Gå til innhold

Rannveig har tatt tilbake eksen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det er bra jeg. Har man barn må man jobbe sammen og komme over problemer. Ja, han var utro. Men mange er utro. Får heller håpe at det går bedre denne gangen, for barnas skyld.

Anonymous poster hash: f3ee9...03a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det hun som bare kjøper dyre klær til ungene sine? Så henne på Tv2 hjelper deg eller hva det var.

Ja det er henne! Hun høres jo helt "fette sprængt ut" om jeg skulle si det med mine velvalgte, egne ord!! GRUSOMT

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun ikke lappen? Er ikke hun snart 25 år og har en 2-3 unger? Hun må da skjønne det går ikke an å være alenemor uten lappen. Anonymous poster hash: 81601...e32

Hun er ikke snart 25, nei. Og ikke alle har råd eller tid til å "ta lappen" som white trash så fint kaller det.

Anonymous poster hash: f8f18...aa8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvem eksen hennes var utro med? Var det snakk om et engangsknull eller over tid. Skjønner godt hun Rannveig, blåst i hodet eller ei, blir lei seg da.



Anonymous poster hash: 81601...e32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke snart 25, nei. Og ikke alle har råd eller tid til å "ta lappen" som white trash så fint kaller det.

Anonymous poster hash: f8f18...aa8

Men leste jeg ikke her hun kun kjøpte merkeklær til unga sine? Da har hun råd til å ta lappen. Hun tjener sikkert massevis på den bloggen om hun er toppranket.

Anonymous poster hash: 81601...e32

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men leste jeg ikke her hun kun kjøpte merkeklær til unga sine? Da har hun råd til å ta lappen. Hun tjener sikkert massevis på den bloggen om hun er toppranket. Anonymous poster hash: 81601...e32

Du har to muligheter å velge mellom. Hvorfor velger du ikke den andre, men forsøker å argumentere for at hun har råd? Folk...

Folk elsker intriger.

Anonymous poster hash: f8f18...aa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner enda ikke at denne bloggen selger. Det er jo bare skriving om mat, hva hun kjøper, sykdom og hva hun irriterer seg over. Seriøst? Selger dette??



Anonymous poster hash: 55dbc...c79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups, da var det 0 overgangsstønad da jo.

Anonymous poster hash: 55dbc...c79

De har ikke samme adresse nå selv om han har flyttet tilbake........ cash!

Anonymous poster hash: 8653f...667

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker, on 23 Apr 2014 - 22:32, said:

De har ikke samme adresse nå selv om han har flyttet tilbake........ cash!

Anonymous poster hash: 8653f...667

brreg? <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_icon_wink.gif' alt=';)'> Anonymous poster hash: 99b2b...beb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er vel 21(eller blir) og har to unger.

----

Personlig syntes jeg det hun gjør er helt forkastelig, er mannen utro og forlatt hun en gang er det ikke lange veien til det skjer enda en gang. På en side skjønner jeg ikke hvorfor han var utro når hun har en helt ok kropp, men igjen når hun er dum som et brød..

Så når er det ok å være utro da? Når dama eser ut til klesstørrelse 40 kanskje, eller når puppene ikke lenger består blyanttesten?

:murvegg:

Anonymous poster hash: 4584e...156

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Who. Gives. A. Damn. ??

Anonymous poster hash: 04382...14f

Tydeligvis du, som ikke bare bruker tid på å klikke deg inn på emnet men også bruker energi på å skrive en kommentar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så når er det ok å være utro da? Når dama eser ut til klesstørrelse 40 kanskje, eller når puppene ikke lenger består blyanttesten?

:murvegg:

Anonymous poster hash: 4584e...156

Enig med deg jeg, er det liksom greit hvis kjæresten har lagt på seg å brystene ikke lenger strutter?!

:dry:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, hvor lenge går det før hun er gravid igjen? Skulle vært odds på Rannveig, ass..

Anonymous poster hash: 716f3...9aa

Ohmaygad. JEg har hørt rykter om at sider som betting.no og slikt har vedding på ALT. Kanskje de har en "rosabloggere på vei mot stupet i stadig økende tempo"-seksjon?? Om jeg en dag taper hus og mus til spillegjeld vil det i så fall være pga den seksjonen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så når er det ok å være utro da? Når dama eser ut til klesstørrelse 40 kanskje, eller når puppene ikke lenger består blyanttesten?

:murvegg:

Anonymous poster hash: 4584e...156

Du ser jo på den posten helt feil. Å være utro er aldri ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun slet ræva av seg alene. Nathaniel var nesten ikke i barnehagen etter Willem flyttet ut, fordi hun ikke har lappen.

Synes dette er så rart.. Er født og oppvokst på Asaktoppen der hun bor, og hun bor i kjellerleiligheten til venninnen min, og barnehagen er 7 minutter unna om du går i relativt sakte tempo :P kanskje hun har dem i en annen barnehage? Men det blir jo veldig langt igjen da..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun er ikke snart 25, nei. Og ikke alle har råd eller tid til å "ta lappen" som white trash så fint kaller det.

Anonymous poster hash: f8f18...aa8

Så du sier "å ta bilsertifikatet" du da? Da er du vel blant fiffen du da siden du klarer å si hele ordet? Flinkingen. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg jeg, er det liksom greit hvis kjæresten har lagt på seg å brystene ikke lenger strutter?!

:dry:

Han sa ok kropp, ingenting om bryster som strutter. Hva er det med dere på KG med å være så obsessed i pupper? Ingen sa noe om pupper. Uansett har hun silikon, så de vil strutte så lenge hun vil.

Anonymous poster hash: f3ee9...03a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun minner meg om folk fra Alta, tenkte jeg, og så er hun derfra! Leste litt av bloggen hennes forleden, hun er så slem mot leserene sine (siden de går på det hun sier og ikke skjønner det er løgn, derfor kaller hun dem både idioter og andre ting). Vel, ikke alle som kommer fra et så bedritent miljø som henne, hun gir dårlige vibber og har en svært dårlit attitude.



Anonymous poster hash: d5160...209
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke snart 25, nei. Og ikke alle har råd eller tid til å "ta lappen" som white trash så fint kaller det.

Anonymous poster hash: f8f18...aa8

..og har man ikke råd til å ta lappen, så er man vitterlig trailer park white trash...

Anonymous poster hash: 81601...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...