Gå til innhold

Verden går under på onsdag


Lutetium 71

Anbefalte innlegg

Det er visst noe med tidssoner og sliktno, så dere som fortsatt har sjuende oktober på kalenderen, gidder dere å poste i tråden her, eller sende en PM om dere merker noe til det?

 

Dere kan lese på denne linken de timene dere har igjen:

http://www.theguardian.com/world/2015/oct/06/end-of-world-7-october-ebible-fellowship

 

Og litt trøstemusikk attpåtil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Igjen? Blir sliten av at jorden hele tiden skal gå under.

Anonymous poster hash: e8ca7...726

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen? Blir sliten av at jorden hele tiden skal gå under.

Anonymous poster hash: e8ca7...726

 

Det er litt artig at denne nye datoen er basert på datoen Harold Camping hostet opp (21. mai 2011). Det er nå (eller i går da) 1600 dager siden. Gud pleier visst å bruke nøyaktig 1600 dager på å redde hedninger.. så derfor altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skulle spurt meteorologene først. Det er ikke spådd tordenvær her før på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen her som holder til på "Baker Island"? Jeg ser de enda vaser rundt på onsdagen.

 

Er det noe apokalyptisk svovelregn nå sent på kvelden? Kraftig tordenvær? Sprekker som åpner seg i jordskorpa? Trompetblåsing?

Hva med dere andre, fortsatt uskadd? Dere er så stille at jeg blir litt bekymret..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite svovelregn på Sørlandet, kommer bare vann ned.



Anonymous poster hash: c2c07...c22
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som holder til på "Baker Island"? Jeg ser de enda vaser rundt på onsdagen.

 

Er det noe apokalyptisk svovelregn nå sent på kvelden? Kraftig tordenvær? Sprekker som åpner seg i jordskorpa? Trompetblåsing?

Hva med dere andre, fortsatt uskadd? Dere er så stille at jeg blir litt bekymret..

Det kan godt ha skjedd skumle tung på Baker Island uten at vi har fått høre noe om det. Med en befolkning på nøyaktig null mennesker er det ikke mange til å avgi rapport. På den annen side virker det som et litt rart sted å starte dommedag, nettopp fordi det ikke bor noen der. Hadde jeg vært Gud, ville jeg startet i byer som Tokyo, Beijing, Mumbai, Moskva, London og New York. Kanskje han vil øve seg litt først?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er livet såpass dritt at jeg ble litt... skuffa. :sukk:

Anonymous poster hash: 2d18f...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt ha skjedd skumle tung på Baker Island uten at vi har fått høre noe om det. Med en befolkning på nøyaktig null mennesker er det ikke mange til å avgi rapport. På den annen side virker det som et litt rart sted å starte dommedag, nettopp fordi det ikke bor noen der. Hadde jeg vært Gud, ville jeg startet i byer som Tokyo, Beijing, Mumbai, Moskva, London og New York. Kanskje han vil øve seg litt først?

 

Du har rett. Etter det jeg kan se er den stort sett befolket av måker. Men det var den eneste plassen jeg kunne finne som på det tidspunktet enda ikke hadde bikket over til post-armageddontorsdag.

Endret av Lutetium 71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. og et tydelig tegn på det er jo all technomusikken.



Anonymous poster hash: 53018...60f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestvest

Den trøstemusikken fikk ansiktet mitt til å henge. Du hadde ikke noe soft rock heller?

Er dette neste onsdag, eller onsdagen som var? Onsdagen som var er jeg opptatt nemlig.   :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den trøstemusikken fikk ansiktet mitt til å henge. Du hadde ikke noe soft rock heller?

Henge? Er du en datamaskin? Jeg syns det passet så bra til anledningen. Gratulerer med dagen osv

 

Er dette neste onsdag, eller onsdagen som var? Onsdagen som var er jeg opptatt nemlig.   :roll:

Det var dagen igår. Djugmentdai. Men så klart, er du opptatt må den vente. Hmm.. kanskje det er derfor vi lever enda, takk skal du ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjestvest

Det var dagen igår. Djugmentdai. Men så klart, er du opptatt må den vente. Hmm.. kanskje det er derfor vi lever enda, takk skal du ha.

 

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa sa i går at helvete har fryst over fordi jeg hadde disket opp middagen til hele familien til de kom hjem fra jobb... så jeg har visst satt igang jordas undergang. Beklager.



Anonymous poster hash: 12925...41a
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies hvert år

Nja, det har vært veldig "in" i det siste, men ifølge wikipedia er det en god gammel tradisjon å skremme vannet av voksne mennesker med verdens undergang. En ca 2000 år gammel tradisjon faktisk. Morsomt nok er det også her en del Harold Campinger som tok feil, og senere justerte sine spådommer litt frem i tid, men som også bommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...