AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 These Toys from 30,000 Years Ago Prove $ex Is The Oldest Trade In The Worldhttp://jamenes.com/prehistoric-ex-toys/546065/ I alle dager da... Og så klager kvinner på at menn objektiviserer dem?! *sukk* Anonymous poster hash: f3e7c...c58
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 Det er menn som er opphengt i peniser vAnonymous poster hash: 8f21e...fbd 4
Gorgonzola Skrevet 28. januar 2015 #4 Skrevet 28. januar 2015 Feil, du misforstår. Kvinner er ikke opptatt av peniser. De er opptatt av stæsj som kan bidra til egen tilfredsstillelse, altså dildoer, for eksempel. En penisformet gjenstand vil nødvendigvis og naturlig nok, bidra i så måte. Hadde kvinner vært genuit opptatt av/interessert i peniser ville omtrent alle menn opplevd en fantastisk håndjobb/sugejobb herfra til evigheten. Så er ikke tilfelle. Men vi klager ikke, det æ'kke lov. I verdens mest likestilte land - må vite 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #5 Skrevet 28. januar 2015 Jeg ser overskriften i linken påstår det er leketøy, men jeg vil påstå flere av dem ser mer ut som fruktbarhetssymboler og amuletter. Og menn har jo alltid vært stolte av s(t)akene sine, så jeg ser heller ingen holdepunkter for at alle er laget av kvinner ... (Da tror jeg flere av dem hadde vært litt rundere i kantene, for å si det sånn! ) Anonymous poster hash: c996d...9b7 10
Gjest HarryDotter Skrevet 29. januar 2015 #6 Skrevet 29. januar 2015 Hæ? Er damer interessert i peniser??
Gjest Andrea93 Skrevet 29. januar 2015 #7 Skrevet 29. januar 2015 Fordi peniser er det deiligste som finnes. (Uten å ha sett linken). :-)
geene Skrevet 29. januar 2015 #8 Skrevet 29. januar 2015 Jeg er opphengt i en penis ganske ofte, syns det er digg..! Spesielt hvis jeg er opphengt i den mot en vegg f.eks! Får jeg ikke lov?
Gjest HeiHade Skrevet 29. januar 2015 #9 Skrevet 29. januar 2015 Er det så rart da? Jeg trodde det var ganske åpenbart at heterofile kvinner liker peniser. 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #10 Skrevet 30. januar 2015 Som heterofil kvinne ønsker jeg å si at samtidig som jeg setter pris på en manns penis som en forlengelse av mannen og godt kan behandle den som det guddommelige nytelsesmiddelet den jo virkelig er (både for meg og mannen) , så er det ikke sånn at jeg drømmer om peniser. Jeg tilfredsstiller ikke meg selv til tanken på en penis liksom. Man kan jo like godt spørre hvorfor menn er så opphengt i skjeden? Det er jo tilfredsstillelse og nysgjerrighet det handler om, derav sexleketøy (mener jeg). Men for all del, jeg synes peniser er helt ålreite jeg altså Anonymous poster hash: 519db...d24
Cowboy Lotte Skrevet 30. januar 2015 #11 Skrevet 30. januar 2015 Åh jeg elsker peniser, kun store dog. De må være minst 18, gjerne 20 cm... åh kjenner jeg blir helt varm inni meg... Hvem har den største kukken her inne tro?
draug 75 Skrevet 30. januar 2015 #12 Skrevet 30. januar 2015 Nå så jeg for meg kvinner som hand i peniser fra taket inne på et kjølelager. Det har vært en lang og strevsom uke. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå