Gå til innhold

Kjæresten vil ikke bli venn med meg på Facebook :/


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Hummels

...Fordi da kan han fremstå som singel og få tilbud av andre jenter når han ønsker.

Har han i det hele tatt forandret status til "i et forhold"? Jeg vedder: nei.

Anonymous poster hash: 50802...50b

Enig, høres ut som han er på jakt etter flere damer.. Han vil være singel på facebook.. Det er rart når han er i et forhold..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dere FOR snoking?

Anonymous poster hash: 7d6a4...295

Vi er ikke for snoking, men folk snoker jo på facebook uansett hva vi måtte mene om at de gjør det.

Personverninnstillingene er din venn, og du bør vite hvordan du bruker dem!

Vi visste at omgangskretsen og familien var nysgjerrige på hvem vi var blitt sammen med, og i stedet for å bruke mye tid på fortelle hva kjæresten min het til alle sammen sånn at de kunne søke han opp selv, satte vi oss i et forhold på facebook, så fikk folk gjøre som de ville med informasjonen.

Og jeg snoker jo på facebook sjøl. Jeg mener, jeg storkoser meg når venners venner har offentlig alt på facebook og jeg kan se på andres liv og hva de ønsker å dele med hele verden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Selvsagt ikke. For alle som finner ham på facebook er han nå sannsynligvis singel. Ingen forhold, ingen kjæreste i vennelista, ingen som skriver "glad i deg" eller hjerte på bildene hans.

Singel og tilgjengelig.

Og det er litt teit av ham å snakke om "fremtidige kjærester" allerede.

Anonymous poster hash: 50802...50b

Det står ikke singel for andre heller, for jeg sjekket en gang profilen hans med profilen til en felles venninne.

Han gjør ikke det, men han sa at han ikke vil ha noen kjærester som venn etter den opplevelsen.

Anonymous poster hash: 7d6a4...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det teit å skrive "glad i deg" på Facebook? Er det på en måte for å få andre jenter til å skjønne at han ikke er singel?



Anonymous poster hash: 7d6a4...295
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er hadde det ikke vært greit! Er vi i et forhold, så er vi det også på Facebook. Punktum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ikke singel for andre heller, for jeg sjekket en gang profilen hans med profilen til en felles venninne.

Han gjør ikke det, men han sa at han ikke vil ha noen kjærester som venn etter den opplevelsen.

Anonymous poster hash: 7d6a4...295

Ja, men han er likevel ute etter å skjule forholdet.

Opplevelsen med eksen er jo den eneste bortforklaringen han kommer på. :P

Selvsagt sier han ikke rett ut til deg at "Jeg vil ikke at fremtidige potensielle damer skal se at jeg er opptatt".

Anonymous poster hash: 50802...50b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig, høres ut som han er på jakt etter flere damer.. Han vil være singel på facebook.. Det er rart når han er i et forhold..

Det står ingenting om forhold der. Han sier, som en annen nevnte, at forhold hører privatlivet til, det er ikke noe offentligheten har noe med.

Anonymous poster hash: 7d6a4...295

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er hadde det ikke vært greit! Er vi i et forhold, så er vi det også på Facebook. Punktum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ikke for snoking

jeg snoker jo sjøl

OK!

Anonymous poster hash: 7d6a4...295

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at han ikke vil legge deg til. Hvem orker å få privatlivet sitt blottet ut på facebook av dama. Bilder av ham, skrytestatusmeldinger, endre statusen til "i forhold med" for å få seg likes. Gi denne mannen en øl, han har skjønt det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ingenting om forhold der. Han sier, som en annen nevnte, at forhold hører privatlivet til, det er ikke noe offentligheten har noe med.

Anonymous poster hash: 7d6a4...295

FORDI han vil fremstå som singel.

Hvor gammel er du egentlig?

Jeg kjenner en fyr som driver på slik som kjæresten din, og det er fordi han vil holde mulighetene oppe for andre damer. Men han er i et åpent forhold.

Anonymous poster hash: 50802...50b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Det står ingenting om forhold der. Han sier, som en annen nevnte, at forhold hører privatlivet til, det er ikke noe offentligheten har noe med.

Anonymous poster hash: 7d6a4...295

Ok, en sånn merkelig fyr burde man holde seg unna..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Skjønner godt at han ikke vil legge deg til. Hvem orker å få privatlivet sitt blottet ut på facebook av dama. Bilder av ham, skrytestatusmeldinger, endre statusen til "i forhold med" for å få seg likes. Gi denne mannen en øl, han har skjønt det.

De fleste har da vel vett nok til å ikke legge ut bilder og statuser om andre uten lov?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt at han ikke vil legge deg til. Hvem orker å få privatlivet sitt blottet ut på facebook av dama. Bilder av ham, skrytestatusmeldinger, endre statusen til "i forhold med" for å få seg likes.

Hva mener du? Jeg har ikke tenkt til å blotte noen.

Anonymous poster hash: 7d6a4...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORDI han vil fremstå som singel.

Hvor gammel er du egentlig?

Hvis han ville fremstå som singel hadde det vel stått singel?

Jeg er eldre enn deg.

Anonymous poster hash: 7d6a4...295

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste har da vel vett nok til å ikke legge ut bilder og statuser om andre uten lov?

De kommer ikke opp på hans feed nei, men hun poster fortsatt på sin feed til resten av verden. Har nok av de på vennelista, de som skriver om alt de gjør med typen. Viktig å opprettholde imaget av at de er så lykkelige, og at hun har verdens beste kjæreste. Typene gidder som oftest ikke like statusen engang, men venninner hiver seg på. Facebook er bare for status og bekreftelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis han ville fremstå som singel hadde det vel stått singel?

Jeg er eldre enn deg.

Anonymous poster hash: 7d6a4...295

Nei, det er nok at det ikke står "i et forhold".

Som sagt kjenner jeg en fyr som vil fremstå som singel. Han har også skjult forholds-statusen sin.

Jeg skjønner heller ikke hvorfor du forsvarer ham. Hvis du vil at alle damer på facebook skal tro han er singel og ikke vite at du eksisterer så de kan flørte med god samvittighet, så værsågod.

Hvis han er i et forhold så har iallefall mange damer vett til å holde seg unna.

Anonymous poster hash: 50802...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? Jeg har ikke tenkt til å blotte noen.

Anonymous poster hash: 7d6a4...295

Så hvorfor i alle dager spiller det så stor rolle at dere er ekslusive på face? Hvordan forbedrer det forholdet deres at dere er elektronisk linket sammen på et sosialt medie?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ikke singel for andre heller, for jeg sjekket en gang profilen hans med profilen til en felles venninne.

Anonymous poster hash: 7d6a4...295

Så du kan uansett sjekke profilen hans på den måten, gjennom en venninne? Isåfall faller jo hele bortforklaringen hans i grus.

Han er avslørt! :)

Du kan fortsette å tro på ham, men du bedrar kun deg selv.

Anonymous poster hash: 50802...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

De kommer ikke opp på hans feed nei, men hun poster fortsatt på sin feed til resten av verden. Har nok av de på vennelista, de som skriver om alt de gjør med typen. Viktig å opprettholde imaget av at de er så lykkelige, og at hun har verdens beste kjæreste. Typene gidder som oftest ikke like statusen engang, men venninner hiver seg på. Facebook er bare for status og bekreftelse.

Ja sant det. Heldigvis holder jeg meg unna sosiale medier :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...