Gå til innhold

Noen som ser på Keeping up with the Kardashians?


Heddadus

Anbefalte innlegg

Gjest Santa Barbara

Hvor ser dere alle sesongene? Ser de går på tv av og til, men glemmer det alltid :-(

Kunne tenkt meg å sett helt fra begynnelsen. Og hva er egentlig forskjellen på søstrene kardashian og the kardashians? De sender begge på bliss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest _LilleMy

Hvor ser dere alle sesongene? Ser de går på tv av og til, men glemmer det alltid :-(

Kunne tenkt meg å sett helt fra begynnelsen. Og hva er egentlig forskjellen på søstrene kardashian og the kardashians? De sender begge på bliss.

Ser på http://watchseries.lt/. Er også 4 sesonger på amerikansk netflix.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pink.Pearls

Hvor ser dere alle sesongene? Ser de går på tv av og til, men glemmer det alltid :-(

Kunne tenkt meg å sett helt fra begynnelsen. Og hva er egentlig forskjellen på søstrene kardashian og the kardashians? De sender begge på bliss.

Du kan laste ned alle sesongene fra thepiratebay.(org)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, trodde ikke jeg skulle bli hekta på serien, men det ble jeg gitt! Men jeg må spørre, jeg driver og ser på den siste sesongen, er det en grunn til at det er så lite om de yngste, Kyle og Kendall? Er det fordi de skal "skånes"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pink.Pearls

Åh, trodde ikke jeg skulle bli hekta på serien, men det ble jeg gitt! Men jeg må spørre, jeg driver og ser på den siste sesongen, er det en grunn til at det er så lite om de yngste, Kyle og Kendall? Er det fordi de skal "skånes"?

Det kommer mer om dem senere. Hvor langt har du kommet? Ellers viser de jo mer av de tre eldste søstrene fordi det er dem som er populære og kjendiser :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Santa Barbara

Digger programmet, men må bare si at Kim er utrolig tilgjort. Ser lang vei at hun har ansiktet fullt av restylane og botox. Tung sminke til en hver tid og så snakker hun så tilgjort i forhold til kourtney og khloe :-P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet når Khlo and Kourtnet take the hamptons begynner? Trodde det skulle begynne 14.sept :(

Det ble utsatt, kommer i november :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så vidt jeg vet er ikke det bekreftet noe sted, bare at det er i november :P

Fant det ikke jeg heller :P Jaja, da får vi bare følge med :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, trodde ikke jeg skulle bli hekta på serien, men det ble jeg gitt! Men jeg må spørre, jeg driver og ser på den siste sesongen, er det en grunn til at det er så lite om de yngste, Kyle og Kendall? Er det fordi de skal "skånes"?

Kendall har vel uttalt seg om at hun ikke ønsker å være kjent for realityserien, for å bli tatt på alvor som modell. Mulig det samme gjelder Kylie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser dere alle sesongene? Ser de går på tv av og til, men glemmer det alltid :-(

Kunne tenkt meg å sett helt fra begynnelsen. Og hva er egentlig forskjellen på søstrene kardashian og the kardashians? De sender begge på bliss.

jeg ser på projectfreetv.com :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pink.Pearls

Kendall har vel uttalt seg om at hun ikke ønsker å være kjent for realityserien, for å bli tatt på alvor som modell. Mulig det samme gjelder Kylie :)

Morsomt. Kendall var jo helt imot å bli modell tidligere. Flott at hun forandret mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...