Gå til innhold

Kunne du datet en overvektig (les: feit) kvinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om den riktige kjemien hadde vært der, så er min erfaring at den fysiske tiltrekningen kan komme i etterkant og være langt mindre avhengig av utseende - så ja.

 

Utfordringen, slik jeg ser det, er å komme til det punktet hvor man kan finne ut om man har en slik kjemi, uten en initiell fysisk tiltrekning (uavhengig av hvorfor denne mangler i utgangspunktet). Det krever gjerne at man møtes i en sosial setting uten å ha dating i bakhodet, for eksempel gjennom venner eller fritidsaktiviteter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok personligheten som er viktigere for meg enn om hun er overvektig. Et pent ansikt er jo en tiltrekningsfaktor som er avgjørende dersom man skal date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange feite damer er gode nok for sex for mange menn, men ikke for forhold. (selvsagt er det unntak).

Jeg dater helst normalvektige damer, men kan gjøre unntak selvsagt. Så svaret er ja, forbeholdet er at de bare er litt overvektige.

 



Anonymous poster hash: 2cbf3...196
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BoxingDay

 

Jeg går ned i vekt når jeg er i et forhold. Hvorfor? Fordi jeg da er lykkelig. Det er jeg ikke når jeg er singel, og da går vekta opp. 

 

 

Så selv om jeg ser ut som disse to jentene på bildene her når jeg er singel, betyr ikke det at jeg ser sånn ut når jeg er i et forhold. 

Anonymous poster hash: 8666f...334

 

 

Så du er jojo-slanker? Hverdagen kommer i forhold også, sommerfuglene forsvinner etter et års tid og da må en begynne å jobbe for å beholde romantikken og gnisten. Og utfordringer som svangerskap, småbarnsliv med søvnmangel, dødsfall og sykdom i familien, økonomi og sånne ting vil jo gi store nedturer. Og da har du altså tenkt å gå opp igjen, og opp og ned, hver gang du ikke er lykkelig? Er så enig med Arcturus her, kan ikke legge all livslykke på en annen person, det er bare kvelende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Alt som er vakkert med den kvinnelige kroppen forsvinner når de blir feite. Så nei takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt som er vakkert med den kvinnelige kroppen forsvinner når de blir feite. Så nei takk.

Når man er tjukk ser man ut som en gris. Det er virkelig helt anti-estetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener jeg er en hvit ridder? Du kjenner tydeligvis ikke meg. Utseende er ikke spesielt viktig. Personlighet, interesser, økonomi, selvstendighet og introvert/ekstrovert er viktigere. Utseendet forfaller mens personligheten gjennomgår svært få endringer etter fylte 30 år.

De som ønsker et varig forhold mener personlighet er viktigst. De som er mest interessert i knullevenner er kun interessert i utseende. Det kommer helt an på hva man er ute etter og hvilke erfaringer man har fra tidligere.

Så du ignorerer og undervurderer ekstremt hvor viktig det er å ha fysisk og seksuell kjemi.

At "utseende ikke teller" er bullshit. Selvfølgelig teller det. Mye. Men det betyr ikke at alle tenner på slanke, modellpene damer/menn. Folk har forskjellige preferanser. De fleste av oss ser ikke ut som supermodeller, men vi kan fortsatt finne noen som synes vi er sexy.

Å si at utseendet spiller minimal eller ingen rolle er å ignorere kjemi og attraksjon. Hvis ikke man synes det er den beste følelsen å våkne ved siden av dama og føle kjærlighet og synes hun er vakker så skjønner jeg ikke hva man gjør sammen? Skal man gå rundt og ikke føle noe kjemi og ha sex med en person som ikke tenner deg, det er ikke et normalt forhold.

Utseende teller og dere som nekter for det stikker hodet deres langt ned i sanda.

Anonymous poster hash: ac789...f26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Så du ignorerer og undervurderer ekstremt hvor viktig det er å ha fysisk og seksuell kjemi.

At "utseende ikke teller" er bullshit. Selvfølgelig teller det. Mye. Men det betyr ikke at alle tenner på slanke, modellpene damer/menn. Folk har forskjellige preferanser. De fleste av oss ser ikke ut som supermodeller, men vi kan fortsatt finne noen som synes vi er sexy.

Å si at utseendet spiller minimal eller ingen rolle er å ignorere kjemi og attraksjon. Hvis ikke man synes det er den beste følelsen å våkne ved siden av dama og føle kjærlighet og synes hun er vakker så skjønner jeg ikke hva man gjør sammen? Skal man gå rundt og ikke føle noe kjemi og ha sex med en person som ikke tenner deg, det er ikke et normalt forhold.

Utseende teller og dere som nekter for det stikker hodet deres langt ned i sanda.

Anonymous poster hash: ac789...f26

Kan pule alle damer. Evigheter siden jeg ble forelska i noen, så husker ikke hvordan det er. Ikke alle er romantiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som er vakkert med den kvinnelige kroppen forsvinner når de blir feite. Så nei takk.

 

Sa han med så stygge tenner at han ikke våger omgås kvinner. Heller en overvektig enn noen med stygge/manglende tenner, mener nå jeg.

Anonymous poster hash: 629f4...f45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...