Gå til innhold

Hver gang vi møtes 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Neste sesong håper jeg de har med litt flere velkjente artister. Kjedelig når man ikke kjenner sangene deres fra før, jeg har aldri hørt musikken til Rybak, Samsaya, lite av Dagsland, Drecker og Simone (hvis de ikke skal ha med sangene fra DSound).



Anonymous poster hash: edeba...89f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også hørt få av sangene. Går ut fra at de tar D'sound-sangene til Simone.

Men jeg synes Sigvart sin 13 hester var kjempefin. FIkk frysninger på hele kroppen og tårer i øynene. (har ikke hørt originalen)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig My: Dagslands versjon av en nydelig tekst, fikk frem en wow-opplevelse i meg. Så langt min nummer èn. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste sesong håper jeg de har med litt flere velkjente artister. Kjedelig når man ikke kjenner sangene deres fra før, jeg har aldri hørt musikken til Rybak, Samsaya, lite av Dagsland, Drecker og Simone (hvis de ikke skal ha med sangene fra DSound).

Anonymous poster hash: edeba...89f

Det sier jo heller litt om deg enn om artistene da………….for de som er eldre en 20 år så er både Dagsland, Drecker og Simone kjent.

Anonymous poster hash: f4455...a54

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget nettopp at Simone er 43 år. Hun ser jo helt fantastisk ut!!! Likte at hun gjorde den teite låta ganske groovy.



Anonymous poster hash: c74e5...11f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elg hadde et artig stilskifte som jeg likte.

Lillo: Bra utførelse, men jeg hang meg opp i en setning som jeg ikke helt likte. (hørt på makan!)

Han sang om at "forbannelsen har jeg allerede fått"...og jeg mener at en forbannelse

ikke er en gave, men noe stort og vondt som tar seg til rette, som man er maktesløs overfor.

Jeg syns at teksten skulle ha vært "forbannelsen har allerede tatt meg". Så det såh! :fnise:

Simone: Stilsikker og lettere sofistikert.

Anneli: Ble litt anonymt for meg dessverre.

Dagsland: Kveldens store overraskelse! :)

Samsaya: Jeg får ikke helt grepet på hennes måte å synge på. Det var helt greit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste sesong håper jeg de har med litt flere velkjente artister. Kjedelig når man ikke kjenner sangene deres fra før, jeg har aldri hørt musikken til Rybak, Samsaya, lite av Dagsland, Drecker og Simone (hvis de ikke skal ha med sangene fra DSound).

Anonymous poster hash: edeba...89f

Hæ??

Jeg er selv under gjennomsnitt opptatt av musikk (har ikke CD-plater, og hører bare musikk på radio). Men selv jeg vet godt hvem samtlige av disse artisene er, og har hørt sanger fra alle av dem. Hvis du ikke har hørt sanger fra Rybak,og Samsaya, så undres jeg virkelig. Og "lite av Dagsland?" WTF?

Anonymous poster hash: b5442...4e8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier jo heller litt om deg enn om artistene da………….for de som er eldre en 20 år så er både Dagsland, Drecker og Simone kjent.

Anonymous poster hash: f4455...a54

Hæ??

Jeg er selv under gjennomsnitt opptatt av musikk (har ikke CD-plater, og hører bare musikk på radio). Men selv jeg vet godt hvem samtlige av disse artisene er, og har hørt sanger fra alle av dem. Hvis du ikke har hørt sanger fra Rybak,og Samsaya, så undres jeg virkelig. Og "lite av Dagsland?" WTF?

Anonymous poster hash: b5442...4e8

Jeg er godt over 30, så jeg vet hvem artistene er, selvfølgelig. Men siden jeg hører lite på radio generelt, har jeg ikke hørt så mye på musikken deres. Iallfall ikke bevisst. Det kan jo hende jeg har hørt noen av sangene deres uten at jeg har vært klar over at det var de som sang.

Samsaya... Jeg kommer ikke på en eneste sang med henne. Tips?

Rybak, den eneste jeg kjenner til fra før er Fairytale. I går kom jeg på at jeg kanskje hadde hørt Oah fra før også.

Drecker, der kjenner jeg de store hitene som Shimmering, Rumors, Images, men that's it.

Simone, der har jeg hørt D'Soundsangene.

Jeg kommer heller ikke på en eneste sang med Dagsland heller, men mulig jeg får ahaopplevelse når han skal være vert.

Jeg er vel kanskje litt under middels interessert i musikk, men likevel vil jeg påstå at iallfall Rybak og Samsaya ikke er de store, folkelige artistene som alle bør kjenne musikken til. Lars Lillo, derimot, han er jo en bauta og veldig velkjent.

Anonymous poster hash: edeba...89f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er denne Rybakk alle skriver om?

Anonymous poster hash: 37391...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha googlet, ser jeg at Samsaya kun har gitt ut ett album. Er det virkelig gitt at alle bør kjenne godt til sangene hennes, altså?



Anonymous poster hash: edeba...89f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på å ha hørt diverse hits i bakgrunnen på radio, og å lytte seg igjennom folks utgivelser, lese tekstene og bli kjent med dem. Jeg har hørt Samsaya, Simone(s band) og Dagsland massevis på radio/tv...men sangene sitter ikke i meg. Tror jeg får stenge meg inne og lytte på dem hver og en, så jeg forstår litt mere hva de egentlig dreier seg om.

Tror det er vanlig at man lytter til ting innen samme foretrukne sjanger. Ikke alle som er altetende og det er helt greit det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hørt få av sangene. Går ut fra at de tar D'sound-sangene til Simone.

Men jeg synes Sigvart sin 13 hester var kjempefin. FIkk frysninger på hele kroppen og tårer i øynene. (har ikke hørt originalen)

Samme her. Sigvart sin versjon var FIN!! Samsaya var også kul!!

Gleder meg til Simone sin dag neste lørdag! D'Sound fan!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelige artister



Anonymous poster hash: 0f4d3...03b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ikke igjen tråden i går!

Men jeg synes egentlig det var kjedelig i går. Eller så var det hodepinen som gjorde at jeg ikke var så engasjert.

Men Samsaya sin versjon var morsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Simone er deilig, det er alt jeg har å komme med. Versjonene sugde



Anonymous poster hash: 0f4d3...03b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Syns det var litt teit å tolke Ambitions jeg da. Greit nok at hun har vært med å lage låten, men det er jo med Donkeyboy vi best kjenner låten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var et kjedelig program i går. Likte Rybak og Dagsland, men det var en langdryg affære.



Anonymous poster hash: c74e5...11f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...