Gå til innhold

Bør kvinneguiden fjerne muligheten for å være anonym?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hæ? Jeg vet da det. Men jeg sier at jeg ikke skjønner vitsen, eller om du vil ikke syns det er noe vits å være anonym på de generelle foraene. Er ingen som forfølger deg her inne om du liker "feil" mascara. Men tar man opp noe vanskelig f.eks på samlivsforumet forstår jeg om noen vil være anonym pga faren for å bli forfulgt og stalket her inne.

Si ikke det, si ikke det. Uansett er det opp til hver enkelt om man poster anonymt eller ikke. Det er ikke noe man trenger starte nye tråder om annenhver dag.

Anonymous poster hash: acce4...8bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest crazycatlady

Si ikke det, si ikke det. Uansett er det opp til hver enkelt om man poster anonymt eller ikke. Det er ikke noe man trenger starte nye tråder om annenhver dag.

Anonymous poster hash: acce4...8bd

Nå er du vrang her. :) Jeg sier bare min mening, så får du ha din. :) Enig i at man ikke trenger 1000 tråder om dette, men nå er det ikke jeg som har startet denne tråden (eller noen av de 999 andre)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil dere ha den bort? Vær ærlige nå da!



Anonymous poster hash: f3796...0b2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil dere ha den bort? Vær ærlige nå da!

Anonymous poster hash: f3796...0b2

Herre min hatt! Kan du ikke bare lese hva de mener i de 9803840238409238409 trådene de lager om det? Arrrrghhh.

Anonymous poster hash: 4629b...217

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg kunne ikke motstå fristelsen til å være litt ironisk. xD Men skjønner godt at du gjerne vil være anonym når folk har vært frekke og hetset, det er dessverre mange som tydeligvis synes det er stas å gjøre livet surt for andre. Håper det går bedre med deg nå. :)Anonymous poster hash: f723a...258

Nå har du vært ironisk, skriv resten av innleggene med brukernavnet ditt, da. ;)

Svaret på overskriften er for ørtende gang NEI, funksjonen blir ikke fjernet. Ser ingen grunn til å begrunne hvorfor KG-medlemmene skal kunne skrive som AB.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Utrolig mye usaklige komentarer! Jeg er for Ab funksjonen i noen kategorier, men ikke alle. Hvis folk klarer og holde seg seriøse, la den stå, om ikke, fjern den!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herre min hatt! Kan du ikke bare lese hva de mener i de 9803840238409238409 trådene de lager om det? Arrrrghhh.

Anonymous poster hash: 4629b...217

Nei, jeg ville ha en tråd som kun tar for seg dette.

Anonymous poster hash: f3796...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke bare alle vært anonyme da? Hva er vitsen med å ha nick osv? :P



Anonymous poster hash: 1e004...939
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig mye usaklige komentarer! Jeg er for Ab funksjonen i noen kategorier, men ikke alle. Hvis folk klarer og holde seg seriøse, la den stå, om ikke, fjern den!

Jeg an si det samme om de aller fleste mange nick brukere.

Anonymous poster hash: f3796...0b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Jeg er for AB i samliv, seksualitet og familieforumet, men mot i de andre. Syns ikke det er nødvendig andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Jeg an si det samme om de aller fleste mange nick brukere.

Anonymous poster hash: f3796...0b2

Det kan jeg leve med! Da kan man faktisk ordne opp seg imellom per PM. noe helt annet med mange av de stygge komentarene man ser bla under prøver og graviditets forumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en heksejakt! Jeg blir ganske oppgitt over dette temaet. Det er tross alt lov å være så anonym som man bare vil her inne. :kosteskaft:

En av ulempene ved å skrive som anonym, kan være at det kan bli vanskelig å få oversikten over hvem som skriver hva - og det ser jeg selv også. Men det handler om frihet, og det er fritt frem for å spørre hvem som er hvem!

En av ulempene ved å skrive som anonym, er at man slipper å få skyts rettet mot seg - jeg har sett flere eksempler på det: "Nå skriver du om venninnen din, og i en annen tråd skriver du om søsteren din... Hvorfor klager du sånn på dine nærmeste?"

Hva er problemet? Er det det at dere som skriver med nick føler at det blir feil at dere skal skrive med nick, og andre ikke? Isåfall er det DERES eget problem. Dere får opprette en tråd til om hvordan mestre hverdagen med anonyme brukere på Kvinneguiden, siden dere er såpass frustrerte som dere faktisk er. Snakk om å bruke tiden sin nyttig ;)



Anonymous poster hash: a3a94...d30
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke det viktigste hva som blir skrevet, og ikke hvem som skriver det? Slik ser jeg det, ihverfall :-)



Anonymous poster hash: a3a94...d30
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Hva var det du ville fram til? Hvis dette plager deg så mye bør du kanskje finne et annet forum.

Anonymous poster hash: 0c795...885

Jeg synes bare det er unødvendig å være anonym når man skal si sin mening om noe. Slik som dette...Som sagt synes jeg det er helt greit hvis man skriver noe som er veldig personlig og kan kjennes igjen, eller noe som kanskje kan være pinlig å spørre om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bare det er unødvendig å være anonym når man skal si sin mening om noe. Slik som dette...Som sagt synes jeg det er helt greit hvis man skriver noe som er veldig personlig og kan kjennes igjen, eller noe som kanskje kan være pinlig å spørre om.

Man vet aldri hvordan folk kan reagere. Jeg har mange ganger blitt veldig overrasket over hvor frekke folk her inne kan være, og hvor mye drama det kan bli ut av bagateller. Det gjør at jeg føler meg tryggere når jeg poster anonymt. Jeg orker ikke å involvere meg i slik dumskap.

Anonymous poster hash: a3a94...d30

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man vet aldri hvordan folk kan reagere. Jeg har mange ganger blitt veldig overrasket over hvor frekke folk her inne kan være, og hvor mye drama det kan bli ut av bagateller. Det gjør at jeg føler meg tryggere når jeg poster anonymt. Jeg orker ikke å involvere meg i slik dumskap.

Anonymous poster hash: a3a94...d30

Veldig enig.

Anonymous poster hash: 52689...8dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig ikke! Anonymbruker ER det som gjør kvinneguiden til kvinneguiden. Det finnes TITUSENVIS av andre forum der ute som ikke har Anonymebruker, så hvis du ikke liker at AB er til stede... STIKK!



Anonymous poster hash: 05107...1bc
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinbjo1

Har det noe å si uansett? Man blir jo ikke mindre anonym av å fjerne anonymiteten. Hvis du tenker littt så skjønner du det

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For så å bli stalket av brukere med nick? De er sleipere. Tro meg.

Anonymous poster hash: 52689...8dc

Tror ikke den ene gruppen er sleipere enn den andre, men jeg føler som jeg skrev at det er mye bedre når man kan sette noen på ignoreringslisten, det er jo en grunn til at den funksjonen også finnes her inne.

Takk for forklaring, det visste jeg ikke. Men en løsning kan jo være å skrive anonymt selv, rett og slett. Jeg syns folk med nick kan være vel så frekke, og som noen har påpekt, er det slettes ikke alltid det blir gjort noe med det heller. Er ikke godt å si hva som kan være en grei løsning, men jeg for min del holder en knapp på å være anonym for å slippe dramatikk, ihvertfall :-)

Anonymous poster hash: a3a94...d30

Men som sagt jeg ønsker ikke å være anonym her inne. Jeg ønsker å skrive mine meninger under nick. Følte selv da jeg skrev med nick at det var enklere å skille brukerne fra hverandre. Jo da en ser på de bakerste tallene men jeg har selv sitert innlegg jeg trodde var samme bruker og når tråden er 13-14 sider lang så skal det godt gjøres å skille alle tallene fra hverandre.

Som jeg skrev jeg ønsker ikke å måtte gå i dekning fordi en annen ab bruker har bestemt seg for å hate meg, det burde være unødvendig, dessverre er jeg nå tvunget til å bruke en funksjon jeg ikke vil når jeg skriver. Og hadde denne personen skrevet med nick hadde det også vært unødvendig i og med at jeg kunne ignorert personen fullstendig og ikke sett alt oppgulpet personen skrev om meg

Anonymous poster hash: acd6f...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...