Gå til innhold

Hvem har KG's beste avatar?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Blubberella

Men Lutetium da - selvskryt skal man jo høre på, for det kommer rett ifra hjertet :fnise:

Men åeh, det var jo det jeg sa! :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men Lutetium da - selvskryt skal man jo høre på, for det kommer rett ifra hjertet :fnise:

Men åeh, det var jo det jeg sa! :opplyser:

Beklager, så det ikke i forbifarten :blomst: . En god ting kan aldri gjentas for ofte :laugh:

Bra dere begraver stridsøksen. Jeg får nesten lyst til å beære dere med andre og tredjeplassen i Avatarmesterskapet. :sjarmor:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Bra dere begraver stridsøksen. Jeg får nesten lyst til å beære dere med andre og tredjeplassen i Avatarmesterskapet. :sjarmor:

:hug::kyss::kline::yvonne::kose::klem1::5::skaal::klemmer::danser:

Jeg har et tidvis meget illusorisk håp om at man kommer langt på KG med en beklagelse og litt ydmykhet i ny og ne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cartman

Totalt 16 innlegg som anbefaler seg selv, om man teller Horatios dobbelstemme på slutten her. :sjokk:

Janteloven bør gjeninnføres i pensum. :regler:

Selv holder jeg nok en knapp på Lutetium. Knakende kjekk kar, ydmyk på grensen til selvutslettende, som tilfeldigvis har en veldig stilfull og fremtidsrettet avartar.

Har aldri hørt om denne Lutetium. Kjenner bare broren hans Lutetium 71 og han erke like bra som han derre Cartman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt om denne Lutetium. Kjenner bare broren hans Lutetium 71 og han erke like bra som han derre Cartman.

:kjefte:

Skal hilse fra brutter, han ba meg gi deg denne:

nev.-nuclear-bomb-explosion5957d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker Lillepus, Mann 42 og Cathrine88 sine. Syns de passer så godt til brukerne :laugh:

Anonymous poster hash: f18c8...b6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...