Gå til innhold

Er KG-ere mindre smarte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke spesielt intelligent. Men jeg er jævlig flink til å late som. Og folk går rett på.

Anonymous poster hash: 04628...af3

Tenk om du er intelligentere enn du tror, men for dum til å skjønne hvor smart du er?

Anonymous poster hash: 94b31...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ryddet for spekulasjon, avsporing og svar til dette.

Surriball, mod.

Endret av Surriball
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har surfet litt rundt her inne ila dagen idag og har nok fått svar på mitt spørsmål i hovedinnlegget. Det er ÅPENBART en stor ansamling mindre smarte mennesker her inne. Selvsagt er det unntak, og jeg har kommet over noen vettuge innlegg også, det skal sies.

Til dere som prøver å skrive reflekterte innlegg her inne som bærer preg av et visst intellekt: HVORFOR ORKER DERE? DERE KJEMPER FORGJEVES!



Anonymous poster hash: ef702...a17
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høy IQ er ikke nødvendigvis en garanti for smarte og reflekterte innlegg.

Tror heller ikke at de ressurssterke brukerne her som har mye fornuftig å komme med kjemper for å forandre verden via kvinneguiden (men det skal sies at gode svar kan gjøre mye nytte for enkeltpersoner, selv om responsen i trådene tilsynelatende indikerer det motsatte).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har surfet litt rundt her inne ila dagen idag og har nok fått svar på mitt spørsmål i hovedinnlegget. Det er ÅPENBART en stor ansamling mindre smarte mennesker her inne. Selvsagt er det unntak, og jeg har kommet over noen vettuge innlegg også, det skal sies.

Til dere som prøver å skrive reflekterte innlegg her inne som bærer preg av et visst intellekt: HVORFOR ORKER DERE? DERE KJEMPER FORGJEVES!

Anonymous poster hash: ef702...a17

Hvem er du til å bedømme om folk her inne er mindre smartere?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett å si at man her en høy IQ på nette

jeg har 175 ser dere hvor enkelt det var.

Jeg har 1750. Hundre ganger schmartere enn deg.

Og tusen ganger schmartere enn personen som begynte tråden her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner det. Tenker ikke kun på skrivefeil. Det skjønner du sikkert, spesielt hvis du har en IQ på 138. Selv har jeg 144.

Anonymous poster hash: ef702...a17

IQ tester man tar på nettet er ikke særlig pålitelige,nesten alle som tar IQ tester på nettet får godt over 100 poeng, det sier seg jo selv at man er ganske dum hvis man tror på sånt

Endret av lurven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intelligentere? Mindre smartere? Jada....dere bekrefter i hvert fall TS sin teori ;)



Anonymous poster hash: 64577...8d7
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Det er eksepsjonelt mange mindre intelligente og kunnskapsløse mennesker her.

Anonymous poster hash: 694f7...5c8

Jeg synes også det er en del oppegående og kloke mennesker her også som kommer med velformulerte innlegg. Et eksempel er Lillepus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salvesen

Undertegnede vil tro QG-massen er gjennomsnittlig intelligent, men kanskje over gjennomsnittlig skadet - noe som forsåvidt kan være både positivt og negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undertegnede vil tro QG-massen er gjennomsnittlig intelligent, men kanskje over gjennomsnittlig skadet - noe som forsåvidt kan være både positivt og negativt.

Ja. Alternativt kan det finnes en forklaring i den undersøkelsen jeg nettopp kom over som viste at over 60% av KG-brukere var svært unge - dvs tidlig i 20-årene. Dette har selvsagt ingenting med intelligens å gjøre men kan likevel gi utslag ift antall innlegg som bærer et visst preg av manglende livserfaring og modenhet.

Anonymous poster hash: ef702...a17

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Undertegnede vil tro QG-massen er gjennomsnittlig intelligent, men kanskje over gjennomsnittlig skadet - noe som forsåvidt kan være både positivt og negativt.

Du kan ikke bare si noe slik,t du kjenner ikke menneskene på dette forumet...

Anonymous poster hash: e76c6...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Alternativt kan det finnes en forklaring i den undersøkelsen jeg nettopp kom over som viste at over 60% av KG-brukere var svært unge - dvs tidlig i 20-årene. Dette har selvsagt ingenting med intelligens å gjøre men kan likevel gi utslag ift antall innlegg som bærer et visst preg av manglende livserfaring og modenhet.

Anonymous poster hash: ef702...a17

Modenhet har ingen alder...

Anonymous poster hash: e76c6...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel, jeg tror du basert på svarene i denne tråden kan tolke svaret på spørsmålet ditt.

I stedet for å diskutere saklig, kommer folk med personangrep som "og du er jo sikkert kjempeintellegent selv" og lignende.

Jeg har vært mye på KG (jeeii), og prøver å unngå mange diskusjoner. Mest med kvinner, fordi de er dårlige til å sette ting i perspektiv. Der er det mye kjeftig og peking, og veldig, veldig lite sak. Menn er mer saklige, og kan diskutere. Føler de ikke blir forbannet og går til personangrep om man ikke er enige eller viser til andre kilder.

KG er for meg best til å få informasjon og erfaringer når det kommer til ting som graviditet, sykdom, p-piller, mensen og kropp. Her har kvinnene MYE erfaring, og jeg har lært kjempemye :)

Jeg tenker også automatisk at en person er mindre smart om de har mange skrivefeil. Og da snakker jeg ikke om en eller annen leif i en tekst (for det kan gå litt fort for alle), men tydelige feil på orddeling og tegnbruk.

(Og ingen kom med dysleksikortet her, for jeg VET at ikke alle som skriver dårlig norsk har dysleksi eller ikke har norsk som morsmål!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modenhet har ingen alder...

Anonymous poster hash: e76c6...23f

Nei, men erfaring og kunnskap følger alderen.

Jeg skjønner hva trådstarter mener. Ta KG for underholdning og helst ikke noe mer. Det finnes andre forum på nett som har reflekterte diskusjoner og er mer verdt å bruke tid på.

Mitt inntrykk er at KG er "overbefolket" av veldig unge medlemmer som mangler evne til refleksjon og forståelse for andre menneskers tenke- og handlingsmåte. Spesielt på samlivsforumet.

Anonymous poster hash: 1d195...fec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men erfaring og kunnskap følger alderen.

Jeg skjønner hva trådstarter mener. Ta KG for underholdning og helst ikke noe mer. Det finnes andre forum på nett som har reflekterte diskusjoner og er mer verdt å bruke tid på.

Mitt inntrykk er at KG er "overbefolket" av veldig unge medlemmer som mangler evne til refleksjon og forståelse for andre menneskers tenke- og handlingsmåte. Spesielt på samlivsforumet.

Anonymous poster hash: 1d195...fec

Dette er også mitt inntrykk. Tatt i betraktningen den undersøkelsen jeg leste om her inne som omhandlet alder på KG-brukerne, der det kom fram at de fleste (over 60%) var svært unge, så er dette ikke så merkelig. Først ved 25-årsalder er hjernen fullt utviklet. I tillegg er det jo greit å ha levd litt før man f.eks. gir skråsikre samlivsråd.

Anonymous poster hash: ef702...a17

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror alle brukerne på KG er over snittet... Uh... Sånn ikke dumme liksom? :vetikke:

Neineinei :fy_fy: , med 66 786 brukere (hvis jeg ikke husker feil) så tror jeg vi har mange nok til at det bør begynne å nærme seg en standard normalfordeling? Dermed må noen ligge under også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...