Gå til innhold

Hvor mye kostet forlovelsesringen din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min ser slik ut: http://www.gullborgen.no/Details.asp?product=Rosettring+1%2C15+TW-VS&pid=543 (men er ufattelig mye penere i virkeligheten enn på bildet, det er den fineste ringen jeg har sett :-) Denne på bildet er nok en større utgave, da min ikke kostet like mye. Tror den lå rundt 20 000. Har andre gifteringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er et bilde av min.

21eff1b2003aff186af81ec2d898549e.jpg

Anonymous poster hash: e3b79...422

Dette er i mine øyne et PERFEKT forlovelsesring. Men hadde blitt litt smågæren om typen hadde brukt så mye penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt felles økonomi i flere år. Kjøpte enkle gullringer som vi også skal bruke som gifteringer. Ca 4000 kr for begge.

Kunne ikke falt meg inn å kjøpe dyrere ringer, det er så mye annet jeg heller vil bruke pengene på :-)

Anonymous poster hash: 8d17f...c71

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kostet ca 25.000. er 40 diamanter på den. er helt nydelig og mange kommenterer den, til og med ukjente mennesker som er innom butikken jeg jobber på! :nigo:
Kommer til å prøve å ha den som giftering også, må bare se hva vi evt finner til mannen, jeg liker at man ser at ringene hører sammen :jepp:



Anonymous poster hash: 10229...57a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 12000kr. Men den brukes som giftering også. Hans ring kostet 3000kr mener jeg å huske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk forlovelsesring til 11 000, mens han kjøpte en billig ring til seg selv :P Gifteringene våre kostet ca 15 000 til sammen :)



Anonymous poster hash: efdba...032
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 500 kr, platinaring med én diamant :)



Anonymous poster hash: 4b30f...2a7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har alle en forlovelsesring med diamant/stein oppå? Jeg mener, nå fant jeg ikke min på nettet nå, men jeg har en ring i hvitt gull med 3 diamanter på rad oppå, for jeg liker det enkelt.

Synes det er fælt å gå med en ring med diamant som stikker ut, blir sånn i veien..

men nå jobber jeg i manneyrke da, da er det greit å ha en enkel ring .. og det er ikke helt min stil å gå med sånn svær en :)

Anonymous poster hash: 72301...d3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Min kosta mellom 500-1000 kr tror jeg det var. Det var en helt enkel ring i hvitt gull. Men prisen har ingen ting å gjøre med hans gavmildhet. Det har å gjøre med økonomien vår på det tidspunktet. Dessuten hadde vi bare vært kjærester i 3 måneder før vi forlovet oss. Synes det er litt viktig å få med seg lengden på forholdet når man skriver summen også. Klart det er logisk at de som har vært sammen i flere år har hatt bedre tid på å spare til ringer. Vi feirer for øvrig snart 6 års bryllupsdag. :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alle en forlovelsesring med diamant/stein oppå? Jeg mener, nå fant jeg ikke min på nettet nå, men jeg har en ring i hvitt gull med 3 diamanter på rad oppå, for jeg liker det enkelt.

Synes det er fælt å gå med en ring med diamant som stikker ut, blir sånn i veien..

men nå jobber jeg i manneyrke da, da er det greit å ha en enkel ring .. og det er ikke helt min stil å gå med sånn svær en :)

Anonymous poster hash: 72301...d3f

Enig, jeg hadde heller ikke lyst på ring med diamant som står ut. (Selv om jeg er ganske feminin og liker å pynte meg.) Det blir upraktisk, og "for pynta" de dagene jeg går i olabuksa (som det jo er ganske mange av). Mannen ville helst at jeg skulle hatt en ring av typen "amerikansk" forlovelsesring. Han har nevnt det noen ganger, men jeg har sagt at jeg er veldig fornøyd med ringen jeg har fått, hvitt gull med diamanter som ligger "nedi". Han har maken, uten diamanter. Vi kommer til å bruke dem som gifteringer også.

Vi valgte dem sammen, kostet ca 6500 for begge. (Det var jeg som helst ville ha de "billige" ringene, det var de jeg likte best.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jeg som fridde til mannen. Kjøpte enkle sølvringer til 300 kroner per stykk. Kjempe fornøyde begge to;) Kjøper nye til bryllupet, da i hvitt gull, men vil fortsatt ikke ha noe dyrt. En ring kan fort mistes og det er myye vi heller vil bruke pengene på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kostet 800kr tror jeg. Kjøpte ringer sammen, enkle sølvringer. Velger heller å bruke mer på gifteringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

24.000 :) Er det ikke flaut å bruke sølvring som forlovelsesring? :P trodde det var noe man skulle investere litt i jeg! 3000 er lite!!



Anonymous poster hash: 1c076...9d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er flaut å bruke sølvring som forlovelsesring eller giftering! Vi har sølvringer som gifteringer, betalte 600 kroner for 2 ringer. Vi har ikke behov for å vise vår kjærlighet med dyre ringer, men det er oss da..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Personlig synes jeg det er flaut og bruke enorme summer på en ring. Det finnes så mye annet som jeg heller vil bruke pengene mine på, som og gi dem til et veldedig formål.

Forlovelsesringene til meg og samboer kostet vel en 4000-5000 for en 8 år siden. Kunne selfølgelig ha brukt mer, men igjen: Hvorfor? På den annen side så kunne jeg vel ha brukt mindre også, banket dem ut av en metallplate i garasjen kanskje. Er ihvertfall en som er glad for at jeg ikke gjorde det. :fnise:

Ringen i seg selv betyr ingenting, det som betyr noe er hva den representerer. Selv synes jeg det er umoralskt og henge rundt med en ring til over 100,000. Sier noe om hva en prioriterer i livet.

(med mindre det er et arvestykke av spesiell verdi og lignende selfølgelig)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...