Gå til innhold

Jeg sendte en flørtende melding til han i går og han har ikke svart! Nå blir jeg stresset.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker en gutt og vi har møtt hverandre før. Det har vært med andre. På fest og lignende. Vi var på fest på lørdag og flørtet en del på byen, men fylla er fylla. Ikke sikkert han føler det samme i edru tilstand. Vi utvekslet nr.

Anyways, jeg tenkte jeg kunne ta første steg. Sendte en flørtende melding i går på formiddagen. Hvor jeg sa han virket som en kjekk fyr og om vi skulle møtes alene. Har ikke fått noe svar.

Kanskje litt tidlig å begynne å stresse, men blir litt stressa. Tenk om han hadde ølbrillene på og angrer :fnise: Huff, begynner å freake ut. Han er veldig min type :)

Anonymous poster hash: 1c863...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan nok hende at han ikke syns det er like interessant å møtes edru og alene ja. Eller kanskje han kom bort i feil tall når han skrev nummeret sitt og du har sendt til feil (det har skjedd med meg, andre veien, en gang. Ga bort nr mitt og var lei meg for at jeg ikke hørte noe, etter noen uker fant jeg han på facebook og han sa at han lurte på hvorfor han ikke fikk svar fra meg men hadde vært for full og kommet borti feil tall) , eller at han fortsatt må "komme seg" etter helga og svarer deg litt senere :) Vanskelig å si  - Men uansett bra at du sendte han melding da! Man vet jo aldri uten å ha prøvd, det er ikke verdens undergang om han ikke er interessert :)



Anonymous poster hash: 9cb31...49a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stress og ikke tenk det verste :) Han er sikkert opptatt eller noe. Er han interessert i deg, så tar han kontakt.

Kan jo hende som ab sier, at han tastet feil nr. Kanskje ta kontakt på FB hvis du ikke hører noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke spesielt interessert, tror jeg. Kanskje han har dame. 



Anonymous poster hash: bcfb6...c9f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han svart?



Anonymous poster hash: 5ef64...71b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

Vi har flere felles venner, så han har nok ikke dame.

Har ikke hørt noe fra han enda :( Begynner å føle han ikke er interessert. Søkte opp nr på 1881 og da kom navnet hans opp. Vi flørtet jo veldig på lørdag, men tydeligvis bare fylle flørting og ikke noe mer enn det. Fra han sin side i alle fall.

Anonymous poster hash: 1c863...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig at du ikke fikk svar. Når det er sagt, så er det veldig uhøflig hvis han lar helt være å svare. Da er han kanskje ikke din type likevel? Synes du var tøff som sendte melding. Neste gang går det kanskje veien! 😊

Anonymous poster hash: e7371...d62

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta det som noe personlig nederlag at han ikke har svart deg. Kjempe bra at du tok initativ uansett, og i flertallet av forholdene jeg kjenner til så er det damen som har tatt intitativ til sjekkinga og dating. Mange menn tør rett og slett ikke. Han er ikke interessert, men nå vet du det, og kan gå videre :)
Det værste som kan skje ved å ta intiativ til sånt er å bli avvist, men det er faktisk ikke så ille det, når man også kan risikere å være så heldig å stikke av med hele gevinsten :)



Anonymous poster hash: 9cb31...49a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positivt at du tok initsiativet til å sende han en melding.

 

Har han svart deg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ikke hørt noe :( Jeg har slettet nummeret hans nå og prøver å gå videre. Uansett veldig kjipt. Jeg likte han og hadde håpet på en date. Men men. Nå har jeg i alle fall prøvd.

Anonymous poster hash: 1c863...d1b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også hende han er interessert og vil ikke ødelegge og derfor vil da deg vente litt i spenning.



Anonymous poster hash: dabe8...261
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ikke hørt noe :( Jeg har slettet nummeret hans nå og prøver å gå videre. Uansett veldig kjipt. Jeg likte han og hadde håpet på en date. Men men. Nå har jeg i alle fall prøvd.

Anonymous poster hash: 1c863...d1b

Vet hvordan du har det, er i samme båt:/ er så kjedelig, for enten er det jeg som avviser eller så er det han som avviser, det klaffer aldriiii!! Arg! :(

Anonymous poster hash: da1db...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ikke hørt noe :( Jeg har slettet nummeret hans nå og prøver å gå videre. Uansett veldig kjipt. Jeg likte han og hadde håpet på en date. Men men. Nå har jeg i alle fall prøvd.

Anonymous poster hash: 1c863...d1b

Hehe da er vi to i samme båt TS! Jeg fikk heller ikke svar fra han jeg sendte melding til for tre uker siden. Pytt pytt, da prøvde jeg ihvertfall. Kjipt, for ja jeg var veldig interessert i han, men det er jo ikke noe poeng uansett i å møte en som ikke er så interessert i meg tilbake så da er det like greit at han ikke kaster mere bensin på bålet ved å svare meg og få meg til å tro at det kanskje kan bli noe.

Menn er som busser, får man ikke tak i den ene så kommer det en til snart  ;)

Anonymous poster hash: 9cb31...49a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Menn er som busser, får man ikke tak i den ene så kommer det en til snart  ;)

Anonymous poster hash: 9cb31...49a

 

Kommer an på hvor man bor, hihi ;)

 

Men likte godt det utsagnet  :fnise:

Anonymous poster hash: 2ed8b...988

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er utrolig kjipt av folk å ikke svare! Sier litt om modenhet mener nå jeg.

Anonymous poster hash: 7d95a...3a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er utrolig kjipt av folk å ikke svare! Sier litt om modenhet mener nå jeg.

Anonymous poster hash: 7d95a...3a5

 

Det er det beste i denne situasjonen. Det kommuniserer budskapet, og det er ikke som de har innledet noe i utgangspunktet eller har en datingprosess å avslutte. Man vil ikke kaste bort tiden med generiske, vennlig meldinger heller - på denne måten vet TS hva situasjonen er. Avvisningen er helt tydelig.

Anonymous poster hash: 2e5db...70a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er det beste i denne situasjonen. Det kommuniserer budskapet, og det er ikke som de har innledet noe i utgangspunktet eller har en datingprosess å avslutte. Man vil ikke kaste bort tiden med generiske, vennlig meldinger heller - på denne måten vet TS hva situasjonen er. Avvisningen er helt tydelig.

Anonymous poster hash: 2e5db...70a

Jeg foretrekker heller et nei til svar enn ikke noe svar. Sistnevnte er feighet i mitt hode. Men folk er forskjellige.

Anonymous poster hash: 7d95a...3a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det beste i denne situasjonen. Det kommuniserer budskapet, og det er ikke som de har innledet noe i utgangspunktet eller har en datingprosess å avslutte. Man vil ikke kaste bort tiden med generiske, vennlig meldinger heller - på denne måten vet TS hva situasjonen er. Avvisningen er helt tydelig.

Anonymous poster hash: 2e5db...70a

Det er da ikke det beste? Det beste ville vært en klar og tydelig "Hei. Jeg tror kanskje ikke det er noe mellom oss, i alle fall ikke fra min side, men takk for invitasjonen". Da slipper den som sendte meldingen endel stress og anspenthet. Når man gir fra seg nummeret sitt i en setting som antyder at det kan være 'noe mer' så har man et ansvar for å avslutte det hele, fremfor å spre rundt med falske forhåpninger. Verden handler ikke bare om megmegmeg, og det hadde vært et utrolig kjipt sted om alle tenkte "Æh ikke mitt problem."

Anonymous poster hash: 9f554...969

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stedet for å ikke svare i det hele tatt, synes han kunne svart noe a la: "Hei, takk for sist, det var hyggelig å treffes. Jeg blir litt opptatt nå fremover. Ønsker deg en fin sommer."



Anonymous poster hash: 19d6a...5c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig dårlig å ikke svare. Jeg var på date med en fyr som aldri svarte på min melding om han ville ses igjen. Forstod ikke hva jeg hadde gjort galt og følte meg veldig dum, men til slutt konkluderte jeg med at jeg ville jo uansett ikke ha en fyr som ikke var høflig nok til å svare. 



Anonymous poster hash: e0e9b...3fc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...