Gå til innhold

skinny vs bootcut/sleng


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan du være så grei å slutte å prate om skrittet ditt til enhver anledning. VI VET at du har Norges største cameltoe, men seriøst, old News. Fokuser på noe annet. Vær så snill.

Anonymous poster hash: 80449...a05

 

Jeg har vel like mye rett som noen andre til å skrive om det jeg ønsker her. Det er vel ikke du som har enerett på dagsorden!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vel like mye rett som noen andre til å skrive om det jeg ønsker her. Det er vel ikke du som har enerett på dagsorden!

Flott. Snakk om underlivet ditt i enhver sammenheng, enten det er relevant eller ei (noe det stort sett aldri er, folk vil stort sett slippe å se eller høre om noens cameltoe). 

 

 

Anonymous poster hash: 083f7...6a3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Flott. Snakk om underlivet ditt i enhver sammenheng, enten det er relevant eller ei (noe det stort sett aldri er, folk vil stort sett slippe å se eller høre om noens cameltoe). 

 

 

Anonymous poster hash: 083f7...6a3

 

 

Hvisker: hun har ikke noe mer å prate om enn skritt, kameltå og sex. Det er alt livet hennes inneholder, eller hun har ikke evner til å prate om annet.

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 689c8...a0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvisker: hun har ikke noe mer å prate om enn skritt, kameltå og sex. Det er alt livet hennes inneholder, eller hun har ikke evner til å prate om annet.

 

Anonymous poster hash: 689c8...a0b

 

 

Livet mitt inneholder mye mer, og jeg har meninger om krig og fred og sånn også. Men jeg ser jo hvordan andre blir behandlet for meningene sine. Det er ikke fruktbar og interessant debatt her, det er mer som å se på et bikkjeslagsmål av og til. Så da holder jeg meg til å snakke om det som jeg liker best ja, og det er sex! Jeg elsker sex, jeg har sex ofte og med hvem jeg vil, jeg kler meg som jeg ønsker og om jeg ønsker å snakke om det her så har jeg all rett til det også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men... altså... Her er spørsmålet tips til bukser som IKKE gir kameltå og hva som ser best ut av skinny vs bootcut, så diskusjoner om enkelte brukeres kameltåer og sexliv håper jeg dere kan slutte med fra nå?

TS

 

(Og til folk som lurer: jeg har bestilt meg noen skinny low life fra HM som jeg fant dritbillig, venter på at de kommer i posten i morgen, så skal jeg legge ut bilde av de og med bootcut, så kan dere få si hva dere synes passer best til min kropp...)



Anonymous poster hash: 35cfb...235
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups.. Low Waist skulle det stå.. hahaha..  Low life, lixom :D Er vel det jeg ser ut som i skinny :P



Anonymous poster hash: 35cfb...235
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Livet mitt inneholder mye mer, og jeg har meninger om krig og fred og sånn også. Men jeg ser jo hvordan andre blir behandlet for meningene sine. Det er ikke fruktbar og interessant debatt her, det er mer som å se på et bikkjeslagsmål av og til. Så da holder jeg meg til å snakke om det som jeg liker best ja, og det er sex! Jeg elsker sex, jeg har sex ofte og med hvem jeg vil, jeg kler meg som jeg ønsker og om jeg ønsker å snakke om det her så har jeg all rett til det også.

Krig å fred å sånn faktisk...å likevel presterer du å prate om underlivet ditt IGJEN i mote forum. Om du på død å liv skal snakke om den ekle cameltoen din så hold deg på seksualitet delen av forumet. Bittelitt sosial intelligens er knall selv om man er på ett forum.

Anonymous poster hash: 80449...a05

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som høy og slank kvinne, kler jeg godt bootcut med lavt liv - og er kjempeglad de er tilbake!  Bootcut er nok ikke like flatterende om man er liten og rund.

 

Jeg bruker gjerne slimfit jeans også.

 

Det kommer jo også an på hva man har oventil. Bootcut egner seg godt til trange t-skjorter og topper, mens slimfit er fint med litt lengre gensere over.

Dette vil jeg mene er de kokeste ordene som er sagt i denne tråden.

- det har alt med balanse i antrekket å gjøre.

Selv bruker jeg begge deler når jeg hopper i et par jeans, - helt avhengig av hva jeg har oventil. Er det sommer og en tight t-skjorte så balanserer en moderat bootcut totalinntrykket.

Mellomtingen mellom slimfit og bootcut er jo rette ben. Det kler faktisk alle, og det kommer nok tilbake om en liten stund ;)

Anonymous poster hash: 01b0f...16f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har jo ikkje bootcut vore hipt på ein del år, så då er vil ein sjå på det som teit heilt til alle brått går med det att, og slik held vi på. Eg likar beste rette bein, det ser best ut på meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men... altså... Her er spørsmålet tips til bukser som IKKE gir kameltå og hva som ser best ut av skinny vs bootcut, så diskusjoner om enkelte brukeres kameltåer og sexliv håper jeg dere kan slutte med fra nå?

TS

 

(Og til folk som lurer: jeg har bestilt meg noen skinny low life fra HM som jeg fant dritbillig, venter på at de kommer i posten i morgen, så skal jeg legge ut bilde av de og med bootcut, så kan dere få si hva dere synes passer best til min kropp...)

Anonymous poster hash: 35cfb...235

 

Så bra! Har du link til dem? Jeg MÅ ha low waist, men er fleksibel til skinny vs bootcut. Men det tok litt tid å venne seg til skinny jeans, ja. Hadde jeg alltid hatt god tilgang på bootcut, hadde jeg sikkert aldri sett etter noe annet ;) 

Anonymous poster hash: 083f7...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krig å fred å sånn faktisk...å likevel presterer du å prate om underlivet ditt IGJEN i mote forum. Om du på død å liv skal snakke om den ekle cameltoen din så hold deg på seksualitet delen av forumet. Bittelitt sosial intelligens er knall selv om man er på ett forum.

Anonymous poster hash: 80449...a05

 

Sosial intelligens finnes det ikke så mye av her inne, og du har tydligvis ikke så mye du heller.

En større gjeng med mobbere skal du lete lenge etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sosial intelligens finnes det ikke så mye av her inne, og du har tydligvis ikke så mye du heller.

En større gjeng med mobbere skal du lete lenge etter. 

Mobbere? Nå må du gi deg. Du går maksimalt inn for å provosere og får da tilsvarene svar. 

 

Anonymous poster hash: 083f7...6a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mobbere? Nå må du gi deg. Du går maksimalt inn for å provosere og får da tilsvarene svar. 

 

Anonymous poster hash: 083f7...6a3

 

 

Nok en AB uten intelligens til å forstå. Flott!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok en AB uten intelligens til å forstå. Flott!

Hva skal jeg forstå? At du, i motsettnig til alle andre, burde slippe å få motreaksjoner på provokasjoner? 

Anonymous poster hash: 083f7...6a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sosial intelligens finnes det ikke så mye av her inne, og du har tydligvis ikke så mye du heller.

En større gjeng med mobbere skal du lete lenge etter. 

 

Mote forumet er for mote snakk.

Barn og familie forumet er for snakk om barn og familie.

Fitteprat hører hjemme i seksualitetsdelen av forumet.

 

Jeg synes det er rart du ikke forstår det, det er ikke så vanskelig.

 

Forøvrig synes jeg du trakasserer mange her inne med å drive å blotte deg i tide og utide. 

Anonymous poster hash: 80449...a05

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så bra! Har du link til dem? Jeg MÅ ha low waist, men er fleksibel til skinny vs bootcut. Men det tok litt tid å venne seg til skinny jeans, ja. Hadde jeg alltid hatt god tilgang på bootcut, hadde jeg sikkert aldri sett etter noe annet ;)

Anonymous poster hash: 083f7...6a3

 

 

Her finner du de :)

http://www.hm.com/no/products/sale/ladies/jeans/skinny

Anonymous poster hash: 35cfb...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes bootcut er finest :) ser bare fjortisser som bruker skinny jeans.

Anonymous poster hash: 00017...29f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bootcut er finest :) ser bare fjortisser som bruker skinny jeans.

Anonymous poster hash: 00017...29f

Jeg er enig i at bootcut er finest, men om du ser deg rundt og kun ser fjortiser i skinny jeans, tror jeg ikke du bruker øynene. Det er jo det som har vært enklest å få tak i de siste årene, så alt fra tennåringer til bestemødre går i skinny jeans. 

Anonymous poster hash: 083f7...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er enig i at bootcut er finest, men om du ser deg rundt og kun ser fjortiser i skinny jeans, tror jeg ikke du bruker øynene. Det er jo det som har vært enklest å få tak i de siste årene, så alt fra tennåringer til bestemødre går i skinny jeans. 

Anonymous poster hash: 083f7...6a3

 

 

Desverre....jeg synes svært få mennesker kler skinny jeans, noe av problemet ligger vel at svært mange har presset på seg en altfor liten størrelse. Mulig det hadde vært mere kledelig om buksen hadde passet.

Anonymous poster hash: 80449...a05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Desverre....jeg synes svært få mennesker kler skinny jeans, noe av problemet ligger vel at svært mange har presset på seg en altfor liten størrelse. Mulig det hadde vært mere kledelig om buksen hadde passet.

Anonymous poster hash: 80449...a05

 

Man må jo bruke en bukse som er så liten at den henger på, da. Jeg opplever i alle fall at jeg må ha en ganske trang skinny jeans, for at den ikke skal bli så slarkete at den begynner å "sagge"/gli ned fra midjen i løpet av kun et par-tre timer etter vask. 

Anonymous poster hash: 083f7...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...