Gå til innhold

hvor gamle er dere og hva slags tiltler og erfaring har dere som tjener 500 000 +?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vernepleier, 40 år, jobber kun dagtid på dagsenter. 501000 i året uten tillegg.

Anonymous poster hash: de6b3...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vernepleier, 40 år, jobber kun dagtid på dagsenter. 501000 i året uten tillegg.

Anonymous poster hash: de6b3...0df

aldri hørt om tidligere..

Anonymous poster hash: f3b6f...d25

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eiendomsmegler/avdelingsleder, 35 år, 9 års erfaring, 900 000



Anonymous poster hash: 992a9...564
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har betalt min private forsikring gjennom 20 år, fordi jeg har sett andre gå til grunne når de blir syke. Skal jeg virkelig få høre det når jeg har privat forsikring også? Og tro meg, det jeg får fra felleskassa er ikke stor. Det er under 50 % av tidligere inntekt.

Anonymous poster hash: b202c...2c0

Latterlig mye for det. Unge som blir syke får vel rundt 230.000kr i året. Jaja.. Det er noen som er heldige.

Anonymous poster hash: 18914...9d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig mye for det. Unge som blir syke får vel rundt 230.000kr i året. Jaja.. Det er noen som er heldige.

Anonymous poster hash: 18914...9d1

Nå er ikke jeg den som skrev innlegget du svarer til - men dette har ikke noe med heldig å gjøre, som h*n sier, så har h*n betalt inn på uføreforsikring i 20 år, den er ikke billig skal jeg si deg

Anonymous poster hash: f087f...1b6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen - nå skal de uføretrygda få enda mer dritt slengt etter seg fordi de var smarte og betalte dyrt for privat forsikring mens de jobba og ønsket å sikre seg, i tilfelle...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 år, jobbet som kommunikasjonsrådgiver i statlig sektor, 4 års høyere utdannelse samt mange kurs og videreutdanning. Hadde da jeg sluttet 610 000.

Har nå 502000 som ufør, men har tilleggsforsikring som gir størsteparten av dette. Husk forsikring når du har høy lønn, du vet aldri hva som skjer i morgen!!

Hva regner du som høy lønn da?

Anonymous poster hash: 95068...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er student så svarer for f.eks. faren min: Sykehuslege innen et felt med stor mangel på folk: 1,2 mill.



Anonymous poster hash: 9cbf1...b39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35, har fagbrev i logistikk og jobber på et stort lager. Jobber tredelt skift og tjener ca 670000 i året.



Anonymous poster hash: c1d51...fc6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 30 år, jobber som rådgiver i staten, tjener 500000 + tillegg på 37000. Har mastergrad innen samfunnsfag. Har jobbet på samme sted i mange år.



Anonymous poster hash: 1a339...8b6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 år. Finanskonsulent. Ca 630.000,- ink. faste tillegg.

Anonymous poster hash: 4d2cd...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bussjåfør her som tjener 500 000! Hvis man kan tjene så godt som bussjåfør, hvorfor gjør ikke flere dette i stedet for å ta lange utdannelser der man tjener mindre??



Anonymous poster hash: 8e155...cf1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 år, jobber med rekruttering til oljebransjen. 560.000 pr år i grunnlønn. Ikke relevant utdannelse.

Anonymous poster hash: cd174...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir overrasket over det høye lønnsnivået her; jeg har selv 12 års arbeidserfaring, massevis av utdanning innen relevante fag, lederstilling m/personalansvar og tjener 520 000. Jeg vet at jeg kunne fått mer andre steder, men ønsker ikke å jobbe noe annet sted... Og jeg er fornøyd med lønna isolert sett; jeg trenger ikke mer. Men det er klart at det oppleves litt urettferdig når jeg leser om dere andre.



Anonymous poster hash: 57995...6d7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Jeg er 28. Jeg er nyutdannet med mastergrad innen realfag. Jeg har ikke toppkarakterer, men ikke dårlige heller. Jeg får 430 000 og har ekstremt lange dager i et nyoppstartet prosjekt. Har veldig høyt studielån og blir litt trist av å høre hvor godt alle tjener for tilsvarende eller lavere utdannelse og alder. Jeg jobber tom.i helgene.

Anonymous poster hash: d52b4...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS her. Jeg er 28. Jeg er nyutdannet med mastergrad innen realfag. Jeg har ikke toppkarakterer, men ikke dårlige heller. Jeg får 430 000 og har ekstremt lange dager i et nyoppstartet prosjekt. Har veldig høyt studielån og blir litt trist av å høre hvor godt alle tjener for tilsvarende eller lavere utdannelse og alder. Jeg jobber tom.i helgene. Anonymous poster hash: d52b4...c5b

Sånn er det for veldig mange med høy utdannelse i starten. Det krever lange dager og helgearbeid når man legger grunnlaget for å bli god i jobben sin.

Jeg ligger på 650-700k, jobber i corporate finance. 32 år.

Anonymous poster hash: 6a0b8...bcd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får høre at jeg tjener godt som nyutdannet, men er ikke spes fornøyd når folk her sier at de tjener 500 000 +. Vil vite med tanke på senere lønnsforhandlinger

Anonymous poster hash: d52b4...c5b

Jobber som siv.ing i privat sektor. Har 5 års erfaring og tjener 610k.

Har steget ca. 25k i lønn hvert år.

Anonymous poster hash: ecb64...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Videregående. Jobber i reklamebyrå. Tjener rundt 800.000. Og har fri telefon, internett + rundt 30.000/år for å bruke på reiser.



Anonymous poster hash: a2dda...d46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...