Gå til innhold

Vært sammen i 3 år uten sex!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og typen min har vært sammen i ca 3 og enda ikke hatt sex. I begynnelsen var vi mye ute i helgene så han var for full til å klare å gjennomføre det så han sovna med en gang vi kom til leiligheten hans. Utenom dette ble det klining og jeg trodde flere ganger at nå skjer det, men så trakk han seg unna og på en måte tulla det vekk og bytta tema om vi skulle gå ut å spise osv… Jeg prøvde å forføre han helg etter helg, misslykket fordi det alltid var noe….
Etter et år flytta vi sammen og han har jobba ekstremt mye overtid ut på kveldene og er alltid for sliten til det. I tillegg sliter han litt med konflikter i slekten på moren sin side og har veldig behov for å snakke om det.

Han blir og veldig fort irritabel og varm hvis jeg prøver å ligger nærme han når vi sovner, og dytter meg vekk og sier han får ikke sove hvis jeg ligger for nærme. Han har aldri holdt rundt meg da vi sover, noe som jeg føler ødelegger mye av den nærheten vi kunne ha hatt. Hver gang jeg har spurt han til og med på bursdagen min, jul osv så blir han bare sur og sier nei for han får så vondt i ryggen, blir for varm og klarer ikke sove osv…

Jeg har aldri hatt dette problemet med noen før, er vandt med at gutter er de som er frempå og "desperate" etter å få seg noe, hvertfall litt nærkontakt. Her er det totalt manglende interesse.

Han sier han ønsker seg barn, og jeg har vært irritert og sagt "Et barn kommer ikke til verden av seg selv…" og prøvd spurt hvorfor han ikke vil ha sex. Og da svarer han bare at han vil ha sex, at det er jeg som ikke vil????? Og når jeg sier at jeg har prøvd lenge og at vi kan ha det nå, så blir han bare sur og går vekk...

Føler vi mangler dette i forholdet, utenom det blir vi bare bestevenner som bor sammen…. Trenger virkelig noen tips her for å redde forholdet, 3 år uten sex begynner å bli et problem!!



Anonymous poster hash: 862e6...34e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heartbeat

Enten er han homofil, eller så har han potensproblemer.. Du må sette foten ned og kreve et svar, eller bare gå i fra han . Det der er virkelig ikke normalt!

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo ut som et vennskap. Har dere pratet om dette, rolig i en nøytral tone? En slik samtale er uhensiktsmessig å ha hvis du slenger ut "ja barn kommer ikke av seg selv...". Passiv aggressive toner og sexsamtaler er sjelden en god kombinasjon. At det ikke er et problem før etter 3 år høres jo spesielt ut.

Kanskje han er a-seksuell? De finnes blant gutter og. Du får kle deg naken, og hoppe på han! Se hva som skjer!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte homofil med en gang. At han benekter det delvis for seg selv også.

Du får fortelle han hva du tenker, og høre hva han tenker. Hvis det fortsatt ikke blir noe sex hadde hvertfall jeg gått videre. Jeg hadde nok ikke latt det gå så langt som 3 år heller.

Anonymous poster hash: a27d2...aba

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du har holdt ut i 3 år fatter ikke jeg!! Sex er det som skiller vennskap og kjærester. Og når man ikke har hatt sex på 3 år, så er det jo et vennskap.

Jeg støtter det med at du må ta det opp med han. Selv om jeg ikke helt er overbevist om at det kommer til å endre seg. Han må jo synes dette er merkelig selv..

Du har jo sikkert vært gjennom ulike årsaker selv, slik som at han enten er homofil, aseksuell, har et annet forhold på si, er utro. Men det blir jo bare spekulasjoner, det er kun han som sitter med svaret. Ta det opp med han uten å anklage, men sett dere ned å snakk rolig om det.

Men du forstår nok selv at du ikke kan fortsette å være i et "forhold" uten sex. De sier jo at det ikke blir bedre med årene, men for din del kan det værtfall ikke bli verre.

Lykke til :)



Anonymous poster hash: e1153...ed5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dere? Det kan jo være at han aldri har hatt sex før og er redd for å gjøre noe feil, virke uerfaren osv, og at det er det som holder han tilbake?

Jeg syns det virker rart at dere bor sammen, ikke har hatt sex og heller ikke snakket sikkerlig om dette. Men det virker som dere snakker godt om andre ting?

Dere må få tatt en prat om hva som er hindringen. Legg det frem på en veldig fin og skånsom måte, så han ikke føler seg angrepet og går i forsvar, som han gjorde da han la skylden over på deg.

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker ikke først og fremst homofil som noen andre her, derimot enten aseksuell eller traumatisert. Vet du om han har vært utsatt for seksuelle overgrep?



Anonymous poster hash: 4f8e5...db6
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrrreeguuuud! Ikke hatt sex i det heletatt? Å dere har vært sammen i 3 år!? Jeg klarer ikke å tro det engang:O

Jeg og kjæresten min hadde sex allerede før vi ble sammen og holder heldigvis enda på ca hver dag!! Jeg er heldig!

Anonymous poster hash: 0cf7c...d1c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger, ser at da er det ikke bare jeg som er egoistisk som tenker på sex hele tiden! :fnise:
Tingen er at på det tidspunktet før vi ble sammen så var han en typisk player som hadde med seg nye jenter hver helg (hva de gjorde lurer jeg veldig på, men på den tiden trodde jeg at han hadde mye one night stands). Da jeg traff han og ble med han hjem for første gang var jeg veldig forelska og han virket veldig klar for noe jeg trodde kom til å bli one night stand, han sovnet med en gang han traff sofaen… Til å begynne med kunne det bare virke som tillfeldigheter hvorfor vi aldri hadde sex, jeg var mer og mer forelsket, vi hadde mange bra samtaler i tillegg til å finne på mye annet morsomt og intern humor.

Vi er begge 25 nå, og jeg har følt den samme frustrasjonen om mangel på sex siden den første måneden etter vi ble sammen uten sex. Jeg var seksuelt aktiv før dette med eks kjæresten og hadde kanskje sterkere følelser i mitt forrige forhold pga jeg følte vi gjorde alt for hverandre, mens her gjør vi alt etter hans behov og på hans måte.

Vi har det veldig bra i forholdet utenom, ler mye, kysser mye, snakker åpent om dype temaer, finner på ting, men holder seriøst på å rive av meg håret og klikke når han aldri vil holde rundt meg når vi legger oss, når jeg prøver meg på han å kler meg naken, ler han bare og klapper meg på skulderen og sier jeg ikke må fryse og bli syk nå???? Vi snakker åpent om alt, og det går ikke an å snakke om sex med den fyren uten det blir kleint, ender som regelt opp med at etter å ha prøvd å snakke rolig om d hisser han seg opp og forlater rommet/huset.

Tro meg, tanken har slått meg om han kan ha vært utro, har problemer med å få´n opp, blitt missbrukt som barn, homofil, om det er meg det er noe galt med. Generelt har dette gått veldig utover selvtillitten min. Jeg føler den siste tiden siden sommeren har jeg latt det være opp til han, jeg har mistet lyst til å prøve, og har måttet drukket til meg selvtillitt da jeg bare blir dyttet bort og får høre jeg stinker alkohol……..



Anonymous poster hash: 862e6...34e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg. Jeg er så og si i samme problem, jeg som har tråden under deg. Det er forferdelig, og jeg kjenner til følelsen med at man mister selvtillitt, og føler seg utrolig uattraktiv.

Jeg vet ikke helt hva du kan gjøre, annet enn å ta det opp med han igjen. Blir han sint, og går ut av rommet igjen, så ville jeg ha dratt. Lett å si, men vanskelig å utføre.. Men bare fordi han kanskje da kan bli presset til å faktisk si hva problemet er. For det går ikke an å ikke ville ha sex med den du er sammen med, uten at det er noe som ligger til grunne.

Bare det at han ikke holder rundt deg må være en vond følelse.

Jeg tror dette bare kommer til å tære enda mer på deg hvis du ikke gjør en handling. Du er jo fortsatt ung, og har et langt seksuelt liv foran deg, så ikke gi opp det enda. Hvis han ikke kan gi deg det du ønsker, er han ikke den riktige for DEG.

Føler meg deg, og jeg vet hvor vond følelse dette er. :hug:



Anonymous poster hash: e1153...ed5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må jo ta en skikkelig samtale om dette. Si til ham "Vi er nødt til å ta en skikkelig prat, jeg trenger å vite hva du tenker. Når iløpet av den kommende uke passer det for deg?"

Finn altså et tidspunkt som han er med på å velge, så slipper du å buse på ham med et ømtålig tema når han er stresset/opptatt/etc. Da er han forberedt og klarer forhåpentlig å snakke litt seriøst. Når dere kommer til avtalt tidspunkt, si hva som plager deg og still åpne spørsmål for å prøve å komme til bunns i problemet. Ikke vær anklagende, og bruk heller formuleringer som "jeg føler at" enn "sånn ER det". Det er antakelig meget lett å tråkke ham på tærne i denne saken, og går han i forsvar så mister du muligheten til å løse dette.

Anonymous poster hash: 94fd7...c9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar deg.. Høres ikke greit ut å ha det slik med kjæresten din... Håper du får hatt en god samtale med han fortes mulig og prøvd å få han til å si hva som er galt.. for noe må det jo være!?

Kanskje du må være hard mot han og spør han direkte om han er homofil eller ikke tiltrekket av deg?

Følger med hvordan det går! lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tilbakemeldinger, ser at da er det ikke bare jeg som er egoistisk som tenker på sex hele tiden! :fnise:

Tingen er at på det tidspunktet før vi ble sammen så var han en typisk player som hadde med seg nye jenter hver helg (hva de gjorde lurer jeg veldig på, men på den tiden trodde jeg at han hadde mye one night stands). Da jeg traff han og ble med han hjem for første gang var jeg veldig forelska og han virket veldig klar for noe jeg trodde kom til å bli one night stand, han sovnet med en gang han traff sofaen Til å begynne med kunne det bare virke som tillfeldigheter hvorfor vi aldri hadde sex, jeg var mer og mer forelsket, vi hadde mange bra samtaler i tillegg til å finne på mye annet morsomt og intern humor.

Vi er begge 25 nå, og jeg har følt den samme frustrasjonen om mangel på sex siden den første måneden etter vi ble sammen uten sex. Jeg var seksuelt aktiv før dette med eks kjæresten og hadde kanskje sterkere følelser i mitt forrige forhold pga jeg følte vi gjorde alt for hverandre, mens her gjør vi alt etter hans behov og på hans måte.

Vi har det veldig bra i forholdet utenom, ler mye, kysser mye, snakker åpent om dype temaer, finner på ting, men holder seriøst på å rive av meg håret og klikke når han aldri vil holde rundt meg når vi legger oss, når jeg prøver meg på han å kler meg naken, ler han bare og klapper meg på skulderen og sier jeg ikke må fryse og bli syk nå???? Vi snakker åpent om alt, og det går ikke an å snakke om sex med den fyren uten det blir kleint, ender som regelt opp med at etter å ha prøvd å snakke rolig om d hisser han seg opp og forlater rommet/huset.

Tro meg, tanken har slått meg om han kan ha vært utro, har problemer med å få´n opp, blitt missbrukt som barn, homofil, om det er meg det er noe galt med. Generelt har dette gått veldig utover selvtillitten min. Jeg føler den siste tiden siden sommeren har jeg latt det være opp til han, jeg har mistet lyst til å prøve, og har måttet drukket til meg selvtillitt da jeg bare blir dyttet bort og får høre jeg stinker alkohol..

Anonymous poster hash: 862e6...34e

Snakk om å bli avvist på den kaldeste måten!! Huff, jeg hadde ikke orket dette over så lang tid.

Så klart er det kleint å ha slike samtaler! Det er ukomfortabelt, men utrolig viktig. Dersom dere ikke kan prate om sex, hvordan skal dere da HA sex?

Dersom han ønsker å være sammen med deg, uten noe ønske om sex, får du si at du da tar deg en elsker. Å kreve at noen skal leve i et forhold uten sex er ikke greit.

Endret av Talbot
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tre år uten å ha rørt hverandre? Høres fryktelig slitsomt ut for deg. Hvorvidt du bør gå fra ham eller ikke er opp til deg, men jeg vet hva jeg ville gjort i hvert fall.

Klarer han ikke å åpne seg for deg angående dette, må det vel være noen veldig spesiell grunn bak det hele.

Uansett om det er traume, legning, potensproblemer eller aseksualitet så koker det ned til at han ikke er ærlig med deg.

Og i mine øyne er ærlighet, trygghet og sex noen av de største grunnsteinene i et kjærlighetsforhold.

Jo lenger tid det tar før sannheten kommer frem, jo lenger tid tar det før du eventuelt kan komme deg over i et sunt og seksuelt aktivt kjærlighetsforhold. Enten med han eller om du begynner med blanke ark med en som er der for deg og begjærer deg på alle måter.

Håper du finner ut av det, FORT! :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aids? Hiv? Noe må det jo være. Det er ikke normalt å ikke ha hatt sex etter 3 år.

Homofil.

Kjønnssykdommer.

Impotens.

Micro-penis.

osv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler vi mangler dette i forholdet, utenom det blir vi bare bestevenner som bor sammen…. Trenger virkelig noen tips her for å redde forholdet, 3 år uten sex begynner å bli et problem!!

Anonymous poster hash: 862e6...34e

Dere ER bare (ikke så veldig gode) venner som bor sammen, ts. Og dere kommer neppe noensinne til å bli noe mer.

Men sånn helt uavhengig av debatten om to personer som bor sammen og ikke har sex kan betegnes som et par: er det virkelig ok for deg at han setter alle premissene for forholdet? Virkelig? :klo:

Skal noe snakkes om? - han bestemmer dette ved å oppføre seg som en furten 3-åring

Skal noe gjøres? - han bestemmer dette ved å bruke (meget) simplistiske hersketeknikker som du lar deg duppere av

Jeg ville nok bare formidlet (rolig) at nå flytter du ut. Du kommer til å date og ha sex med andre menn. Du kan nemlig ikke la bo-vennskapet med en mann som verken kan kommunisere, inngå kompromisser eller gi deg klare svar ødelegge dine sjanser til å ha et forhold med en mann.

Og så gjør du akkurat det. Kommer han NÅ etter 3 år med "jeg bladidah" så er det for sent. En holder ikke en person en er glad i på gress. Det gjør en med folk en ikke bryr seg om. Så innse at du muligens er glad i han. Men han? Han er glad i måten du passer inn i livet hans på. Personen deg driter han i.

Anonymous poster hash: c1f43...5b8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, du må si i fra til han "Jeg kan ikke leve i ett forhold uten sex. Hvorfor vil du ikke ha sex med meg?" Kan han ikke svare eller fjaser det bort så må du bare gjøre det slutt med han eller foreslå for han at du har sex med andre siden han ikke kan. Han kan ikke forvente at du skal leve som en nonne for hans skyld. Du kaster bort ungdommen din på ett sexløst forhold.

Som du sikkert selv forstår så begynner dette å gå utover selvfølelsen din og selvtilliten din, for ikke å glemme seksualiteten din! Du må få stoppet det her før det er for sent. Det er IKKE deg det er noe galt med. Det er på tide at du setter ned foten.



Anonymous poster hash: 4c804...4a2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...