Gå til innhold

Hver gang vi møtes 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Likte programmet veldig godt. Enig med at Rybekk og Lillo var de beste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har endelig jeg sett programmet og. Likte Samsaya sin versjon best jeg :)

Neste gang er det Anneli Drecker. Jeg kan ikke huske jeg har hørt en eneste sang av henne og Bel Canto. Men kan hende jeg kommer på noe etterhvert.. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har endelig jeg sett programmet og. Likte Samsaya sin versjon best jeg :)

Neste gang er det Anneli Drecker. Jeg kan ikke huske jeg har hørt en eneste sang av henne og Bel Canto. Men kan hende jeg kommer på noe etterhvert.. .

Dem burde bare kuttet henne ut, har ikke hørt om henne selv, ta heller med bård ylvis istedenfor, han har vo ihvertfal hør om

Anonymous poster hash: 0f4d3...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bård Ylvisåker er ikke en artist da, han er komiker. Så han passer ikke inn der i det hele tatt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Bård Ylvisåker er ikke en artist da, han er komiker. Så han passer ikke inn der i det hele tatt.

Begge ylvis brødrene er artister, bare søk det opp, hvorfor tror du dem lager så mange musikk videoer hvor dem synger? dem er sangere og revy folk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bel Canto som Annelis tidligere gruppe het, var kjent for å lage ganske magisk stemningsmusikk.

Hits fikk de også. Selv om enkelte (yngre folk) ikke har hørt om dem, betyr det tilfeldigvis ikke at de ikke er hørverdige.

Ylvisbrødrene startet med komikk og halloy på scenen, og har beveget seg over i et landskap som krysser grenser, men jeg vil ikke kalle dem for "musiker/artister" riktig ennå. De er fremdeles i komiavdelingen med stadig flere talenter som avdekkes. Vi får se hvor de ender opp om ti-tyve år. I mellomtiden syns jeg ikke at de har noe i denne serien som vi snakker om å gjøre.

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kveldens opplevelser for min del var som følger:

Sigvart kan bedre. Han ble litt kjedelig i fremføringen. Litt matt og uten "draiv".

Jeg fikk lyst til å gi ham et lag med klarlakk, så han kunne skinne litt mere.

Lars: en bra levende tekst og bra fremføring. Satt og tenkte på at dette minner meg sterkt

om noe jeg har hørt i en annen melodi, men jeg kom ikke på hva det var.

Elg: en inderlig og overraskende versjon som faktisk fremkalte en vanndråpe hos meg også.

En fin musikalsk elg i solnedgang dette her. :)

Simone: en artist med en låtfremføring som sto på sine egne ben. Bra inntrykk.

Alexander: en sympatisk fremføring. Jeg blir glad av å se han synge. Han har en god og positiv utstråling i sangene.

Samsaya: Lignet faktisk på Anneli i stemmen ganske ofte...fikk ikke helt grepet på den sangen, men ok.

---

Oppsummering: det var Elgs kveld, med Lars på en grei andreplass. Ingen tapere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Gikk inn på opptak for å se dagens episode....av en eller annen grunn så hadde dekoderen tatt opp programmet, men likevel så fikk jeg ikke sett den. Dekoderen er litt smårar om dagen :(

Så jeg får vente til i morgen og se reprisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på nå.

Synes sigvart sin var kul jeg. Likte den veldig godt.

Lars lillo har brukt melodien til oasis med wonderwall. Synes den var litt kjedelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, My! Da trenger jeg ikke å fundere på det mere i dag. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneli Drecker er så ukjent for meg at jeg endte opp med å se finalen på Mesternes Mester først og fulgte med på Hver gang vi møtes etter nyhetene. Jeg syns Rybakk var flink denne gangen også, selv om det lukta bra typisk Rybakk av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlige artister i år. Bare rybakk og lilo som er bra

Anonymous poster hash: 0f4d3...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lars lillo har brukt melodien til oasis med wonderwall. Synes den var litt kjedelig.

Det samme tenkte jeg.

Sitter og ser på opptaket nå.

Likte Samsaya og Sigvart sine versjoner best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi enige MissStiles. Jeg likte også de to best. :)

Hvem var det neste uke igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Anneli Drecker, så det var koselig å se på i går. Men hun gjør låtene sine aller best selv... :)



Anonymous poster hash: 6b721...5a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun har en nydelig og særpreget stemme, som passer det musikkuniverset veldig godt. Eksotisk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte Lillo sin versjon kjempegodt! Fin tekst :)



Anonymous poster hash: 32aaf...c8b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rybak og Lillo seiler opp som mine favoritter denne sesongen. Men nå har Rybak sunget to sanger og fugler. Håper det ikke fortsetter slik.

Må si jeg er litt spent på hvordan det blir å høre hans låter.



Anonymous poster hash: c74e5...11f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spent på Rybak-aften. Jeg tror jeg bare kjenner til 2 av sangene hans. + en som han har koret på for en gjeng med karer jeg kjenner da. Men den ble vel aldri kjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...