Gå til innhold

skinny vs bootcut/sleng


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Man må jo bruke en bukse som er så liten at den henger på, da. Jeg opplever i alle fall at jeg må ha en ganske trang skinny jeans, for at den ikke skal bli så slarkete at den begynner å "sagge"/gli ned fra midjen i løpet av kun et par-tre timer etter vask. 

Anonymous poster hash: 083f7...6a3

 

 

Joa, men når du får en ekstra rumpevalk på låret er det ett godt tegn at buksa er for liten. Om man sliter med at bukser glir ned så er den enten for liten, for stor eller for lav i livet for din kropp.

Anonymous poster hash: 80449...a05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Joa, men når du får en ekstra rumpevalk på låret er det ett godt tegn at buksa er for liten. Om man sliter med at bukser glir ned så er den enten for liten, for stor eller for lav i livet for din kropp.

Anonymous poster hash: 80449...a05

 

En ekstra rumpevalk? Tror jeg aldri jeg har sett noen få ;)

 

Når buksa slakkes såpass at den blir baggy og glir ned, er den åpenbart for stor -ikke for liten. 

Anonymous poster hash: 083f7...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ekstra rumpevalk? Tror jeg aldri jeg har sett noen få ;)

Når buksa slakkes såpass at den blir baggy og glir ned, er den åpenbart for stor -ikke for liten.

Anonymous poster hash: 083f7...6a3

Om buksa eks er for trang i låret så glir den også ned...men rumpevalk mener jeg sånn strek på baksiden av låret som ikke skal være der.

Anonymous poster hash: 80449...a05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om buksa eks er for trang i låret så glir den også ned...men rumpevalk mener jeg sånn strek på baksiden av låret som ikke skal være der.

Anonymous poster hash: 80449...a05

Nå skjønner jeg ikke hva du snakker om faktisk. Noen "strek" på baksiden av låret har jeg aldri lagt merke til at noen har hatt.

 

Og en bukse som slakkes til etter et par timers bruk, slakkes naturligvis også i lårene.. (?) 

 

Men jeg har lite kvinnlig fasong og tynne lår (releativt til midje/mage), så det er mulig det du beskriver er et fenomen knyttet til det å ha store lår, og at jeg dermed har gått fullstendig glipp av det.

 

Uasett. Mine bukser er alltid trangest i midjen (siden jeg ikke har en spesielt smal midje), og jeg opplever ofte med skinny jeans at om den er komfortabelt løs i midjen når jeg tar den på, blir den slarkete og sklir av etter kort tid. Om jeg derimot bruker bukser som kjennes trange med en gang jeg tar dem på, blir de behagelige etter kort tid og henger på hele dagen.

Anonymous poster hash: 083f7...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...