Gå til innhold

Hundepatruljen Oslo på Viasat 4


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Elsker Hundepatruljen! Håper det blir flere sesonger, synes det er kjempespennende, blir utrolig rørt av å se hvor flinke de nydelige vofsene er, utrolig imponerende at menneskets beste venn kan jobbe på denne måten. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 6 måneder senere...

:grine: :grine: :grine:

Anonymous poster hash: 46fdb...f48

Jeg gråt som om det var min egen hund. Tåler ikke å se at dyr dør. Trist episode :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gråt som om det var min egen hund. Tåler ikke å se at dyr dør. Trist episode :-(

Du er ikke alene :hug:  Fikk trøst av min egen hund, som forhåpentligvis har mange gode år igjen enda.

Anonymous poster hash: 46fdb...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gråt som om det var min egen hund. Tåler ikke å se at dyr dør. Trist episode :-(

Jeg så ikke episoden. Hvorfor ble hunden avlivet??? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så ikke episoden. Hvorfor ble hunden avlivet??? :(

Uhelbredelig kreft :(

Anonymous poster hash: 46fdb...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker nattpatruljen bedre

Anonymous poster hash: cab7d...8f3

Nattpatruljen er helt tragisk. For noen betjenter.

Hundepatruljen er best! Skulle blitt laget episoder fra flere byer også selv om det er veldig spennende fra Oslo :) han Lars er så kjekk 💗

Anonymous poster hash: 159d4...4b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattpatruljen er helt tragisk. For noen betjenter.

Hundepatruljen er best! Skulle blitt laget episoder fra flere byer også selv om det er veldig spennende fra Oslo :)han Lars er så kjekk

Anonymous poster hash: 159d4...4b4

Blir ''spennende'' å se om han finner seg en ny firbeint partner etterhvert.

Anonymous poster hash: 46fdb...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattpatruljen er helt tragisk. For noen betjenter.

 

Hvorfor er det tragisk? Hva er galt med betjentene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Rævva serie.

 Det er nå min mening.

 



Anonymous poster hash: ddcd3...a2e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det tragisk? Hva er galt med betjentene?

 

Det skjer jo nesten aldri noe der, og når det en sjelden gang har skjedd noe kommer de alltid for seint. De eneste de får tatt er en og annen som har drukket seg fra sans og samling. De som jobber i hundepatruljen virker ekstremt mye mer engasjert i jobben sin. Jeg håper de aldri går lei for det er slike vi trenger.

Anonymous poster hash: 2e2b0...e65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer jo nesten aldri noe der, og når det en sjelden gang har skjedd noe kommer de alltid for seint. De eneste de får tatt er en og annen som har drukket seg fra sans og samling. De som jobber i hundepatruljen virker ekstremt mye mer engasjert i jobben sin. Jeg håper de aldri går lei for det er slike vi trenger.

Anonymous poster hash: 2e2b0...e65

Det er jo helt enorm forskjell på å jobbe som politi i Oslo og i f.eks Brummundal da... det kan ikke sammenlignes. "Kundegruppen" er jo en helt annen, og sikkert resursene også.

Edit: så er det jo to forskjellige jobber også, oatruljerende politi (?) og hundepatruljen. Hadde vi fulgt en vanlig nattpatrulje i Oslo er det ikke sikkert den hadde vært så gøy. Hundepatruljen er så vidt jeg forstår med på veldig mye variert og "der det skjer" fordi de har hund.

Endret av Alice123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer jo nesten aldri noe der, og når det en sjelden gang har skjedd noe kommer de alltid for seint. De eneste de får tatt er en og annen som har drukket seg fra sans og samling. De som jobber i hundepatruljen virker ekstremt mye mer engasjert i jobben sin. Jeg håper de aldri går lei for det er slike vi trenger.

Anonymous poster hash: 2e2b0...e65

 

Så det er betjentenes ansvar at det ikke skjer mer der de jobber?

Akkurat.

 

Det du glemmer er at de to seriene har ulikt utgangspunkt også. I Nattpatruljen får du det som skjer på en vakt (teoretisk sett - man ser jo at de jukser og klipper sammen ulike netter til samme episode), mens på Hundepatruljen kan de plukke fra et mye større tidsrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mange i Nattpatruljen virker som dårlige mennesker. Synet enkelte av de har på dyr(og spesielt katter) fks. Noen var også litt for åpenbart rasistiske..I tillegg har de null sjarm. Eller greit, Olav er jo litt småheit. Men han er så voldsomt klar over det selv. Lars og Kristian virker mye mer down to eart og er uansett langt kjekkere enn Olav. Og så er de glad i dyr 💕 Skulle tatt seg ut å jobbe i hundepatruljen og ikke være det 😂

Anonymous poster hash: d378d...102

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er betjentenes ansvar at det ikke skjer mer der de jobber?

Akkurat.

 

Det du glemmer er at de to seriene har ulikt utgangspunkt også. I Nattpatruljen får du det som skjer på en vakt (teoretisk sett - man ser jo at de jukser og klipper sammen ulike netter til samme episode), mens på Hundepatruljen kan de plukke fra et mye større tidsrom.

Nei, men det er produksjonens ansvar å filme ett sted med litt action? Ja seriene har ulikt utgangspunkt, men det er ikke til å komme bort fra at det utgangspunktet NP har, gjør det til døllere TV :tellesauer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundepatruljen er best tv uten tvil.  Grunnen til at de i hundepatruljen virker flinkere og mer "på", er nok fordi de nok er det også. Oslo er attraktivt for politistudentene så mange søker seg hit, som gjør at man får skilt klinten fra hveten.

 

Har møtt mesteparten av denne gjengen, og de er ganske ålreite bak kamera også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange i Nattpatruljen virker som dårlige mennesker. Synet enkelte av de har på dyr(og spesielt katter) fks. Noen var også litt for åpenbart rasistiske..I tillegg har de null sjarm. Eller greit, Olav er jo litt småheit. Men han er så voldsomt klar over det selv. Lars og Kristian virker mye mer down to eart og er uansett langt kjekkere enn Olav. Og så er de glad i dyr 💕 Skulle tatt seg ut å jobbe i hundepatruljen og ikke være det 😂

Anonymous poster hash: d378d...102

Hvem er rasistisk, og hvorfor sier du det?

 

Hva tenker du på når du sier "syn på dyr"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...