Gå til innhold

Har barn og er redd jeg ikke kommer til å finne en ny mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Huff, har det så kjipt for tida. Er sammen med faren til sønnen min, men jeg vet inni meg at det aldri kommer til å vare. Jeg har hatt den innstillingen med at vi skal klare oss gjennom alt uansett, men han vil ikke lenger eller så er han ikke glad nok i meg. Utrolig sårt med tanke på sønnen vår på 2 år. Jeg unner han virkelig ikke dette, men jeg klarer ikke å få forholdet til å funke alene.

Forholdet har vært følelseløst lenge nå og vi har ikke hatt kjærestefølelsen siden før barnet ble født. Jeg drømmer ofte om at jeg skal finne en mann som elsker meg uansett. En som vil gifte seg med meg og være snill med sønnen min, men på en annen side så er jeg redd ingen vil være sammen med meg. Spesielt siden jeg har barn. Vet ikke hvor jeg skal møte en ny en en gang siden jeg så og si ikke har noe sosialt liv lenger.

Ikke misforstå meg, jeg ville aldri vært utro og jeg ville gjøre alt for forholdet med barnefar, men jeg har prøvd så utrolig mange ganger og får bare negativitet tilbake så nå har jeg gitt opp.

Blæh, alt er bare noe dritt for tida.

Anonymous poster hash: 35dee...6dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jesus Kristus, er dere avhengige av menn for å leve? Med en men planlegger allerede neste.

Hjelpes....



Anonymous poster hash: 69ca9...bd3
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesus Kristus, er dere avhengige av menn for å leve? Med en men planlegger allerede neste.

Hjelpes....

Anonymous poster hash: 69ca9...bd3

Hvorfor er du så himla frekk mot noen som sier de har det vondt nå? Tenkt når du selv har det vondt, trenger du kritikk da?

Jeg drømmer om å finne en som elsker meg siden jeg er i et forhold med en som ikke gjør det og vil forandre meg, men uansett hva jeg gjør er det aldri godt nok. Jeg synes alle fortjener noen som elsker dem.

Anonymous poster hash: 35dee...6dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kommer du til å møte en ny mann. Er ikke i tvil en gang. Det at du ikke er så sosial lenger har ikke noe å si. Mange treffer hverandre over nettet i disse dager, eller Tinder for den saks skyld. Men først av alt tror jeg du må finne roen alene før du jakter på ny mann. Å bringe en ny mann inn med en gang etter et samlivsbrudd vil skape kaos. Viktig å ha den roen i sitt eget liv som man har lyst at sin fremtidige mann også skal ha.



Anonymous poster hash: e2c70...5f4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alle fortjener noen som elsker dem.Anonymous poster hash: 35dee...6dc

Verden er ikke rettferdig og selv om det er mulig alle fortjener noen som elsker dem, så er det ikke alle som får det. Det høres egentlig ut som du trenger å bo alene og være selvstendig en stund sånn at du ikke legger all din verdi og eksistens i forhold. Vil du virkelig lære sønnen din at forhold er alfa og omega for et godt liv?

Anonymous poster hash: b0cc2...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med at forholdet ikke fungerer? Vil han ut, men er sammen med deg pga. barnet?



Anonymous poster hash: 1d66d...591
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mener du med at forholdet ikke fungerer? Vil han ut, men er sammen med deg pga. barnet?

Anonymous poster hash: 1d66d...591

Noe sånn ja.

Anonymous poster hash: 35dee...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså hvis du vil ha en ny mann så er ikke barn noen hindring :)

Alle venninne mine som har gjort det slutt med barnefar har funnet seg en ny bra mann som det faktisk har funket bra med og etablert seg på ny.

Men det kan jo og være greit å vente en stund før du roter deg inn i noe nytt, bli kjent med deg selv på ny og greier men det er jo noe du vet best selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

Huff, har det så kjipt for tida. Er sammen med faren til sønnen min, men jeg vet inni meg at det aldri kommer til å vare. Jeg har hatt den innstillingen med at vi skal klare oss gjennom alt uansett, men han vil ikke lenger eller så er han ikke glad nok i meg. Utrolig sårt med tanke på sønnen vår på 2 år. Jeg unner han virkelig ikke dette, men jeg klarer ikke å få forholdet til å funke alene.

Forholdet har vært følelseløst lenge nå og vi har ikke hatt kjærestefølelsen siden før barnet ble født. Jeg drømmer ofte om at jeg skal finne en mann som elsker meg uansett. En som vil gifte seg med meg og være snill med sønnen min, men på en annen side så er jeg redd ingen vil være sammen med meg. Spesielt siden jeg har barn. Vet ikke hvor jeg skal møte en ny en en gang siden jeg så og si ikke har noe sosialt liv lenger.

Ikke misforstå meg, jeg ville aldri vært utro og jeg ville gjøre alt for forholdet med barnefar, men jeg har prøvd så utrolig mange ganger og får bare negativitet tilbake så nå har jeg gitt opp.

Blæh, alt er bare noe dritt for tida.

Anonymous poster hash: 35dee...6dc

Spørs hvor gammel du er, men etterhvert så blir det ofte litt enklere når yngre gutter får unger og slikt selv. Men av erfarning så går jeg ikke etter alene mødre fordi hoved prioriteringen deres alltid vil være ungen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kommer du til å møte en ny mann. Er ikke i tvil en gang. Det at du ikke er så sosial lenger har ikke noe å si. Mange treffer hverandre over nettet i disse dager, eller Tinder for den saks skyld. Men først av alt tror jeg du må finne roen alene før du jakter på ny mann. Å bringe en ny mann inn med en gang etter et samlivsbrudd vil skape kaos. Viktig å ha den roen i sitt eget liv som man har lyst at sin fremtidige mann også skal ha.

Anonymous poster hash: e2c70...5f4

Dette er viktig.

Anonymous poster hash: d5b42...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, fantastisk med mine-dine-våre. Hvorfor folk får barn uten å ha planlagt litt lenger det skjønner jeg ikke. Derfor jeg vil være gift først. I tillegg har vi vært sammen noen år først.

Dersom et forhold ryker så skjønner jeg ikke at sex er det som er viktigst, trodde det var BARNET ditt jeg. Hadde barnet vært viktigst hadde du ikke skrevet et slikt innlegg på KG fordi du vil ha en ny en å knulle på. Stakkars lite barn :(

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sånn ja.

Anonymous poster hash: 35dee...6dc

Det er i så fall det fornuftige. Barnet er kun to år og trenger to foreldre. Dette kommer foran evt. mangel på lidenskap og følelser.

Dersom ekteskap er viktig for deg burde det blitt stilt som krav før graviditet.

Anonymous poster hash: 1d66d...591

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Joda, fantastisk med mine-dine-våre. Hvorfor folk får barn uten å ha planlagt litt lenger det skjønner jeg ikke. Derfor jeg vil være gift først. I tillegg har vi vært sammen noen år først.

Dersom et forhold ryker så skjønner jeg ikke at sex er det som er viktigst, trodde det var BARNET ditt jeg. Hadde barnet vært viktigst hadde du ikke skrevet et slikt innlegg på KG fordi du vil ha en ny en å knulle på. Stakkars lite barn :(

Hvis du tror at du har en vanntett plan mot tilstanden mine-dine-våre så har du herved vunnet dagens medalje for naivitet.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du tror at du har en vanntett plan mot tilstanden mine-dine-våre så har du herved vunnet dagens medalje for naivitet.

Hun sier da ikke at hun har en vanntett plan. Det er likevel mulig å ha bedre prioriteringer enn TS har.

Anonymous poster hash: 1d66d...591

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, fantastisk med mine-dine-våre. Hvorfor folk får barn uten å ha planlagt litt lenger det skjønner jeg ikke. Derfor jeg vil være gift først. I tillegg har vi vært sammen noen år først.

Dersom et forhold ryker så skjønner jeg ikke at sex er det som er viktigst, trodde det var BARNET ditt jeg. Hadde barnet vært viktigst hadde du ikke skrevet et slikt innlegg på KG fordi du vil ha en ny en å knulle på. Stakkars lite barn :(

Men det er jo mannen til TS som er gått lei!

Anonymous poster hash: adf90...52c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tror at du har en vanntett plan mot tilstanden mine-dine-våre så har du herved vunnet dagens medalje for naivitet.

Jeg har da ikke påstått at det er en vanntett plan, men jeg prøver å planlegge ting så godt det lar seg gjøre. At ting kan skje er jo selvsagt, men hadde jeg hatt barn hadde jeg satt barnet først. Ikke sex med en ny mann...

Men det er jo mannen til TS som er gått lei!

Anonymous poster hash: adf90...52c

Likevel er det knulling som TS higer etter, ikke å være en god mamma....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men det er jo mannen til TS som er gått lei!

Anonymous poster hash: adf90...52c

Takk for støtte. Sier at jeg er villig til å være sammen uansett, men at jeg ikke blir elsket tilbake. Drømmer bare om at noen skal elske meg. Som sagt så er det ikke meg det står på.

Er uansett bare dritt å hente på KG, så skjønner ikke hvorfor jeg lagde innlegg i det hele tatt. Utrolig stygg jolene og visse andre er. Er utrolig lei meg og deprimert. Gråter hver kveld omtrent.

Så jolene, du får forklare meg hvordan jeg ikke bryr meg om barnet mitt, for det er en forferdelig påstand å komme med til et menneske du ikke aner hvem er eller hva det føler når du sier så stygge ting.

Anonymous poster hash: 35dee...6dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtte. Sier at jeg er villig til å være sammen uansett, men at jeg ikke blir elsket tilbake. Drømmer bare om at noen skal elske meg. Som sagt så er det ikke meg det står på.

Er uansett bare dritt å hente på KG, så skjønner ikke hvorfor jeg lagde innlegg i det hele tatt. Utrolig stygg jolene og visse andre er. Er utrolig lei meg og deprimert. Gråter hver kveld omtrent.

Så jolene, du får forklare meg hvordan jeg ikke bryr meg om barnet mitt, for det er en forferdelig påstand å komme med til et menneske du ikke aner hvem er eller hva det føler når du sier så stygge ting.

Anonymous poster hash: 35dee...6dc

Fordi du kun snakker om forhold som ikke fungerer, at du drømmer om et forhold, bli elsket, ha kjærestefølelser. Nedenfor har jeg markert med rødt alt snakket rundt forhold, sønnen din er markert med blått. Jeg reagerer på at du kun tenker på forhold, men lite på sønnen din. I hvertfall slik du presenterer saken her. Hvordan du er i det virkelige liv kan jeg ikke vite, men tar for meg det du skriver. Sønnen din er ikke viktigste prioritet utifra ditt originale HI, men forhold er. Hele innlegget ditt fokuserer kun på forhold, det at du trenger å føle deg elsket. Det fokuserer ikke på at du nå ikke er den viktigste personen i ditt liv, men barnet ditt burde faktisk ha den plassen. Joda, man kan være forelder og kjæreste, men barnet bør komme først. Ditt innlegg bærer preg av en kvinne som mangler kjærlighet, men som tenker på forhold først og fremst ikke sønnen sin. Det er trist det!

Huff, har det så kjipt for tida. Er sammen med faren til sønnen min, men jeg vet inni meg at det aldri kommer til å vare. Jeg har hatt den innstillingen med at vi skal klare oss gjennom alt uansett, men han vil ikke lenger eller så er han ikke glad nok i meg. Utrolig sårt med tanke på sønnen vår på 2 år. Jeg unner han virkelig ikke dette, men jeg klarer ikke å få forholdet til å funke alene.

Forholdet har vært følelseløst lenge nå og vi har ikke hatt kjærestefølelsen siden før barnet ble født. Jeg drømmer ofte om at jeg skal finne en mann som elsker meg uansett. En som vil gifte seg med meg og være snill med sønnen min, men på en annen side så er jeg redd ingen vil være sammen med meg. Spesielt siden jeg har barn. Vet ikke hvor jeg skal møte en ny en en gang siden jeg så og si ikke har noe sosialt liv lenger.

Ikke misforstå meg, jeg ville aldri vært utro og jeg ville gjøre alt for forholdet med barnefar, men jeg har prøvd så utrolig mange ganger og får bare negativitet tilbake så nå har jeg gitt opp.

Blæh, alt er bare noe dritt for tida.

Som sagt, dersom du ikke vil ha meninger, hvorfor lage et innlegg på internett da? Jeg skriver min mening som alle andre, men jeg gidder ikke å strø sukker på. Det har man nære venner til i min verden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtte. Sier at jeg er villig til å være sammen uansett, men at jeg ikke blir elsket tilbake. Drømmer bare om at noen skal elske meg. Som sagt så er det ikke meg det står på.

Er uansett bare dritt å hente på KG, så skjønner ikke hvorfor jeg lagde innlegg i det hele tatt. Utrolig stygg jolene og visse andre er. Er utrolig lei meg og deprimert. Gråter hver kveld omtrent.

Så jolene, du får forklare meg hvordan jeg ikke bryr meg om barnet mitt, for det er en forferdelig påstand å komme med til et menneske du ikke aner hvem er eller hva det føler når du sier så stygge ting.

Anonymous poster hash: 35dee...6dc

Ikke bry deg om Jolene. Jeg reagerer også på krassheten hennes.

Anonymous poster hash: adf90...52c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg om Jolene. Jeg reagerer også på krassheten hennes.

Anonymous poster hash: adf90...52c

Ok :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...