Gå til innhold

Sosialister er ofte lite attraktive?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er dere enige i dette? Og kan årsaken være at de er sosialister fordi de er misunnelige på andre vellykkede, føler samhold med andre samfunnstapere og merker lite ekkelt fra innvandrere grunnet et kjipt ytre slik at de ikke føler seg utrygge og derfor ikke skjønner hva andre kvinner prater om?

Anonymous poster hash: cc83e...95c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Herr Heftig

Jeg mener også å ha observert at folk på venstresiden er mindre attraktive. Dersom dette skulle stemme er min hypotese at de bryr seg mer om det indre enn det ytre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stinker jomfru i denne tråden. Jeg tror jeg går videre.



Anonymous poster hash: 2296d...d92
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne TS komme med statistikk som viser til dette?

Anonymous poster hash: d4a0c...c44

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ofte sosialister i større grad er ute etter å "ta" andre for deres moralske feil (i egne øyne), uten å begrunne dypere hvorfor det er feil, det er bare feil fordi det er moralsk feil etter deres syn. Og det er eneste grunnen, trenger ikke noe mer, neida. Man skal sitte der og være fornøyd med svaret, mens man i realiteten ikke skjønner en dritt og synes det er tynt, men man skal likevel føye seg av ulike grunner. Er ikke det dette som er manipulering? 



Anonymous poster hash: 2d752...d91
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne TS komme med statistikk som viser til dette?

Anonymous poster hash: d4a0c...c44

Gikk utifra mitt nettverk og bekjente, syns man rett og slett kan se hvem som er sosialister og ikke :) spesielt forskjell på høyre-jenter og venstre-jenter.

Anonymous poster hash: cc83e...95c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dere enige i dette? Og kan årsaken være at de er sosialister fordi de er misunnelige på andre vellykkede, føler samhold med andre samfunnstapere og merker lite ekkelt fra innvandrere grunnet et kjipt ytre slik at de ikke føler seg utrygge og derfor ikke skjønner hva andre kvinner prater om?

Anonymous poster hash: cc83e...95c

Høres riktig ut, men kan vel så mye være at folk stemmer etter lommeboka uansett, og det er et velkjent fenomen at pene mennesker oftere er rike, oftere får barn med andre pene, blir tilgodesett i samfunnet osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere enige i dette? Og kan årsaken være at de er sosialister fordi de er misunnelige på andre vellykkede, føler samhold med andre samfunnstapere og merker lite ekkelt fra innvandrere grunnet et kjipt ytre slik at de ikke føler seg utrygge og derfor ikke skjønner hva andre kvinner prater om?

Anonymous poster hash: cc83e...95c

Nei, det blir bare anekdotisk bevisføring.

Siv Jensen og Erna Solberg er vel i nedre grense sammenlignet med hadjia Tadjik.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ og folk man ser i media! Anonymous poster hash: cc83e...95c

Dine bekjentskaper og de få man ser i media sier i grunn ikke så mye.

Alle sosialister ser ikke ut som nestlederen i SV, og ikke alle på høyresiden ser ut som Erna Solberg.

Anonymous poster hash: d4a0c...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine bekjentskaper og de få man ser i media sier i grunn ikke så mye.

Alle sosialister ser ikke ut som nestlederen i SV, og ikke alle på høyresiden ser ut som Erna Solberg.

Anonymous poster hash: d4a0c...c44

Men når jeg har nevnt dette til andre har de lagt merke til det samme i deres bekjentskaper igjen. Tror ikke det er tilfeldig. Ser du f.eks bilder av folk fra AUF vil du se et mønster hvor de er utseendemessig og sosialt sammenlignet med andre politiske grupper. Felles er ofte overvektige, lite ansiktspene, kort hår/rar frisyre, grå mus eller frikete antrekk.

Anonymous poster hash: cc83e...95c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når jeg har nevnt dette til andre har de lagt merke til det samme i deres bekjentskaper igjen. Tror ikke det er tilfeldig. Ser du f.eks bilder av folk fra AUF vil du se et mønster hvor de er utseendemessig og sosialt sammenlignet med andre politiske grupper. Felles er ofte overvektige, lite ansiktspene, kort hår/rar frisyre, grå mus eller frikete antrekk. Anonymous poster hash: cc83e...95c

Det stemmer ikke med det jeg har observert av de relativt få man tross alt ser og vet at er sosialister eller av annen politisk tilhørighet.

Skulle jeg fulgt din beskrivelse kan jeg jo trekke fram høyresiden i norsk politikk, Siv Jensen og Erna er allerede nevnt. Herresiden er ikke så mye bedre når det gjelder den beskrivelsen du kommer med.

Anonymous poster hash: d4a0c...c44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men når jeg har nevnt dette til andre har de lagt merke til det samme i deres bekjentskaper igjen. Tror ikke det er tilfeldig. Ser du f.eks bilder av folk fra AUF vil du se et mønster hvor de er utseendemessig og sosialt sammenlignet med andre politiske grupper. Felles er ofte overvektige, lite ansiktspene, kort hår/rar frisyre, grå mus eller frikete antrekk.

Anonymous poster hash: cc83e...95c

Er akkurat dette jeg selv har lagt merke til! De ser ut som en hipstergjeng. Har selv venner og bekjente fra venstresiden, og ingen av dem er klassiske i klesveien. Ikke tar de helt vare på hår og utseende heller.

Anonymous poster hash: e5fc8...f5f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere enige i dette? Og kan årsaken være at de er sosialister fordi de er misunnelige på andre vellykkede, føler samhold med andre samfunnstapere og merker lite ekkelt fra innvandrere grunnet et kjipt ytre slik at de ikke føler seg utrygge og derfor ikke skjønner hva andre kvinner prater om? Anonymous poster hash: cc83e...95c

Når man trodde kg ikke kunne bli dummere.......

Her inne er jo dessuten både høyre, frp og nazistene sosialister, så da er vel alle stygge......?

Sist jeg reviderte min kunnskap om genetikk, fantes det ikke noe gen som koder for politiske sympatier, og i hvert fall ikke i tilknytning til gener som regulerer utseendefaktorer.

Skal man "ta" sosialistene kan man utmerket godt gjøre det gjennom politiske argumenter og ideologiske svakheter. Det er ingen grunn til å bli usaklig.

Hilsen høyrevelger

Anonymous poster hash: 8f6f3...2ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En person som ønsker å utslette seg selv, Norge og vesten er ikke attraktiv for meg nei. Det er ingenting attraktivt med mennesker som støtter masseinnvandringen til Europa og Norge.

Anonymous poster hash: 05c39...88d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er akkurat dette jeg selv har lagt merke til! De ser ut som en hipstergjeng. Har selv venner og bekjente fra venstresiden, og ingen av dem er klassiske i klesveien. Ikke tar de helt vare på hår og utseende heller.

Anonymous poster hash: e5fc8...f5f

Nettopp!

Anonymous poster hash: cc83e...95c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man trodde kg ikke kunne bli dummere.......

Her inne er jo dessuten både høyre, frp og nazistene sosialister, så da er vel alle stygge......?

Sist jeg reviderte min kunnskap om genetikk, fantes det ikke noe gen som koder for politiske sympatier, og i hvert fall ikke i tilknytning til gener som regulerer utseendefaktorer.

Skal man "ta" sosialistene kan man utmerket godt gjøre det gjennom politiske argumenter og ideologiske svakheter. Det er ingen grunn til å bli usaklig.

Hilsen høyrevelger

Anonymous poster hash: 8f6f3...2ef

Sikker på at du stemmer høyre, syns det virket som om du tok dette personlig ;) er jo tross alt skråblikk og generaliseringer, ikke ute etter å ta noen jeg, kun en observasjon :)

Anonymous poster hash: cc83e...95c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at du stemmer høyre, syns det virket som om du tok dette personlig ;) er jo tross alt skråblikk og generaliseringer, ikke ute etter å ta noen jeg, kun en observasjon :)Anonymous poster hash: cc83e...95c

Angrep på alminnelig folkeskikk og redelighet tar jeg personlig. Ellers har jeg intet til overs for venstresiden.

Anonymous poster hash: 8f6f3...2ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...