Gå til innhold

Er KG-ere mindre smarte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er irrelevant for trådens tema, men dere får bare ha meg unnskyldt; jeg er for doven til å starte en egen tråd.

Dere som skriver hvor høy iq dere har, hvordan har dere kommet frem til det? Da jeg tok en test for moro skyld fikk ikke jeg ett bestemt tall å forholde meg til men fikk vite at den lå mellom x og y. (husker ikke hvilke tall det var snakk om, men det er heller ikke viktig.)



Anonymous poster hash: 4a0ae...91e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du finner nok begge deler:)

Du må bare lære deg å overse dumme svar.

Internett er lekeplass for idioter, man finner de over alt på forum.

Anonymous poster hash: f4fa7...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludodama

KG domineres vel av relativt unge kvinner? Ikke alltid at de mest reflekterte/veloverveide svarene kommer fra den kanten.

KG domineres også av en liten andel brukere som synes det er gøy med diskusjoner på nett? Ikke alltid at de mest reflekterte/veloverveide svarene kommer fra den kanten.

KG domineres vel også av brukere som er her for litt lettvint tidtrøyte? Ikke alltid at de mest reflekterte/veloverveide svarene kommer fra den kanten.

I tillegg synes jeg, som mann, at det er usigelig mange idiot diskusjoner/tråder/tema både i enkelte forum (som Barn og famile), mange helt irrelevante forum (som graviditet og spebarn) og i mange enkelt tråder om Fotballfruer og "hvem er penest - hun til høyre eller hun til venstre".

Disse går det fint an å holde seg unna - om man ikke vil ha påfyll eller bekreftelser på egendefinert dumskap.

Alt det sagt: KG er et, relativt sett, oppegående, høflig og ok nettforum.

www.diskusjon.no (som vel er noe mer preget av unge menn enn hva gjelder for KG)bidrar neppe til mer folkeopplysning, viten eller heving av IQ, for å si det sånn ;)

Jeg er forsåvidt enig i at det er mye kunnskapsløse folk her - også kvinner, men jeg blir faktisk mest satt ut av voksne menn under aktueltforumet.

Ingen diskuterer så mye politikk med så lite kompetanse som der inne.

Det er hele grunnen til at jeg ikke gidder være der, man får jo fritert hjerne av å delta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forsåvidt enig i at det er mye kunnskapsløse folk her - også kvinner, men jeg blir faktisk mest satt ut av voksne menn under aktueltforumet.

Ingen diskuterer så mye politikk med så lite kompetanse som der inne.

Det er hele grunnen til at jeg ikke gidder være der, man får jo fritert hjerne av å delta.

Det er en viss bruker jeg alltid ser på politikk delen :fnise:

Anonymous poster hash: e76c6...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludodama

Det er en viss bruker jeg alltid ser på politikk delen :fnise:

Anonymous poster hash: e76c6...23f

Jeg vet hvem du mener! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man tror dette forumet er ille så har man ikke vært på ign boards :P Hengte der i en periode fra juli til august sist år og det var helt fryktelig fullt av frekke folk som ba meg om å avslutte livet osv pågrunn av enkle innlegg, si jeg skal ta livet mitt fordi jeg foreslo å ha sex i neste zelda game, geezh...

Endret av Big Jim Rennie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør du skynde deg ut herfra før du blir smittet av det dumme KG-viruset! :bond:

Jeg hadde en IQ på 144 når jeg begynte her, og det er et par tre år siden.

Nå ligger den på sånn omtrent 119, tror jeg. ;)

Edit: Rettet skrivefeil. (Kan ikke stave riktig engang)

Hahahaha!! Det var dagens 😂 lo faktisk her jeg sitter for meg selv på flybussen 👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør du skynde deg ut herfra før du blir smittet av det dumme KG-viruset! :bond:

Jeg hadde en IQ på 144 når jeg begynte her, og det er et par tre år siden.

Nå ligger den på sånn omtrent 119, tror jeg. ;)

Edit: Rettet skrivefeil. (Kan ikke stave riktig engang)

Du virker jo mye smartere enn du skriver her :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig språk og rettskriving florerer.

Anonymous poster hash: ef702...a17

Javel, nei?

Anonymous poster hash: cfd9e...0b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker jo mye smartere enn du skriver her :)

Ironi, min kjære venn Big Jim.

Men takk allikevel. :takke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lykkeliky

Jeg mener det er mange smarte folk her på KG, på Barnimagen forumet derimot :sjokkert: !!! Ta en tur inn på anonymforumet der og få hakeslepp! Der kan man lure på IQ'en til brukerne ganske ofte! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en viss bruker jeg alltid ser på politikk delen :fnise:

Anonymous poster hash: e76c6...23f

:blomst::blomst: :blomst: :blomst: er jeg inne på noe nå!? ;)

Anonymous poster hash: 64891...734

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...