Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter

Kan du ikke bare poste et bilde her da:)? Man mååå ikke se ut som en supermodell for å "få lov" til å legge ut et. Det er faktisk bare koselig å få et ansikt å feste et nick på, uavhenging av hvor estetisk pent det skulle være:)

Nei jeg vil aldri poste noe mer av meg her. Jeg får nok drit her på KG fra før til at jeg gidder å eksponere meg for enda flere haters. Jeg har ille nok selvbilde fra før om ikke en haug med KG spioner skal kunne bruke sterkere skyts mot meg.

Det er en håndfull personer jeg stoler på og dersom de ønsker å se meg så skal de få det. Du er en av de som er snill og høfflig og du ville taklet bildet, men jeg vil ikke ta sjansen på at de resterende brukerne vil bruke det mot meg senere.

Beklager.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest DirtyMimi

Nei jeg vil aldri poste noe mer av meg her. Jeg får nok drit her på KG fra før til at jeg gidder å eksponere meg for enda flere haters. Jeg har ille nok selvbilde fra før om ikke en haug med KG spioner skal kunne bruke sterkere skyts mot meg.

Det er en håndfull personer jeg stoler på og dersom de ønsker å se meg så skal de få det. Du er en av de som er snill og høfflig og du ville taklet bildet, men jeg vil ikke ta sjansen på at de resterende brukerne vil bruke det mot meg senere.

Beklager.....

:hug:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Sånn ble håret til slutt. Det er sikkert mange som ikke liker det, men jeg er fornøyd. Selvgjort er velgjort! :danse:

Fy fasan så fint! :sjokkert: Elsker fargen, og kombinasjonen med det rosa og den mørkere delen, og i tillegg smilehullpiercingene, wooooooow, tror jeg skifta fil i noen sekunder her! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Nei jeg vil aldri poste noe mer av meg her. Jeg får nok drit her på KG fra før til at jeg gidder å eksponere meg for enda flere haters. Jeg har ille nok selvbilde fra før om ikke en haug med KG spioner skal kunne bruke sterkere skyts mot meg.

Det er en håndfull personer jeg stoler på og dersom de ønsker å se meg så skal de få det. Du er en av de som er snill og høfflig og du ville taklet bildet, men jeg vil ikke ta sjansen på at de resterende brukerne vil bruke det mot meg senere.

Beklager.....

Det er faktisk en av grunnene til at jeg heller ikke poster bilde av meg her inne.. altså ansikt. Fikk nok pes da jeg la ut bilde av kroppen min her.

Flere har sett meg ja, men det er på innboksen.

Må bare få si at jeg synes du er både pen, kjekk, morsom og en herlig personlighet :)

Ja, jeg har type og jeg elsker han, for de som nå tenker at jeg flørter. For det gjør jeg ikke. Man kan være høflig og ærlig og like folk selv om man har kjærest.

Og du er en jeg ikke kan skjønne ikke har en hel hærskare av kvinner etter seg ;)

Klem til deg :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Det er faktisk en av grunnene til at jeg heller ikke poster bilde av meg her inne.. altså ansikt. Fikk nok pes da jeg la ut bilde av kroppen min her.

Flere har sett meg ja, men det er på innboksen.

Må bare få si at jeg synes du er både pen, kjekk, morsom og en herlig personlighet :)

Ja, jeg har type og jeg elsker han, for de som nå tenker at jeg flørter. For det gjør jeg ikke. Man kan være høflig og ærlig og like folk selv om man har kjærest.

Og du er en jeg ikke kan skjønne ikke har en hel hærskare av kvinner etter seg ;)

Klem til deg :hug:

Tusen takk heartbeat!!! Hyggelig å høre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fasan så fint! :sjokkert: Elsker fargen, og kombinasjonen med det rosa og den mørkere delen, og i tillegg smilehullpiercingene, wooooooow, tror jeg skifta fil i noen sekunder her! :fnise:

Hahaha, tror det er det peneste komplimentet noen kan få! Tusen takk :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så søte!

Tusen takk.

Har sett mange fine bilder av deg, jeg! :)

Er du fra Hedmark/Oppland? Siden du bruker "gjømmer".

Jeg sier jømmer meg, ikke gjemmer/jemmer/gjømmer. Skriftlig holder jeg meg til bokmål men det hender at dialekt av og til forstyrrer bittelitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk.

Har sett mange fine bilder av deg, jeg! :)

Jeg sier jømmer meg, ikke gjemmer/jemmer/gjømmer. Skriftlig holder jeg meg til bokmål men det hender at dialekt av og til forstyrrer bittelitt.

Du svarte ikke på det eneste jeg lurte på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du svarte ikke på det eneste jeg lurte på.

Du påpekte ordvalget. Trondheim.

Endret av Nouvelle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjømmer meg litt bak Lurven, jeg :fnise:

:sjokkert:

jeg har ikke gitt deg tillatelse til å legge ut bilde av meg

Endret av lurven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert:

jeg har ikke gitt deg tillatelse til å legge ut bilde av meg

:ler: Herlig!

Sånn går det når man sover bort hele regnværsdagen! :veslejenta:

Endret av Nouvelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...