Gå til innhold

Hva kvinner bryr seg om....


Gorgonzola

Anbefalte innlegg

Se der ja, som forventet.

I de få trådene som dukker opp om peniser som IKKE handler om centimeter, men heller om hvordan behandle en sådan eller påstand om at kvinner er så opptatt av peniser, da er det gøy å få frem sannheten, her på skråblikk og generaliseringer.

Skal vi se; tråden hvordan runker man en mann ble startet den 18. desember 2014 og har, så langt, generert ikke mindre enn 25 svar. Wow!

Tulletråder om kritikk av fotballfrue derimot, som for eksempel denne ble riktignok startet mye tidligere, nemlig den 6. desember 2014 (solid forsprang) og har, så langt, generert bare 5332 svar.

Alternativt har kvinner flest stålkontroll på hvordan en penis skal behandles (eventuelt en hel mann for de som gidder det) mens de derimot sliter med å finne ut av ledestjerna og guru foppalfrue. :vetikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke interessert i noen av delene :S:S



Anonymous poster hash: 335e3...e53
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke interessert i tråder som "hvordan runker man en mann", fordi jeg foretrekker å faktisk kommunisere med min samboer hvordan han ønsker det fremfor å høre med fremmede på nett hvordan de liker det. Det er jo helt irrelevant for meg.

Fotballfrue har jeg skrevet et innlegg eller to fordi jeg synes det er sosiologisk interessant med gruppepsykologi, hysteri og flokkmentalitet. Frua selv synes jeg har en kjedelig og uinteressant blogg.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte ikke i "hvordan runke en mann" fordi alle menn er forskjellige. Men du har kanskje ikke runket forskjellige menn før selv TS så du vet kanskje ikke det? :)

Svaret er rett og slett at man må bli kjent med mannen først i hva han liker og ikke liker. Min samboer synes nå at jeg er flinkere å runke han enn det han er selv, og det er jo evt fordi jeg har lyttet til hva han synes er godt og ikke (man hører det på stønning og ser det på bevegelser. Min samboer trekker knærne litt oppover f.eks når han synes noe er ekstra godt, men jeg tviler på at det er noe alle menn gjør).

Jeg tror altså at de fleste kvinner som har litt erfaring vet dette svært godt og har derfor ingenting å skrive i en tråd der TS spør om hvordan hun skal runke noen. Dette er noe man lærer sammen med den mannen man er med.



Anonymous poster hash: a4d9a...fd7
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, som forventet.

I de få trådene som dukker opp om peniser som IKKE handler om centimeter, men heller om hvordan behandle en sådan eller påstand om at kvinner er så opptatt av peniser, da er det gøy å få frem sannheten, her på skråblikk og generaliseringer.

Skal vi se; tråden hvordan runker man en mann ble startet den 18. desember 2014 og har, så langt, generert ikke mindre enn 25 svar. Wow!

Tulletråder om kritikk av fotballfrue derimot, som for eksempel denne ble riktignok startet mye tidligere, nemlig den 6. desember 2014 (solid forsprang) og har, så langt, generert bare 5332 svar.

Alternativt har kvinner flest stålkontroll på hvordan en penis skal behandles (eventuelt en hel mann for de som gidder det) mens de derimot sliter med å finne ut av ledestjerna og guru foppalfrue. :vetikke:

Så kvinners eneste interesse skal være å tilfredsstille menn?

Anonymous poster hash: 0496f...d60

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, som forventet.

I de få trådene som dukker opp om peniser som IKKE handler om centimeter, men heller om hvordan behandle en sådan eller påstand om at kvinner er så opptatt av peniser, da er det gøy å få frem sannheten, her på skråblikk og generaliseringer.

Skal vi se; tråden hvordan runker man en mann ble startet den 18. desember 2014 og har, så langt, generert ikke mindre enn 25 svar. Wow!

Tulletråder om kritikk av fotballfrue derimot, som for eksempel denne ble riktignok startet mye tidligere, nemlig den 6. desember 2014 (solid forsprang) og har, så langt, generert bare 5332 svar.

Alternativt har kvinner flest stålkontroll på hvordan en penis skal behandles (eventuelt en hel mann for de som gidder det) mens de derimot sliter med å finne ut av ledestjerna og guru foppalfrue. :vetikke:

Noen av oss har forstått at den beste måten å finne ut hva en partner liker, er å spørre partneren, og ikke inne på kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Antall svar er jo uinteressant ift. antall brukere. Det er et knippe kvinner som dedikerer sitt liv til å diskutere bloggere. De er ekstremt aktive i enkelte tråder.

Jeg har for så vidt ikke lest eller svart i noen av dem.



Anonymous poster hash: cc2cc...746
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også forundret over responsen på fotballfrue-tråden. Jeg blir egentlig skuffet av å se at det er så mange kvinner som bryr seg SÅ MYE om noe som egentlig betyr SÅ LITE. Nå er nok flertallet av kommentarene i fotballfrue-tråden såkalte "brunkremhorer". Likevel viser det hvor mye og hvor stor påvirkningskraft disse bloggerne har på kvinner i dagens samfunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også forundret over responsen på fotballfrue-tråden. Jeg blir egentlig skuffet av å se at det er så mange kvinner som bryr seg SÅ MYE om noe som egentlig betyr SÅ LITE. Nå er nok flertallet av kommentarene i fotballfrue-tråden såkalte "brunkremhorer". Likevel viser det hvor mye og hvor stor påvirkningskraft disse bloggerne har på kvinner i dagens samfunn.

Er enig. En ting er fotballfrues handlinger, blogg osv. men hun lever tross alt av det, og jo mer idiotisk hun er, jo mer tjener hun - i oppmerksomhet og inntekter.

Det er hakket verre med voksne kvinner som tillater seg å bruke mye tid og energi på både å lese denne bloggen og diskutere den på nett. Tror ikke de innser hvordan de fremstår.

Anonymous poster hash: cc2cc...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, som forventet.

I de få trådene som dukker opp om peniser som IKKE handler om centimeter, men heller om hvordan behandle en sådan eller påstand om at kvinner er så opptatt av peniser, da er det gøy å få frem sannheten, her på skråblikk og generaliseringer.

Skal vi se; tråden hvordan runker man en mann ble startet den 18. desember 2014 og har, så langt, generert ikke mindre enn 25 svar. Wow!

Tulletråder om kritikk av fotballfrue derimot, som for eksempel denne ble riktignok startet mye tidligere, nemlig den 6. desember 2014 (solid forsprang) og har, så langt, generert bare 5332 svar.

Alternativt har kvinner flest stålkontroll på hvordan en penis skal behandles (eventuelt en hel mann for de som gidder det) mens de derimot sliter med å finne ut av ledestjerna og guru foppalfrue. :vetikke:

At mange kvinner interesserer seg for blogger eller fotballfrue forundrer meg ja.. At mange menn interesserer seg for fotballag som Manchester eller Liverpool forundrer meg like mye..

Men jeg har akseptert at sånn er verden, og folk får interessere seg for det de vil.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Se der ja, som forventet.

I de få trådene som dukker opp om peniser som IKKE handler om centimeter, men heller om hvordan behandle en sådan eller påstand om at kvinner er så opptatt av peniser, da er det gøy å få frem sannheten, her på skråblikk og generaliseringer.

Skal vi se; tråden hvordan runker man en mann ble startet den 18. desember 2014 og har, så langt, generert ikke mindre enn 25 svar. Wow!

Tulletråder om kritikk av fotballfrue derimot, som for eksempel denne ble riktignok startet mye tidligere, nemlig den 6. desember 2014 (solid forsprang) og har, så langt, generert bare 5332 svar.

Alternativt har kvinner flest stålkontroll på hvordan en penis skal behandles (eventuelt en hel mann for de som gidder det) mens de derimot sliter med å finne ut av ledestjerna og guru foppalfrue. :vetikke:

Jeg vil mene du går alt for bredt ut til å treffe den delen av målgruppen du søker, 'kompis'.

Det blir litt som å skyte med hagle for å drepe et lite mål på 400 meters hold.

Er det den manglende interessen for 'Hvordan runke en mann? tråden', eller er det mengden innlegg i 'Hvordan snakke mest mulig dritt om en profilert blogger? tråden' som bekymrer mest?

- eller er det et en bekymring for et potensielt disforhold mellom samsvarende i brukeridenter i de to trådene?

- spiller aldersgrense i det ene underforumet inn i noen grad som kan påvirke problemstillingen?

Oppmerksomhet fikk du i det minste, kudos for det poenget ;)

Ellers foretrekker nok svært mange av oss å kommunisere med vår partner istedet for å spørre på KG (ref. Tabris' svar)

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva søren som er så interessant med denne fotballfruen. Hvorfor må folk snakke om henne hele tiden, og hvorfor blir trådene om henne så populær? Hun er bare ei vanlig dame hun også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja. Jeg lurer også på (som Lille-pus) hva som skaper mest bekymring hos deg :PManglende oppslutning om penis - tråden, eller den massive oppmerksomheten som ballfruen får? Jeg går jo ut fra at du har sjekket at de samme brukerne i penis-trådene også frekventerer fruen til han med fotballene (unnskyld, mente fotballen). Rent metodisk holder sammenlikningen din altså ikke mål så lenge du ikke viser oss fellesnevneren, ei heller begrunnelse for utvalget ditt og du skulle sagt noen ord om validitet og reliabilitet. Men godt forsøk, det skal du ha. :ironi: :ironi: :ironi: :ironi: :ironi: :ironi: :ironi: :ironi: :ironi:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil mene du går alt for bredt ut til å treffe den delen av målgruppen du søker, 'kompis'.

Det blir litt som å skyte med hagle for å drepe et lite mål på 400 meters hold.

Er det den manglende interessen for 'Hvordan runke en mann? tråden', eller er det mengden innlegg i 'Hvordan snakke mest mulig dritt om en profilert blogger? tråden' som bekymrer mest?

- eller er det et en bekymring for et potensielt disforhold mellom samsvarende i brukeridenter i de to trådene?

- spiller aldersgrense i det ene underforumet inn i noen grad som kan påvirke problemstillingen?

Oppmerksomhet fikk du i det minste, kudos for det poenget ;)

Ellers foretrekker nok svært mange av oss å kommunisere med vår partner istedet for å spørre på KG (ref. Tabris' svar)

Hey, be wild. Ikke døll til hele debatten da, vi er tross alt inne på "skråblikk og generaliseringer", ikke sant? Det er jo her vi kan tulle og tøyse og mene masse rart uten å bli tatt dønn på alvor (selv om det må forventes noen underliggende poeng, for de av oss som som har et refleksjonsnivå hakket høyere enn 'brunkremhorer' (himmel&hav, den var både ny og schtøgg men litt morsom)).Nesten så jeg må hevde at kvinner er dårlige på ironi og/eller er dysfunksjonelle hva humor angår.

:kyss:

Endret av Gorgonzola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på Skråblikk og generaliseringer skal man kunne spy ut så mye tull man bare vil og så kan alle motargumenter avfeies med "Vi er på Skråblikk" eller "dere eier ikke humor".

Snedig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lykkeliky

Se der ja, som forventet.

I de få trådene som dukker opp om peniser som IKKE handler om centimeter, men heller om hvordan behandle en sådan eller påstand om at kvinner er så opptatt av peniser, da er det gøy å få frem sannheten, her på skråblikk og generaliseringer.

Skal vi se; tråden hvordan runker man en mann ble startet den 18. desember 2014 og har, så langt, generert ikke mindre enn 25 svar. Wow!

Tulletråder om kritikk av fotballfrue derimot, som for eksempel denne ble riktignok startet mye tidligere, nemlig den 6. desember 2014 (solid forsprang) og har, så langt, generert bare 5332 svar.

Alternativt har kvinner flest stålkontroll på hvordan en penis skal behandles (eventuelt en hel mann for de som gidder det) mens de derimot sliter med å finne ut av ledestjerna og guru foppalfrue. :vetikke:

Haha, nå måtte jeg jo bare inn og svare i den tråden. Fotballfrue holder jeg meg langt unna. Fatter ikke at noen kan syntes det er interessant med ei dolle-dame fra Andebu (eller hvor nå enn de bor).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på Skråblikk og generaliseringer skal man kunne spy ut så mye tull man bare vil og så kan alle motargumenter avfeies med "Vi er på Skråblikk" eller "dere eier ikke humor".

Snedig.

Promp!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...