Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Måtte naudshoppe ein bluse til ein middag som ikkje var planlagd under ei jobbreise, og løyste det med å bruke 49,- på ein Vila-topp på Fretex. Deretter slo eg verkeleg på stortromma og kjøpte ein silkebluse på sal, før 1599,- no 480, frå eit merke eg aldri har høyrt om før: Edith & Ella. Ser lovande ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker så godt at du bruker mye farger og spesielle antrekk :) Er så dårlig på det selv, men når jeg leser antrekksposten og inne her så blir jeg inspirert av deg til å kjøpe plagg i andre farger enn sort/grå/mørkeblå :)

 

Å tusen takk, det var koselig å høre :) Ja jeg er litt svak for farger, kanskje noen mener det kan bli litt overkill, men jeg blir så glad og synes det er så spennende selv når jeg ser andre folk trø litt ut av komfort farger, mønster og antrekk..   

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne bare i sort fra Only

ON321P00M-C11@13.jpg

Og dette fra etsy og modcloth

d8bc31128caceded1de9dbe8503a5dc3.jpg

Jeg likte alt (hva slags plagg er reven? Strømper?) Men spesielt veska var helt nydelig! Fantastisk farge som passer så godt til årstiden vi er iferd med å trø inn i. Endret av miaw
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kan ikke ljuge. Den var absolutt nydelig. Faktisk penere irl. Og i kjempedeilig lammull. Vet ikke om det hjalp så mye ift. shoppestoppen.

2400 ,- for den jeg kjøpte. De har noen andre til 2000 ,-, men pass på de er ikke i det samme nydelige materialet. Inneholder bl.a. nylon (!) og masse ting jeg klør av: mohair og alpakka.

Ok jeg bare må ha den (hvis det ikke er for sent)! Hvor kan de tenkes å ha fler igjen?

Anonymous poster hash: c5dd6...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny høstjakke og jeg elsker den farven :)   attachicon.giforansjejakke.png

:rodmer:  Den var utrolig fin..

 

Jeg likte alt (hva slags plagg er reven? Strømper?) Men spesielt veska var helt nydelig! Fantastisk farge som passer så godt til årstiden vi er iferd med å trø inn i.

Takktakk miaw

Revestrømper ja :hjerte:  https://www.etsy.com/no-en/listing/198245207/foxy-sock?ga_order=most_relevant&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery&ga_search_query=foxy  

Digger de allerede..

Vesken er jeg også godt nøgd med, var litt usikker på om jeg skulle kjøpe den denne gangen eller om den skulle bli satt opp på neste ønskeliste, men den var så fiiiiiiin at jeg kunne ikke dy meg :sjenert:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

:rodmer:  Den var utrolig fin..

 

Takktakk miaw

Revestrømper ja :hjerte:  https://www.etsy.com/no-en/listing/198245207/foxy-sock?ga_order=most_relevant&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery&ga_search_query=foxy  

Digger de allerede..

Vesken er jeg også godt nøgd med, var litt usikker på om jeg skulle kjøpe den denne gangen eller om den skulle bli satt opp på neste ønskeliste, men den var så fiiiiiiin at jeg kunne ikke dy meg :sjenert:  

Tusen takk :) Likte farven så utrolig godt, dessverre var den ikke i den kvaliteten jeg antok/netthandel...så da ble det retur..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Likte farven så utrolig godt, dessverre var den ikke i den kvaliteten jeg antok/netthandel...så da ble det retur..:(

Oi, hva var galt? Du fikk meg nesten til å bestille en til meg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dro innom sample sale fra FWSS og et deilig ullskjørt ble med meg hjem! Angrer på at jeg ikke kjøpte mer, for de hadde så mye fint der! 

 

11992134_10206676371800912_1994922545_n.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok jeg bare må ha den (hvis det ikke er for sent)! Hvor kan de tenkes å ha fler igjen? Anonymous poster hash: c5dd6...20a

Agenturet er utsolgt, men tror de hadde endel igjen på Svean det jeg kjøpte min. Du kan jo også kjøpe den på nett, vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agenturet er utsolgt, men tror de hadde endel igjen på Svean det jeg kjøpte min. Du kan jo også kjøpe den på nett, vil jeg tro :)

Bestemte meg for navy! Haha ble dermed venteliste. Haha åååh jeg er så ufornuftig 😔 men man må vel ha en poncho i livet sitt...? (Eller hva??)

Anonymous poster hash: c5dd6...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gundagrynte

Oi, hva var galt? Du fikk meg nesten til å bestille en til meg selv!

Jeg trodde jakken var mer en ytterjakke, men den er egentlig for tynn nå som det går mot kaldere dager...den er mer en jakke til innebruk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tingelinling

Måtte naudshoppe ein bluse til ein middag som ikkje var planlagd under ei jobbreise, og løyste det med å bruke 49,- på ein Vila-topp på Fretex. Deretter slo eg verkeleg på stortromma og kjøpte ein silkebluse på sal, før 1599,- no 480, frå eit merke eg aldri har høyrt om før: Edith & Ella. Ser lovande ut!

 

Et av mine absolutt favorittmerker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...