjonsmønster hun måtte ha. Sex er jævelig deilig både med og uten orgasme. Jeg håper ikke du tror jeg driter i om damen får orgasme? Det er tross allt det jeg streber etter å gjøre for henne. Men kvinner er forskjellige og noen trenger lang tid og mye stimuli for å oppnå det, uansett hvor mye mannen jobber...od det er det jeg mener er "ok" ;)

Jeg blir bare ikke sur om en dame forteller meg at hun ikke får orgasme av samleie...om du skjønner? Jeg vil nyte og gi henne nytelse uansett om hun kommer eller ikke....så det var egentlig hele poenget med posten min :)

Neida, jeg bare presiserer at folk får et fullstendig forvrengt syn på sex i slike tråder.

Det er veldig få kvinner som kommer raskt, og jeg ser ikke hvorfor det skal strebes etter heller.

Man blir ikke en god sexpartner av å slippe litt utforsking av sin partners seksualitet, responser og muligheter.

Det skjer jo ikke om man skal komme på 1 minutt.

For meg er den aller beste orgasmen når jeg er lenge i oppbyggingsfasen og holdes der- ingenting slår det. Den fasen er hva som utgjør de heftigste opplevelsene, så jeg fatter ikke hvorfor jeg skal forkorte det for å oppfylle noen uerfarne menns ønsker og illusjoner.

Anonymous poster hash: 23c0a...c0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Neida, jeg bare presiserer at folk får et fullstendig forvrengt syn på sex i slike tråder.

Det er veldig få kvinner som kommer raskt, og jeg ser ikke hvorfor det skal strebes etter heller.

Man blir ikke en god sexpartner av å slippe litt utforsking av sin partners seksualitet, responser og muligheter.

Det skjer jo ikke om man skal komme på 1 minutt.

For meg er den aller beste orgasmen når jeg er lenge i oppbyggingsfasen og holdes der- ingenting slår det. Den fasen er hva som utgjør de heftigste opplevelsene, så jeg fatter ikke hvorfor jeg skal forkorte det for å oppfylle noen uerfarne menns ønsker og illusjoner.

Anonymous poster hash: 23c0a...c0d

Er så enig i det du sier om oppygging! Merket det selv også...at dersom jeg bare slapper av og bruker lang tid , føles hele greia mye bedre! Orgasmen også selvsagt. Så gode poeng du har syntes jeg. Men jeg klarer ikke styre selv når jeg kommer med partner, så har ikke noe valg :(....men for hver runde føles uansett bedre så jeg lider ikke uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig i det du sier om oppygging! Merket det selv også...at dersom jeg bare slapper av og bruker lang tid , føles hele greia mye bedre! Orgasmen også selvsagt. Så gode poeng du har syntes jeg. Men jeg klarer ikke styre selv når jeg kommer med partner, så har ikke noe valg :(....men for hver runde føles uansett bedre så jeg lider ikke uansett :)

Og btw så får enda færre kvinner vaginal orgasme angående å få orgasme av samleie ;)

Jeg har og en partner som ikke kan finkontrollere når han får orgasme(det kan vel knapt noen menn) - og det løses ved at han "tar seg av meg" først endel ganger, og så bytter vi om. Eventuelt kommer vi avogtil samtidig om dagsformen tilsier det, eller ikke.

Jeg tror faktisk jeg gjør ham en tjeneste ved å ikke være "enkel" på orgasmedelen; skulle han dumpe meg blir han iallefall ikke et kjedelig ligg som tror alt skjer på 2 sekund for alle kvinner :P

Anonymous poster hash: 23c0a...c0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...