Gå til innhold

Svigermor misliker at jeg går med nattkjole.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Merkelig hvor pripne folk her er.

Jeg er helt enig i at man burde tilpasse seg dem man er på besøk hos, særlig når en får en direkte oppfordring, men det i vår familie (inkludert svigerfamilie) ville ingen hevet et øyenbryn en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville aldri gått med nattkjole til frokost når jeg var på besøk hos andre. Og har man pupper som ikke står rett ut, så har man på seg BH også. Synes forøvrig at svigerfamilien din også kunne kledd på seg når de får besøk.

Syntes forøverig alle burde gå med BH under familiesammenkomster. Er ganske forstyrrende å se nipler presse seg gjennom en tynn nattkjole. Stakkars svigerfar for eks :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri gått med nattkjole til frokost når jeg var på besøk hos andre. Og har man pupper som ikke står rett ut, så har man på seg BH også. Synes forøvrig at svigerfamilien din også kunne kledd på seg når de får besøk.

BH kan man godt ha på seg uansett om puppene står rett ut eller peker i andre retninger. Jeg har ikke behov for å se andres brystvorter rundt matbordet.

Jeg er vant med at alle er innom badet og vasker seg, pusser tenner og skifter fra nattøy når man skal sitte rundt bordet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes forøverig alle burde gå med BH under familiesammenkomster. Er ganske forstyrrende å se nipler presse seg gjennom en tynn nattkjole. Stakkars svigerfar for eks :P

Hvorfor akkurat synd i svigerfar?

Anonymous poster hash: 3d992...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes forøverig alle burde gå med BH under familiesammenkomster. Er ganske forstyrrende å se nipler presse seg gjennom en tynn nattkjole. Stakkars svigerfar for eks :P

BH kan man godt ha på seg uansett om puppene står rett ut eller peker i andre retninger. Jeg har ikke behov for å se andres brystvorter rundt matbordet.

Jeg er vant med at alle er innom badet og vasker seg, pusser tenner og skifter fra nattøy når man skal sitte rundt bordet.

Jo, er forsåvidt enig i dette.

Jeg er også vant til at folk kommer ferdigstelte og påkledt når de har stått opp og går inn til de andre. Uansett om det er til frokostbordet eller bare for å sette seg i stuen, ut for å ta seg en morgenrøyk el.l. Jeg tar på meg morgenkåpe selv når jeg skal på toalettet om natten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et problem, da? Sleng på en genser over før du går ut til resten av gjenget. Ingen krever at du må ta hele morgenstellet og skifte til penantrekk, men det er fullt mulig å slenge på seg en genser eller lignende.



Anonymous poster hash: b670c...f28
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det rare er at hun går hun rundt med nattkjole selv.

Selvsagt kan jeg kle på meg, mensynes det er mye mer behaglig å gå å spise først og så event ta en dusje senere.

Anonymous poster hash: e4ffc...504

Bra folk er forskjellige så det ikke blir kjedelig i verden :fnise: Jeg for min del føler meg absolutt ikke vel med å spise frokost, alene eller sammen med andre, før jeg har dusjet, pusset tenna og fått på meg klær.

Forvørig: hennes hus, hennes regler. Du får gjøre som du vil hjemme, TS, men borte på besøk er det helt normal folkeskikk å vise respekt for vertens ønsker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta et bilde av deg selv i nattkjolen, så vi får se hva det dreier seg om her



Anonymous poster hash: 2e562...eda
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt hjem er det ikke OK å komme ustelt til frokost, så jeg har full forståelse med din svigermor. Det heter at man aldri stille i ukomplett antrekk, så hvis man absolutt er nødt til å spise frokost ustelt vi jeg si at en lang morgenkåpe er et minstekrav.

Anonymous poster hash: f8e65...810

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du kle på deg før du går ned. Jeg synes ikke det passer seg å gå rundt sånn med mindre det bare er deg og din kjære hjemme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som de fleste andre, kle på deg, så er problemet løst.



Anonymous poster hash: a21ec...fa0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg har jeg egne regler for gjester som ikke gjelder meg selv (bare ikke samtidig). Jeg kan fint sitte i t-skjorte og hipster i sofaen, men en gang ei venninne lå fyllesyk i undertøyet på sofaen min husker jeg at jeg hadde utrolig lyst til å spraye både henne og sofaen med antibac. Det er noe annet når det ikke er en selv.

Uansett, hennes hus, hennes regler. Jeg ser ikke problemet med å bare kle på seg litt. Koseklær ble oppfunnet av en grunn, de brukes når man ikke er helt klar for å ta på seg andre klær. Det er like komfortabelt som nattkjole, men et litt mer behagelig syn for folk rundt deg.



Anonymous poster hash: 8560c...20b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Unnskyld meg, men for en grusom nattkjole..

Anonymous poster hash: 3d992...3bf

Kan ikke skjønner du synes den er grusom, men den er kanskje litt kjedelig.

Derfor trodde jeg også at den var godkjent av svigermor.

Anonymous poster hash: e4ffc...504

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønner du synes den er grusom, men den er kanskje litt kjedelig.

Derfor trodde jeg også at den var godkjent av svigermor.

Anonymous poster hash: e4ffc...504

Igjen, det er nok ikke nattkjolen som er problemet, men det at g-cupene dine slenges uhemmet rundt maten. Det kan bli litt mye selv for de av oss med over gjennomsnittlig sterke mager. Hadde du tatt på deg en BH er jeg sikker på at hun ikke ville sagt noe på at du har nattkjole på deg siden resten av familien kler seg ganske casual til frokosten selv.

Anonymous poster hash: 201a0...fd8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun mister apetitten av dinglete pupper oppi maten sin? Ser uansett ikke problemet, det er jo ikke verre enn å ta på seg litt mer tøy i den ene uka dere skal være sammen. Jeg misliker folk som slenger rundt i pysj til langt på dag uten å være syke og når folk kommer uanmeldt på besøk, spesielt på søndager, og forventer oppvartning.

Anonymous poster hash: 201a0...fd8

Hvorfor misliker du at folk går i pysjen? Jeg har gått rundt i pysjen i hele dag sjæl, ikke vært ut døra en gang så hvem bryr seg?

Anonymous poster hash: 74394...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønner du synes den er grusom, men den er kanskje litt kjedelig.

Derfor trodde jeg også at den var godkjent av svigermor.

Anonymous poster hash: e4ffc...504

Syns ikke man trenger å traske rundt i huset til andre i nattklær.

Anonymous poster hash: 3a3d2...e17

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...