Gå til innhold

"Skade" du har påført barnet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du ved et uhell påført barnet ditt vondt? Jeg skulle lukke igjen en dør, og der hadde visst jenta mi på tre år plassert fingeren uten at jeg så det. Den gikk som det måtte og fingeren ble klemt :( Hun gråt så sårt. Jeg var redd den var skikkelig ødelagt. Jeg gråt også for å ha påført henne vond finger. Jeg ba flere ganger om unnskyldning og sa at jeg var dum som ikke så meg for. Ved leggetid så unnskyldte jeg meg for henne igjen og sa at det var ikke meningen. Da svarte hun: "du var litt dum mamma, men jeg vet du ikke gjorde det med vilje. Det går bra!" Også strøk hun meg over kinnet :rodme:

For ei jente jeg har!! Samvittigheten min er vond. Men for en god side hun viste meg.

Anonymous poster hash: 1a85e...340

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har påført mitt barn min fobi mot fugler. Det er litt trist, men når hun ser at mor er redd så er det vanskelig at det ikke smitter...

Anonymous poster hash: 01b8d...323

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde det samme da jeg var liten og gikk og klappet på mamma for hun var så lei seg!!



Anonymous poster hash: e7e6f...a7b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Har faktisk klart å knekke ene fortanna med hodet mitt..😳 Barnet lå oppe i høy seng, og jeg skulle gi nattakos. Vi kræsja, og tanna knakk😬

Anonymous poster hash: 4b8ad...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, jeg bet gutten min da han var baby! Selvfølgelig ikke med vilje, men veldig ekkelt likevel. Han likte så godt å leke at jeg var en liten hund el.l., eller at han var en banan eller eple eller et annet ord vi øvde på, som jeg skulle smake på, og jeg nappet i armen på genseren hans, ikke hardt, bare slik at jeg dro litt i genserarmen med munnen/tennene og sa "grrr". Vi tullet masse med dette, og han lo høyt. Plutselig en gang hylte han, og da så jeg at han hadde et bitte lite bitemerke i armen. Det var så fælt, og vi har aldri lekt den leken igjen.... :-(

Anonymous poster hash: 522f3...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skallet hodet hans inn i døråpningen og så falt han ned trappa en gang da jeg glemte å lukke grinda. Heldigvis gikk det bra, men det var ikke noen god følelse.

Anonymous poster hash: 5d76f...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja... Dunket henne i dørkarmen når jeg har bært henne. Vi har lekt og jeg har med uhell fått foten min foran hennes så hun har snublet og litt sånne småting. Har selvfølgelig aldri gjort noe med vilje. Men jeg får veldig vondt når hun slår seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle klippe neglene til minsten med negleklipper, og idet jeg klippet så kjørte hun fingeren oppover. Tok halve tuppen på lillefingeren så blodet sprutet og hun måtte sy et sting.... var 2 år sånn ca bare...

Moren min slo på meg hjernerystelse da jeg var lita... hun holdt på å pakke ut av bagasjerommet på bilen og smelte igjen lokket. Lokket gikk ikke igjen, så hun smelte en gang til..........nysgjerrige meg hadde stukket hodet nedi for å se om det var noe spennende der, så hun smokket lokket hele 2 ganger i bakhodet på meg! Fatter ikke helt at jeg ikke vrælte første gangen.

Endret av skruf
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, skulle bøye meg etter en smokk og ungen datt fra seng på gulv ned hodet først.

Passelig hysterisk mor dro ned på legevakta, alt gikk fint da.

Påførte jo ikke i den forstand, men var uoppmerksom i noen sekunder.

Anonymous poster hash: 51fe4...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, uff.. Før hun var ett år satt hun ved siden av meg i sofaen. Så snudde jeg meg i ett sekund, så hun falt ned i gulvet med haka først. Det gikk fint, men da følte jeg meg forferdelig i lang tid etterpå :(

Her for litt siden på tur inn til barnehagen, skulle jeg åpne porten og så jo ikke at hun sto rett ved åpningen, så hun skallet i porten og fikk skikkelig donald-kul i panna..

Anonymous poster hash: b8afd...e72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekte i sengen, hvor hun satt på ryggen min og lekte Hest. Hadde et litt for høyt hopp opp med hendene, så ho rulla ut av senga og falt i gulvet... Tre år. Det gikk fint, og hun ville leke mer etter gråten stoppet. Var jeg forsiktig etterpå eller?!



Anonymous poster hash: 8ef31...d49
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, humrer litt for meg selv når jeg leser her. Unger som falt ned av seng og sofa f.eks dere må ha rolige unger, vår turbo gutt gjør dette iallefall annen hver dag. Jeg har kløpet han med glidelåsen på pysjamas

Anonymous poster hash: 722a0...8a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min klarte å falle og knekke kragebenet på datteren som hun hadde i armene.. Da hadde hun det ikke godt med seg selv altså



Anonymous poster hash: fbc27...162
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min far slo meg faktisk med vilje da jeg var kanskje 5år. Jeg fikk knuffet borti min bror som holdt på å lære seg å gå, slik at han datt, og da reagerte pappa med å slappe meg på kinnet. Hardt, faktisk. Jeg løp på rommet, mens mamma, storebror og søster ga pappa ei real omgang med kjeft for at han reagerte på den måten.

Litt etterpå kom pappa opp og ba om unnskyldning og sa at det virkelig ikke var noe han gjorde med vilje, men jeg nektet å låse opp døra. Etter litt kom jeg ned, og pappa ba om unnskyldning flere ganger.

Skal helt ærlig innrømme at jeg tenkte på det mye i tiden etterpå, men nå har det gått helt i glemmeboka. Jeg vet at pappa aldri hadde slått meg med velvilje. Han har forøvrig aldri noensinne slått noen av de andre tre barna heller, det ble bare den ene ganga, heldigvis. (Eller andre mennesker siden han var liten..)



Anonymous poster hash: bb6ea...62d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Moren min slo på meg hjernerystelse da jeg var lita... hun holdt på å pakke ut av bagasjerommet på bilen og smelte igjen lokket. Lokket gikk ikke igjen, så hun smelte en gang til..........nysgjerrige meg hadde stukket hodet nedi for å se om det var noe spennende der, så hun smokket lokket hele 2 ganger i bakhodet på meg! Fatter ikke helt at jeg ikke vrælte første gangen.

Herregud, jeg får helt vondt i meg. Knep igjen øynene når jeg leste dette!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke barn, men har blitt påført skade av moren min. Ikke med vilje så klart.
Hun skulle ta ut et bilsete fra bilen, og da hun hadde gjort det så klappet hun igjen bildøra. Jeg hadde så klart fingen min mellom åpningen. Au.



Anonymous poster hash: 140c9...e9d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke lese hva dere skriver, for jeg husker så godt hvor forferdelig det var (og ennå er når jeg tenker på det) da jeg klemte en hudflik mellom trykknappene i smekka, klemte en finger i en dør, og (den værste) klemte fingrene hans da jeg lukka igjen vinduet hans fra forsetet mens jeg kjørte (falt meg ikke inn at han hadde putta hånda på kanten av det åpne vinduet). Den siste episoden var værst. Dagråt vi begge hele veien hjem (2 minutter, og vi kunne ikke stoppe på den veien), og jeg sa unnskyld sikkert tusen ganger. Men ingen brudd eller hevelse eller noe som helst. Bare helt forferdelig psykisk (for meg). Dårlig mamma :-(

Anonymous poster hash: f9198...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke barn selv, men mamma har slått bagasjelokket i hodet på meg, klemt fingrene mine i bildøren, skadet halebenet mitt da hun "jaget" meg og jeg gled på teppet, kjørt ned trappen med tråbil ettersom porten var åpen, klemt haken min i klipsen på hjelmen, satt fast glidelåsen i huden min, klippet meg i fingeren og sikkert mye mer jeg ikke husker. Pappa har fått meg til å ta salto ned fra en sofa, mamma fra en køyeseng, pappa har også klemt haken flere ganger, pappa riste og dro oss i armene så vi fikk blåmerker men det var med vilje, fikk hjernerystelse en gang jeg dunkethodet i flisveggen fordi pappa fikk meg til å le. Hullene jeg fikk uken før hadde akkurat grodd.

Jeg lever fortsatt, men kommer til å være livredd hvis jeg selv får barn.

Anonymous poster hash: ed35a...67a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...