Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Freakingawesome

Jeg så deg på bussen idag;)

Uffda :P jaja er ikke første gang jeg blir sett etter å ha posta et bilde her. Verden er ikke stor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

Meg på jobb akkurat nå :)

Du er nydelig!

Her er meg igjen. Satt modell for brudepike og brudehår oppsett og sminke idag :)

*bilde fjernet*

Endret av Enhjørning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nydelig!

Her er meg igjen. Satt modell for brudepike og brudehår oppsett og sminke idag :)

Kult med juggel i håret da :nigo:

Er du singel? :P hvis ikke kommer han til å savne deg hvis du jobber for mye om natta hehe

Kom igjen a... Tror du damene digger at en helt fremmed internettmann, som de ikke en gang veit hvordan ser ut, begynner å "sjekke dem opp" etter 3 korte setninger med tekst?

Prøver ikke å være en pikk mot deg, min gode mann, men hadde jeg vært deg, hadde jeg investert i en eller annen pick upp bok, eller noe lignende. Man skal ikke følge sånne helt blindt, men da har man i det minste grunnleggende info om hva som fungerer.

Endret av Yme
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig det bilde til høyre var av deg Enhjørning. :) Jeg hadde forresten initialene til mannen i håret da vi gifta oss, i strass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Enhjørning

Kult med juggel i håret da :nigo:

Haha jepp!

Så nydelig det bilde til høyre var av deg Enhjørning. :) Jeg hadde forresten initialene til mannen i håret da vi gifta oss, i strass.

Tusen takk :) Ååh, det hørtes fint ut! Gleder meg til den dagen jeg skal gifte meg om den kommer :P hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL Kompis.

For det første jeg sjekker ikke opp damene på denne måten. For det andre kompis jeg liker kvinner/damene og jeg er ikke homse at jeg liker gutter fysj.

Hver eneste søt jenter poster sin bilde kommer jeg til å kommentere at hun søt og deilig..

Men du bør vite kompis at det er lov å ta seg liten kødd/tull med jentene, ikke bare skrive at hun er deilig og søt osv men også skrive noe som ikke er stygt :)

Hvis NovaFlare føler seg skadet/truet eller hva som helst det jeg har skrevet til henne, ber jeg om unnskyldinger om det he he :)

Kult med juggel i håret da :nigo:

Kom igjen a... Tror du damene digger at en helt fremmed internettmann, som de ikke en gang veit hvordan ser ut, begynner å "sjekke dem opp" etter 3 korte setninger med tekst?

Prøver ikke å være en pikk mot deg, min gode mann, men hadde jeg vært deg, hadde jeg investert i en eller annen pick upp bok, eller noe lignende. Man skal ikke følge sånne helt blindt, men da har man i det minste grunnleggende info om hva som fungerer.

Endret av xeno
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...