Gå til innhold

Hvem har KG's beste avatar?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

kuleste og mest nasy kaka jeg har sett :fnise:

Liker også dreamdrops sin, synes Rapunzel er den søsteste dineyjenta, så må jo si meg fornøyd med min og bare at min rapunzel er mer rocka :)

Er ikke det anna fra frost som er på avataren hennes samt din sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke det anna fra frost som er på avataren hennes samt din sin?

Nei, det er rapunzel fra tangled :) Men samme folka som har laget filmen da så de ligner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å velge 1 så jeg må velge de 5 jeg liker best :)

Aldrisur. Sloth. Hoppetaujenta. Nosoul og KaDust :)

Endret av Winza
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er artig hvordan at når man lager en tråd om hvem som har den beste avataren på kg så sier nesten alle seg selv :biggrin: Hva sier det om oss? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I de stille kroker av forumet så hviskes det om at kaptein norge sin avatar er råstilig!



Anonymous poster hash: b7366...702
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanut er ikke et navn :P

Jo han heter det, ergo det er et navn. Hadde vært et navn om han het Kåre også.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo han heter det, ergo det er et navn. Hadde vært et navn om han het Kåre også.

Bra for han :) Jeg anser ikke en peanut som et navn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra for han :) Jeg anser ikke en peanut som et navn :fnise:

Uansett om du anser det eller ikke, så skal alltid egennavn skrives med stor forbokstav. Om det er en person,ei dukke eller et dyr, så har de egennavn.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For et spørsmål. Det sier seg selv at jeg har den beste avataren

Jeg har kg's beste og tøffeste. Både på denne brukeren og den andre brukeren min.

Gjest og Cartman. Nydelige øyne og dyr slår alle disse moderne greiene.

Syns nå jeg er ganske flott da... Selv om jeg er kraftig overvektig... :rodmer:

Jeg stemmer for min altså. Man skal lytte til selvskryt for det kommer fra hjertet.

Jeg syns min nye avatar er søøøøt. <3

Min selvfølgelig! :)

Min. Fordi den penest av alle!

Bergensia har en knallmorsom avatar - et bilde av Matt Lucas som karakteren Marjorie Dawes fra serien Little Britain.

Ellers er jeg ganske fornøyd med min nye avatar. Passer bedre til mitt cyber-ego :fnise:

Nei det er meg såklart ;) Hvem kan motstå dean norris?

Forøvrig så er vitterlig min forøvrige vitterlige ydmyke mening at min avatar er best. Best of Best.

Jeg føler personlig at den representerer mitt vesen og personlighet.

Jeg vel.

Min, fordi Theo James er dritkjekk.

Ingen slår min!

Min vel

Det sier seg selv at det er jeg som har den beste avataren.

Totalt 16 innlegg som anbefaler seg selv, om man teller Horatios dobbelstemme på slutten her. :sjokk:

Janteloven bør gjeninnføres i pensum. :regler:

Selv holder jeg nok en knapp på Lutetium. Knakende kjekk kar, ydmyk på grensen til selvutslettende, som tilfeldigvis har en veldig stilfull og fremtidsrettet avartar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Totalt 16 innlegg som anbefaler seg selv, om man teller Horatios dobbelstemme på slutten her. :sjokk:

Janteloven bør gjeninnføres i pensum. :regler:

Selv holder jeg nok en knapp på Lutetium. Knakende kjekk kar, ydmyk på grensen til selvutslettende, som tilfeldigvis har en veldig stilfull og fremtidsrettet avartar.

Men Lutetium da - selvskryt skal man jo høre på, for det kommer rett ifra hjertet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Havbris sin (digger Kristiania-bohemen v./ Oda Krohg & c/o) og så merker jeg meg Desertflower sin som skikkelig rå :) Syntes også brutal_mann sin (bilde av Julia Timosjenko) er spesiell - ofte litt rart å se på bildet av henne mens man leser hans "brutale" budskap gitt fra en manns ståsted. Interessant! Lenge siden han har gitt lyd fra seg forresten - er han borte fra forumet nå?

Har ikke vært på KG særlig lenge selv, så blir nok mere kjent med ulike nick og avatar´er på sikt. Dog skal sies at det er mange interessante personer/nick her inne og også mange flotte avatar´er som virkelig skiller seg ut :tommelsmil:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Havbris sin (digger Kristiania-bohemen v./ Oda Krohg & c/o) og så merker jeg meg Desertflower sin som skikkelig rå :) Syntes også brutal_mann sin (bilde av Julia Timosjenko) er spesiell - ofte litt rart å se på bildet av henne mens man leser hans "brutale" budskap gitt fra en manns ståsted. Interessant! Lenge siden han har gitt lyd fra seg forresten - er han borte fra forumet nå?

Har ikke vært på KG særlig lenge selv, så blir nok mere kjent med ulike nick og avatar´er på sikt. Dog skal sies at det er mange interessante personer/nick her inne og også mange flotte avatar´er som virkelig skiller seg ut :tommelsmil:

Jeg liker din sin jeg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...