Gå til innhold

Levering og henting på skole/barnehage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trodde du skrev at han kom 10 min for seint på jobb, men at det er så fælt at han kommer 10 min før jobb viser jo bare at det er kun han selv han tenker på i huset deres. Jeg hadde dratt før det ble for sent.



Anonymous poster hash: 68ebf...2dc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud for en stut!

Barnet skal opp grytidlig og så sitte å dingle på din jobb i 1 time, så pappa slipper å uleiliges med å komme 10 min tidlig på jobb??!!

Jeg synes pappan burde levert begge barna, så yngste får kortere dag i barnehagen. Pappa kan brenne av de 10 min på levering i barnehage. Problem solved.

Og-kvinne--gro noen baller ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en stut!

Barnet skal opp grytidlig og så sitte å dingle på din jobb i 1 time, så pappa slipper å uleiliges med å komme 10 min tidlig på jobb??!!

Jeg synes pappan burde levert begge barna, så yngste får kortere dag i barnehagen. Pappa kan brenne av de 10 min på levering i barnehage. Problem solved.

Og-kvinne--gro noen baller ;)

Tipper saken er mer det at han ikke vil gjøre noe for barna sine, makan til egoistisk fyr kan man lete lenge etter!

Anonymous poster hash: 68ebf...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din mann er en egoistisk stut. Hadde jeg vært i hans situasjon ville jeg tatt som en selvfølge at jeg skulle levert ungen.



Anonymous poster hash: d6be6...c1a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Dette hadde ikke jeg tolerert! Skal barna være ekstra lenge på skole/barnehage/din jobb for at han skal ha en rolig og bedagelig morgen? Hmm.. Hvorfor er det så vanskelig for han å være 10 min for tidlig på jobb? Er ikke litt av det med å være foreldre at en setter barnas behov foran egne?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Dette hadde ikke jeg tolerert! Skal barna være ekstra lenge på skole/barnehage/din jobb for at han skal ha en rolig og bedagelig morgen? Hmm.. Hvorfor er det så vanskelig for han å være 10 min for tidlig på jobb? Er ikke litt av det med å være foreldre at en setter barnas behov foran egne?

Helt enig. Her må du rett og slett bare sette ned foten, TS. For en idiot av en mann du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde dette vært min mann, så hadde han fått levert begge ungene.

Anonymous poster hash: 0c9d0...b99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan levere begge ungene. Så leverer han hun som skal på skolen først og leverer i barnehagen etterpå. Da bruker han dødtiden på å levere i barnehagen. Barnet får da kortest mulig tid i barnehagen og det blir rettferdig ovenfor deg om du henter, og datteren slipper å være med på jobb.

Anonymous poster hash: d111c...0ef

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så fælt å være ti minutter for tidlig ute at det er best at du tar all henting og levering? Jeg er veldig nysgjerrig på svaret.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han det er urettferdig? Ehmm..kanskje du bør fortelle han at det ikke er bare DITT barn det er snakk om, men DERES. Så barnslige argumenter skal man lete etter lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts: ja, barnehagen og skolen er nabobygg. Men han synes det er urettferdig at han skal levere begge. Selv om alltid gjorde det før.

Anonymous poster hash: 02851...bc7

Det her sier seg selv er urimelig. Han skal selvsagt levere begge barna, han kan godt ta seg god tid med barnehagebarnet så kanskje han slipper å sitte ti min og vente på jobben sin :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WHAT.... Jeg vil prøve å se det positive i dette. Mannen din har helt sikkert så utrolig mange andre fantastiske sider siden du gidder å diskutere saken med han og i det hele tatt fått barn med han😄

Hadde min mann sagt noe slikt så hadde det vært kroken på døra for han har ikke så mange andre fantastiske sider som kunne veier opp for den egoismen😄

Anonymous poster hash: 373ed...18c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er egentlig bare sjokkert her! Hvordan kan han mene at det er urettferdig at han gjør det beste for barna??? Jeg klarer ikke se et eneste argument for at han skal "slippe" dette, skulle bare mangle! Å sette en unge i barnehagen nesten to timer før man må fordi far er en latsabb? Og et skolebarn må sitte og vente på mammas jobb i en time av samme grunn? Vet du hva.

Her hadde jeg rett og slett eksplodert. Jeg klarer ikke engang å skjønne hvordan han får dette til å stemme inni hodet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør skolejenta da skoledagen er ferdig??? Sitter hun i skolegården å venter på at du skal hente??? I og med at hun ikke går på sfo? Regner med at skoledagen er ferdig før arbeidsdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi bor 5 km fra skolen/barnehagen uten skolebuss.

Anonymous poster hash: 02851...bc7

Opplæringsloven sier at:

"Kapittel 7. Skyss og innlosjering
§ 7-1.Skyss og innlosjering i grunnskolen

Elevar i 2.-10. årstrinn som bur meir enn fire kilometer frå skolen har rett til gratis skyss. For elevar i 1. årstrinn er skyssgrensa to kilometer. Elevar som har særleg farleg eller vanskeleg skoleveg har rett til gratis skyss utan omsyn til veglengda."

Dere kan kreve skoleskyss til jenta deres. Om det ikke går buss, så får de sette opp taxi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har dere ikke skolebuss om dere bor 5 km unna? Det er vel lovpålagt med skoleskyss når dere har såpass vei. Vi bor 4 km fra skolen og ungen blir gjenta i taxi (lite sted så unødvendig med buss)

Anonymous poster hash: b3482...36b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner dere slike menn :sjokkert: For en idiot. Med mindre du fremstiller ting veldig ensidig her.

Selvfølgelig skal han levere begge, da får minsten litt mer tid hjemme, og det passer perfekt i forhold til hans jobb.

Et forhold handler om å dra lasset sammen, til hele familiens felles beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...