Gå til innhold

Mange overvektige forblir single fordi de vil ha slank partner!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjenner og vet om flere her i byen med for mye baggasje, og felles for mange av de er at de er single da de har så store krav til partner.  Selv om de er overvektige så er det bare en slank partner som gjelder. For høye krav fører til at de forblir single.

Gjelder det samme for overvektige single innpå her også mon tro?

Er det ikke bedre å gå for noen i egen vektklasse?  
 



Anonymous poster hash: 9b2c3...9f2
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er "overvektig" og blir stort sett sjekket opp av tynne, tjukke og muskuløse... Jeg foretrekker brede skuldrer og en litt mer kompakt kropp, liker ikke tynne kropper eller muskelmenn.



Anonymous poster hash: ba4c3...fb1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk liker ulike ting. Tro det eller ei; det finnes faktisk normalvektige som liker overvektige.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overvektige damer liker tynne utenlandske menn ihvertfall. 



Anonymous poster hash: e3f7d...af7
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OG tynne utenlandske menn liker overvektige damer. vinn vinn situasjon.



Anonymous poster hash: e3f7d...af7
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kjenner og vet om flere her i byen med for mye baggasje, og felles for mange av de er at de er single da de har så store krav til partner.  Selv om de er overvektige så er det bare en slank partner som gjelder. For høye krav fører til at de forblir single.

Gjelder det samme for overvektige single innpå her også mon tro?

Er det ikke bedre å gå for noen i egen vektklasse?  

 

Anonymous poster hash: 9b2c3...9f2

 

Har du hatt ferie? Det har vært så stille og godt for denne overvektsgalskapen her litt.

Anonymous poster hash: 03cb8...1ce

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mythic

 

Har du hatt ferie? Det har vært så stille og godt for denne overvektsgalskapen her litt.

Anonymous poster hash: 03cb8...1ce

 

 

Tuller du? Det har da vært mange vektdebatter her i sommer. Godt det kom en til, er vel et par dager siden sist :P

 

TS: Tro det eller ei, men folk har ulik smak, uavhengig av egen og andres vekt. Selv har jeg alltid hatt en forkjærlighet for litt "bamsete" menn, men ender alltid opp med veldig tynne menn, av en eller annen grunn. Og av en eller annen grunn liker de her tynne mennene meg, til tross for at jeg har noen kilo for mye. Go figure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste en gang noe forskning angående at mange tynne menn tiltrekkes (underbevisst) av tykke damer pga at de damene "ser ut som om de er dyktige til å skaffe mat"

NB Dette er ikke tull!



Anonymous poster hash: 18fef...d13
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, som en som har gjennomgående overvekt på morsiden, så er jeg glad for at både mor og bestemor valgte slanke menn. Glad for ikke å ha fått dobbelt opp av overvektsgener.

 

Tror heller ikke det er sunt hvis begge to er overvektige pga dårlig livsstil og lite aktivitet. Dette kan jo selvsagt også være et problem med slanke folk.

 

Så har vi jo til sist det faktum at det er vanskelig å styre sine preferanser. Selv om jeg er litt overvektig så kan jeg ikke automatisk snu å falle for en smålubben bamse. Min smak er langt ifra modelltypen uansett.

 

Også kommer vil til det siste da. Nettopp det at overvekt ewr over en stor skala. De fleste av oss driter i noen kilo ekstra, men sykelig overvekt kan være et større problem.



Anonymous poster hash: e1968...6c2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kontaktannonse og svar til denne.

 

Mynona, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste en gang noe forskning angående at mange tynne menn tiltrekkes (underbevisst) av tykke damer pga at de damene "ser ut som om de er dyktige til å skaffe mat"

NB Dette er ikke tull!

Anonymous poster hash: 18fef...d13

Haha - derfor jeg har et haleheng med siklende, skrantne mannfolk etter meg ;) Endret av Petra75
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

 

Leste en gang noe forskning angående at mange tynne menn tiltrekkes (underbevisst) av tykke damer pga at de damene "ser ut som om de er dyktige til å skaffe mat"

NB Dette er ikke tull!

Anonymous poster hash: 18fef...d13

 

 

 

:ler:

Ikke rart disse mannfolka er tynne, da, hvis de ikke evner å skaffe seg mat selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste en gang noe forskning angående at mange tynne menn tiltrekkes (underbevisst) av tykke damer pga at de damene "ser ut som om de er dyktige til å skaffe mat"NB Dette er ikke tull! Anonymous poster hash: 18fef...d13

har også hørt at menn ubevisst trekkes mot lubne kvinner ettersom de ofte er mest fertile!
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ikke rart disse mannfolka er tynne, da, hvis de ikke evner å skaffe seg mat selv!

Er vel slik naturen er innrettet, dem som sliter med å skaffe mat, går etter dem som er flinke til det :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Er vel slik naturen er innrettet, dem som sliter med å skaffe mat, går etter dem som er flinke til det :laugh:

 

Så klart, det er jo helt logisk! Samtidig burde da disse tynne mennene skjønne at de risikerer å ikke få smake en eneste bit hvis de går inn i et forhold med ei feit dame. Hun vil jo ha all maten for seg selv. Kanskje spiser hun opp mannen også, hvis hun blir sulten nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Universe

Hvorfor ikke i det minste prøve å slanke seg tenker jeg. Så trenger de ikke være evig singel. I stedet for å sitte å synes synd på seg selv. Verre med oss med sosial angst og er sjenert. Menn prøver seg, men jeg feiger ut hele tiden. Jeg må ta meg sammen! Så blir overvektige single for de har så høye forventninger om andre, mens de selv driter de i? De må også ta seg sammen!

Endret av Universe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke i det minste prøve å slanke seg tenker jeg. Så trenger de ikke være evig singel. I stedet for å sitte å synes synd på seg selv. Verre med oss med sosial angst og er sjenert. Menn prøver seg, men jeg feiger ut hele tiden. Jeg må ta meg sammen! Så blir overvektige single for de har så høye forventninger om andre, mens de selv driter de i? De må også ta seg sammen!

Pene menn prøver seg på dem også, hvor tror du forventningene kommer fra!

Anonymous poster hash: f1b2e...241

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så viktig om noen er tjukk eller slank?

 

Hvis noen elsker "fordi" (særlig hvis det er "fordi du er så digg og deilig") så er det ikke kjærlighet. Kjærligheten elsker betingelsesløst. Er den ikke betingelsesløs er det ikke kjærlighet, da er det begjær.

 

Hvis noen er opptatt av utseende for å "elske" er det ikke kjærlighet.



Anonymous poster hash: a03a1...488
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke i det minste prøve å slanke seg tenker jeg. Så trenger de ikke være evig singel. I stedet for å sitte å synes synd på seg selv. Verre med oss med sosial angst og er sjenert. Menn prøver seg, men jeg feiger ut hele tiden. Jeg må ta meg sammen! Så blir overvektige single for de har så høye forventninger om andre, mens de selv driter de i? De må også ta seg sammen!

Verre? Synd på seg selv?

 

Jaggu.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...