Gå til innhold

Hvor mye kostet forlovelsesringen din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min kostet 5000, er en ensteins diamantring og jeg er kjempefornøyd med den :) Skal ha egen giftering når vi gifter oss.



Anonymous poster hash: fcc92...b1e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har gullringer som vi betalte ca 4000 for. De har vi også brukt som gifteringer

Har brukt den i litt over 14 år

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En flott diamantring til 20.000. Forloveden sparte visst i mange måneder <3 vi har kjøpt enkle gullringer til gifteringer, og forlovelsesringen tenker vi skal bli et familiearvestykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får mange fine ringer til under 4500! Hvorfor være så kravstor?

Anonymous poster hash: 92f84...786

Har en venninne som fikk ring til 4000 dollar. Synes jo den bør være litt fin, det er jo noe man har hele livet.

Anonymous poster hash: f0ba5...a59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

150 000kr

Anonymous poster hash: 4fdac...c4c

Blir nesten grønn av misunnelse her :-P Wish all guys were like that.

Anonymous poster hash: f0ba5...a59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

785.000,- her i gården.

Anonymous poster hash: 503c0...649

Heldiggris :-O Du må føle deg som den prinsessa.

Anonymous poster hash: f0ba5...a59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2000, og den er kasta, ha ha.

Skjønner jeg godt. Jeg hadde slitt med å skjule skuffelsen og sinnet hadde han kjøpt forlovelsesring til 2000.

Anonymous poster hash: f0ba5...a59

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke kjøpt enda, men 350 000kr påstår han som sitter ved siden av meg :S ( + - litt avhengig av om dollaren går opp eller ned )

Vet jeg får en dyr ring, men håper faktisk at han kødder nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke kjøpt enda, men 350 000kr påstår han som sitter ved siden av meg :S ( + - litt avhengig av om dollaren går opp eller ned )

Vet jeg får en dyr ring, men håper faktisk at han kødder nå

Huff, så heldige noen er :-(

Anonymous poster hash: f0ba5...a59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som får så dyre ringer, hvor mye tjener mennene deres? Min tjener kanskje 500K, og har hintet om at han synes 15K er i overkant. Er det forståelig at jeg føler meg lite verdsatt?

Anonymous poster hash: f0ba5...a59

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som får så dyre ringer, hvor mye tjener mennene deres? Min tjener kanskje 500K, og har hintet om at han synes 15K er i overkant. Er det forståelig at jeg føler meg lite verdsatt?

Anonymous poster hash: f0ba5...a59

Kjæresten min er halv arabisk, og vant til at alt skal være stort, flott og dyrt. Han jobber for et amerikansk oljeselskap i Norge, og betaler dermed amerikansk skatt (10%) isteden for norsk skatt. Så han tjener en del mer enn gjennomsnittet i Norge.

Kjekt med god lønn, men ikke like kjekt at han stortsett alltid er bortreist på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

dere som har ringer til 700 000 kroner, tør dere i det hele tatt å gå med de?



Anonymous poster hash: f9cbb...7e3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er en alliansering i hvitt gull med en liten diamant på. Tror den koster ca 3.000kr.

Har andre gifteringer vi skal bruke. Breuning-ringer i hvitt gull. Min har to små diamanter på.

Jeg er ikke så opptatt av prisen. Så lenge jeg syns ringen er fin er det mer enn bra nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Dere som får så dyre ringer, hvor mye tjener mennene deres? Min tjener kanskje 500K, og har hintet om at han synes 15K er i overkant. Er det forståelig at jeg føler meg lite verdsatt?

Anonymous poster hash: f0ba5...a59

Var ikke derfor, er ikke ei grådig tispe heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som får så dyre ringer, hvor mye tjener mennene deres? Min tjener kanskje 500K, og har hintet om at han synes 15K er i overkant. Er det forståelig at jeg føler meg lite verdsatt?Anonymous poster hash: f0ba5...a59

Nei, det er overhodet ikke forståelig. Tror du han elsker deg høyere ved å gi deg en dyrere ring? Da bør du få bena ned på jorda igjen. I manges øyne er det mye annet viktig å bruke pengene på enn dyre smykker. I tillegg bør man ikke bruke mer enn man har råd til.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...