Gå til innhold

Har barn og er redd jeg ikke kommer til å finne en ny mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick

Kompisen til mannen min ble for to år siden (omtrent) sammen med en dame som hadde barn med en annen mann. Nå er kompisen til mannen min gift med henne, og de har fått et eget barn sammen.

Tenk positivt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære TS!

Mange merkelige svar her! Forstår godt at HI ikke handler om din sønn, men om ditt kjørlighetsliv som du ALLTID kommer til å ha behov for at det skal eksistere. Det har såklart ikke noe med å gjøre om hvorvidt du setter sønnen din først. Som skilsmissebarn kan jeg si deg dette: jeg skulle ønske min mor satt selv først da skilsmissen med min far ble ett faktum. Jeg skulle faktisk ønske at hun hadde brukt penger på seg selv, gjort det hun kunne i jakten på kjærligheten, dyrket sitt liv og sine behov! For i dag, er hun over 60 år, har en partner men de er ikke som kjærester, drømmer om å ta seg en ferie hun aldri kommer seg på osv. Å oppleve en mor som kjemper når hun egentlig er i en alder hun burde ha det som best, er veldig vondt til tider. Tanken på at min far heller ikke elsket henne er også vond. Det er ingenting jeg heller ville opplevd i livet, enn at min mor hadde hatt fn mann som verdsetter hun for den fantastiske damen hun er!

Jeg tror inderlig at alle barn unner sine foreldre lykke, og at din sønn kommer til å få det mye bedre i livet om du er lykkelig! Stor klem til deg 💞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...