Gå til innhold

Kunne du datet en overvektig (les: feit) kvinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En tungtveiende grunn tydeligvis.Anonymous poster hash: 82810...e27

hun lurer vel på om tråden er beregnet som mobbing og hets eller om TS er overvektig selv og ønsker innspill på sin attraktivitet.

Anonymous poster hash: 4a7f3...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cartman

Aldri hør på en hvit ridder :)

Du mener jeg er en hvit ridder? Du kjenner tydeligvis ikke meg. Utseende er ikke spesielt viktig. Personlighet, interesser, økonomi, selvstendighet og introvert/ekstrovert er viktigere. Utseendet forfaller mens personligheten gjennomgår svært få endringer etter fylte 30 år.

 

De som ønsker et varig forhold mener personlighet er viktigst. De som er mest interessert i knullevenner er kun interessert i utseende. Det kommer helt an på hva man er ute etter og hvilke erfaringer man har fra tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva med Erna Solberg? Hun sitter ikke bare i sofaen og spiser potetgull og junk, men jobber faktisk som Norges statsminister og er ganske aktiv. 

Det virker som mange tror at de med høy BMI er automatisk late. Dette stemmer ikke. 

Om man foretrekker slanke og ikke tenner på ganske overvektige er helt naturlig tenker jeg, og ikke særlig rart eller noe galt med det. Vi har forskjellige ting vi liker hos andre mennesker, heldigvis. 

Men jeg synes det er rart når feite mennesker blir satt automatisk i en bås om at de er late og ikke aktive. Jeg kjenner flere som er ganske store, men som jobber i yrker hvor man er veldig aktiv hele tiden, både fysisk og psykisk. 

 



Anonymous poster hash: 0ee02...3fa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste går OPP i vekt etter at de havner i et stabiilt forhold, ikke ned. Og svangerskap og barseltid er heller ikke noe som er kjent for å slanke eller stramme opp en kvinnekropp. Om man ikke klarer å ha en normal eller slank kropp som singel ung kvinne så tror jeg forfallet bare vil øke på når man er i et hverdagslig forhold og ettter hvert får unger. Jeg kunne ikke tenke meg ei så stor dame, fordi jeg rett og slettt ikke klarer å tenne på henne. Om det var kona mi som ble sånn etter 20 år sammen, for eksempel på grunn av sykdom, så måtte jeg jo ha gjort mitt beste, men i utgangspunktet nei.

Godt sagt. Dette vil nok beskrive kvinner flest, etter at de har kommet inn i et forhold og fått barn. Mange menn også.

Slik at i utgangspunktet kan man ikke forvente at en veldig overvektig person plutselig skal få incentiv til å gå ned i vekt etter at man har kommet i ett forhold- heller tvert i mot.

 

Hun damen her er ikke bare litt, men veldig overvektig, hvilket hverken er attraktivt for meg eller særlig sunt. For min del ville jeg nok heller ha vært singel enn å gå inn i et forhold/dating med henne.

 

Hvorfor? Jo, for det første er blir man ofte mindre tiltrekkende dersom man er veldig overvektig. For det andre og som kanskje er en viktigere årsak til at jeg ikke kunne innledet et forhold med vedkommende, at det viser om en helt ulik livsstil enn meg som gjør oss veldig lite kompatible. Videre at vedkommende er udisiplinert eller mangler kunnskap om kosthold. Vekt er kalorier inn vs kalorier ut.

 

Men uansett fint at det finnes menn/kvinner som tiltrekkes av overvektige. Men for de overvektige sin del/ i alle fall de som er såpass overvektige som kvinnen i åpningspost, at de tar et tak og går ned i vekt- jeg vil at alle skal ha best mulig liv, hvilket man ofte ikke får dersom man er såpass overvektig.

Anonymous poster hash: 42a09...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke så mange slanke akkurat.

Anonymous poster hash: 11920...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her på KG vil nok majoriteten svare nei, i virkeligheten ser jeg jenter på denne størrelsen og større som har kjæreste. 

 

Som oftest med partner som har samme størrelse

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, vi kan jo ikke akkurat regne med det...

 

 

Nei, det kan vi faktisk ikke, og om hu hadde gjort det, hadde ikke den overflødige huden hennes forsvunnet heller, så selv om hu hadde kommet i god form, hadde hu hatt hud som hang nedover kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp det som var mitt poeng. Enten folk tror det eller ikke, så er det en god del menn som tenner på store damer. I USA er det f.eks egne nattklubber for store damer og menn som digger dem. "Chubby chasers" finnes over alt. 

 

Ikke en god del. Det er en liten nisje menn som har overvektige damer som fetisj. 

 

Husker det var en serie artikler her på KG om ei overvektig dame som datet menn. De eneste som ville date hu var de som hadde denne nisje fetisjen.

 

De tente på å se hu spise potetgull og mcdonalds. Ja slike menn må være litt av et kupp å havne i relasjon med.... kan tenke meg de bygger opp selvtilliten til vedkommende.

 

Ironi flagg

Endret av WubWub
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

 

ulik smak? tror du noen vil ha no sånt over noen som er deilig? det kalles å ta til takke med noen.

Anonymous poster hash: f142a...757

 

 

Det finnes menn som er seksuelt tiltrukket av overvektige kvinner.

Du er ikke fasiten, vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener jeg er en hvit ridder? Du kjenner tydeligvis ikke meg. Utseende er ikke spesielt viktig. Personlighet, interesser, økonomi, selvstendighet og introvert/ekstrovert er viktigere. Utseendet forfaller mens personligheten gjennomgår svært få endringer etter fylte 30 år.

De som ønsker et varig forhold mener personlighet er viktigst. De som er mest interessert i knullevenner er kun interessert i utseende. Det kommer helt an på hva man er ute etter og hvilke erfaringer man har fra tidligere.

:hjerte: deg. :)

Anonymous poster hash: b2af5...ffc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke noe problem. Synes sjelden vekt er avgjørende for hvorvidt en person er tiltrekkende eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her på KG vil nok majoriteten svare nei, i virkeligheten ser jeg jenter på denne størrelsen og større som har kjæreste. 

 

Det er liksom ikke noe tvil om hvorfor litt for mange mennesker som vanker på forumet er single, de gir jo ikke folk en sjanse pga de ikke ser sånn og sånn ut. Da får folk bare være alene, sur og bitter da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste går OPP i vekt etter at de havner i et stabiilt forhold, ikke ned. Og svangerskap og barseltid er heller ikke noe som er kjent for å slanke eller stramme opp en kvinnekropp. Om man ikke klarer å ha en normal eller slank kropp som singel ung kvinne så tror jeg forfallet bare vil øke på når man er i et hverdagslig forhold og ettter hvert får unger. Jeg kunne ikke tenke meg ei så stor dame, fordi jeg rett og slettt ikke klarer å tenne på henne. Om det var kona mi som ble sånn etter 20 år sammen, for eksempel på grunn av sykdom, så måtte jeg jo ha gjort mitt beste, men i utgangspunktet nei.

Jeg går ned i vekt når jeg er i et forhold. Hvorfor? Fordi jeg da er lykkelig. Det er jeg ikke når jeg er singel, og da går vekta opp. 

 

Så selv om jeg ser ut som disse to jentene på bildene her når jeg er singel, betyr ikke det at jeg ser sånn ut når jeg er i et forhold. 

Anonymous poster hash: 8666f...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som oftest med partner som har samme størrelse

Det er bare tull. 

 

Ser hver eneste dag par der den ene er tynn som en flis eller normalt slank, mens den andre er overvektig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er liksom ikke noe tvil om hvorfor litt for mange mennesker som vanker på forumet er single, de gir jo ikke folk en sjanse pga de ikke ser sånn og sånn ut.

Nei, KG er vel en plass for seg. Man skal være godt trent, ha et ansikt som en gudinne, ha penger som gress, være selvstendig, helst høy etc, og for menn skal man være godt trent, ha et pent tiltalende ytre, være mørk, ha masse penger, være selvstendig, og i hvert fall over 185.

Klart at man ikke finner seg noen når kravene er såpass høye som mange har, og de kravene er jo bare utseende og hva en har. Har ikke tatt med hva man skal være eller ikke være.

Anonymous poster hash: b2af5...ffc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, KG er vel en plass for seg. Man skal være godt trent, ha et ansikt som en gudinne, ha penger som gress, være selvstendig, helst høy etc, og for menn skal man være godt trent, ha et pent tiltalende ytre, være mørk, ha masse penger, være selvstendig, og i hvert fall over 185.

Klart at man ikke finner seg noen når kravene er såpass høye som mange har, og de kravene er jo bare utseende og hva en har. Har ikke tatt med hva man skal være eller ikke være.

Anonymous poster hash: b2af5...ffc

 

Enda større krav til kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ned i vekt når jeg er i et forhold. Hvorfor? Fordi jeg da er lykkelig. Det er jeg ikke når jeg er singel, og da går vekta opp.

Så selv om jeg ser ut som disse to jentene på bildene her når jeg er singel, betyr ikke det at jeg ser sånn ut når jeg er i et forhold.

Anonymous poster hash: 8666f...334

Det verste jeg vet er mennesker uten selvkontroll. Det er usexy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne, men kunne ikke datet en meget overvektig mann. Og hadde skjønt det veldig godt hvis ingen ville ha datet meg om jeg var såpass overvektig.

Jeg har tidligere datet en overvektig mann, og det var bare stress. Han prøvde å gå ned i vekt, men det var ikke så lett (pga medfødt hjertefeil og medisiner). Men de største problemene vi hadde gikk på han sin overvekt. Dårlig selvtillit og det at sex ble vanskelig. så jeg styrer litt unna.

Men jeg har senere datet en mann som la på seg mye mens vi datet, men det gjorde ikke like mye for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...