Gå til innhold

skinny vs bootcut/sleng


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bootcut er vel det som er mest flatterende for flertallet av kvinner



Anonymous poster hash: db776...e90
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, smak og behag ;)Men synes du det er like fint på jenter med noen mer kg på kroppen også? Og HVA er det du som mann ikke liker med bootcut? Er det det at du ikke får sett hele kroppen ordentlig? Eller er det bare hva du er vant med? For 15 år siden var det jo slimfit som ble sett på som retard, og jeg henger vel fortsatt igjen der, med Britney som klesforbilde, så prøver bare å forstå :fnise:   Anonymous poster hash: 35cfb...235

Jeg liker formene til jenter, og noen kilo ekstra er ikke dumt :) personlig er jeg ingen trendfølger, så går mer på hva jeg syntes er visuelt fint/mindre fint. Stramme bukser er rett og slett sexy, mens bootcut er raskete og lite flatterende.

In my humble subjective opinion.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du virkelig dette er det styggeste du ser?http://brokeandchic.com/wp-content/uploads/2012/03/casual-jennifer-aniston-640x480.jpgJeg synes veldig, veldig mange jenter jeg ser hadde hatt godt av å bytte fra skinny jeans til straight leg eller bootcut. De som kler skinny jeans godt er heller unntaket enn regelen, synes jeg. Anonymous poster hash: edf57...ab6

Slike bukser er stygge i mine øyne, ja. Nå vet jeg knapt hva skinny jeans er, men bukser som sitter relatovt stramt på rumpe, lår og legger er veldig fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ei kvinne som jobber med meg som sikkert ikke er mer enn 159. Hun går alltid i skinny jeans og har vel kanskje noen kilo for mye, men hun får en fantastisk flott rumpe av det og siden hun har "korte" bein så synes jeg det passer bedre enn bootcut som hun gikk med før.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker formene til jenter, og noen kilo ekstra er ikke dumt :) personlig er jeg ingen trendfølger, så går mer på hva jeg syntes er visuelt fint/mindre fint. Stramme bukser er rett og slett sexy, mens bootcut er raskete og lite flatterende.

In my humble subjective opinion.

 

Jeg føler meg også mer sexy i jeans som er trange hele veien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg også mer sexy i jeans som er trange hele veien.

Konseptet er like enkelt som det er genialt. Bare tenkt treningstights på jenter. De aller fleste får fantastiske former i compression tights og guttene sikler. Det er overførbart til vanlige bukser også tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Konseptet er like enkelt som det er genialt. Bare tenkt treningstights på jenter. De aller fleste får fantastiske former i compression tights og guttene sikler. Det er overførbart til vanlige bukser også tenker jeg.

Jenter som trener (og dermed som regel har flotte, veltrente kropper) ser flotte ut i treningstights. Dette er de samme jentene som ser flotte ut i skinny jeans. Derimot er det langt ifra alle jentekropper som ser smashing ut i treningstights. 

Anonymous poster hash: edf57...ab6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter som trener (og dermed som regel har flotte, veltrente kropper) ser flotte ut i treningstights. Dette er de samme jentene som ser flotte ut i skinny jeans. Derimot er det langt ifra alle jentekropper som ser smashing ut i treningstights.  Anonymous poster hash: edf57...ab6

Det har heller ikke sagt, men konseptet er overførbart. Jeg syntes mange såkalte chubby jenter ser nydelige ut i tights som viser formene. Hvis du snakker om feite jenter, så ser det jo ikke særlig fint ut, enten de går i stramme bukser eller bootcut :P no offense intended

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konseptet er like enkelt som det er genialt. Bare tenkt treningstights på jenter. De aller fleste får fantastiske former i compression tights og guttene sikler. Det er overførbart til vanlige bukser også tenker jeg.

 

Haha. Ja det kan du si. Jeg får en fin cameltoe og jeg synes rumpa mi ser bra ut i begge deler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som høy og slank kvinne, kler jeg godt bootcut med lavt liv - og er kjempeglad de er tilbake!  Bootcut er nok ikke like flatterende om man er liten og rund.

 

Jeg bruker gjerne slimfit jeans også.

 

Det kommer jo også an på hva man har oventil. Bootcut egner seg godt til trange t-skjorter og topper, mens slimfit er fint med litt lengre gensere over.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bootcut er jo tilbake igjen! :) Finnes stort sett over alt. Kjøpte meg en på Nelly for litt siden.

Personlig syntes jeg slike bukser passer til høye folk, men om det er det du føler det komfortabel i skal du jo gå i det :)

Anonymous poster hash: 1a059...d59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bootcut er jo tilbake igjen! :) Finnes stort sett over alt. Kjøpte meg en på Nelly for litt siden.

Personlig syntes jeg slike bukser passer til høye folk, men om det er det du føler det komfortabel i skal du jo gå i det :)

Anonymous poster hash: 1a059...d59

 

Huff, de på Nelly var jo veldig løs i skrittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, de på Nelly var jo veldig løs i skrittet.

Løs i skrittet? Passet perfekt på meg ;)

Anonymous poster hash: 1a059...d59

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løs i skrittet? Passet perfekt på meg ;)

Anonymous poster hash: 1a059...d59

 

Haha. Jeg ser at det kan leses litt feil ;)

Jeg mener de så litt posete ut der. Er de det eller er det bare på bildene de ser slik ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker skinny. Er 90 cm rundt hoftene og 61 cm rundt midjen. Dermed blir bukser som er høye i livet og ettersittende det mest flatterende for meg. Er 161 dersom det har noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha. Jeg ser at det kan leses litt feil ;)

Jeg mener de så litt posete ut der. Er de det eller er det bare på bildene de ser slik ut?

Ser hva du mener nå :) Mine ble ikke sånn, så vet ikke hvorfor de er sånn på bildene...

Anonymous poster hash: 1a059...d59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som at "one size fits all" ikke stemmer, stemmer det også at ikke alle fasonger kler alle. 

 

Noen ser best ut i skinny, noen ser best ut i bootcut. 

 

Jeg er høy, med mye hofter, rumpe og lår, og skinny ser jævlig ut på meg. Jeg ser helt pære ut, og ser ut som jeg kan tippe overende når som helst.

 

Bootcut derimot fremhever bootyen min, får lårene til å se lange og slanke ut, og balanserer ut bredden på hoftepartiet så jeg ikke ser pære ut. 



Anonymous poster hash: 94981...ecc
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg elsker bukser med bootcut og lavt liv, da jeg føler det er dette som ser best ut på meg. Men det er dessverre, og har vært umulig å oppdrive de siste årene uten å betale en formue for de :(

 

Så derfor endte jeg med å prøve noen skinny i går, og fikk masse skryt av butikkdamen, at de fremhevet de tynne beina og timeglassfiguren min, og hun mente jeg så tynnere ut enn i mine gamle utslitte bootcuts.... Problemet er at jeg ikke følte meg vel, synes de hadde altfor høyt liv, og jeg fikk skikkelig kameltå i alle.

Men har innsett at jeg nok må krype til korset å kjøpe noen skinny, men kan dere anbefale meg noen modeller som gjerne har lavt liv, eller iallefall er sydd så man ikke får kameltå? Jeg får kameltå i det meste med høyt liv :( Samt at rumpa mi blir helt flat...

 

Har noe jeg kaller "smalt timeglass" som kroppsfigur, for ikke noe annet passer meg... Smale bein og skuldre, litt liten flat rumpe men som ser bra fyldig ut i rett jeans,  relativt smale hofter, men de er bredere enn bena, og gir meg innsving i midjen, selvom jeg har litt mage, og store bryster..

 

 

Anonymous poster hash: 35cfb...235

 

 

Nå er jo bootcut tilbake, og dermed dukker det sikkert opp rimeligere varianter og, og når det i tillegg er det du foretrekker, så synes jeg du skal gå for bootcut og glemme skinny. Tipper skinny er på vei ut anyway, den moten har vart så lenge at det er nærmest en naturlov at den må ut nå :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er alle så forskjellig :) Jeg elsker å kjenne det stramme rundt bein, rumpe og skritt :)

Kan du være så grei å slutte å prate om skrittet ditt til enhver anledning. VI VET at du har Norges største cameltoe, men seriøst, old News. Fokuser på noe annet. Vær så snill.

Anonymous poster hash: 80449...a05

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...