Gå til innhold

Sosialister er ofte lite attraktive?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man skal lese mye rart før øynene detter ut!

Anonymous poster hash: 67fa8...7f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Synes ofte sosialister i større grad er ute etter å "ta" andre for deres moralske feil (i egne øyne), uten å begrunne dypere hvorfor det er feil, det er bare feil fordi det er moralsk feil etter deres syn. Og det er eneste grunnen, trenger ikke noe mer, neida. Man skal sitte der og være fornøyd med svaret, mens man i realiteten ikke skjønner en dritt og synes det er tynt, men man skal likevel føye seg av ulike grunner. Er ikke det dette som er manipulering? 

Anonymous poster hash: 2d752...d91

 

 

Det er fordi sosialister er PLIKTetikere, i mens konservative ofte er mer konsekvensetikere. 

Det førstnevnte er selvsagt retardert å være.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørnar moxnes!

 

Han er kjekk. Men han kommer også fra en rik familie. Du må ikke misforstå sosialistiske og kommunistiske LEDERE med de som stemmer på dem. Lederne er rike konservative folk som tenner på at andre skal gi og gi og gi og gi. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er kjekk. Men han kommer også fra en rik familie. Du må ikke misforstå sosialistiske og kommunistiske LEDERE med de som stemmer på dem. Lederne er rike konservative folk som tenner på at andre skal gi og gi og gi og gi. 

 

Tull!

 

http://www.nattogdag.no/2013/02/smil-og-gift-moter-bjornar-moxnes/

 

 

Anonymous poster hash: d4483...e59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner mange som stemmer AP, SV og Rødt som jeg vil si er langt over gjennomsnittet attraktive. Jeg kjenner også noen FRP-velgere som rett og slett er mindre pene. :) Det kan godt være at mine bekjentskaper ikke representerer flertallets utseende, men jeg har vanskelig for å tro at det er noen korrelasjon mellom utseende og politisk ståsted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi sosialister er PLIKTetikere, i mens konservative ofte er mer konsekvensetikere. 

Det førstnevnte er selvsagt retardert å være.

Så fint at DU er så dannet og respektfull og reflektert, da......

Anonymous poster hash: 8f6f3...2ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvis man sammenlikner unge høyre jenter med rødt, su og auf jenter så ser man en stor forskjell. Jo mer man kommer til høyre jo lengre hår og mer klasse har jentene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Matronella

Men når jeg har nevnt dette til andre har de lagt merke til det samme i deres bekjentskaper igjen. Tror ikke det er tilfeldig. Ser du f.eks bilder av folk fra AUF vil du se et mønster hvor de er utseendemessig og sosialt sammenlignet med andre politiske grupper. Felles er ofte overvektige, lite ansiktspene, kort hår/rar frisyre, grå mus eller frikete antrekk.

Anonymous poster hash: cc83e...95c

Ja, da er det vel sant da... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere enige i dette? Og kan årsaken være at de er sosialister fordi de er misunnelige på andre vellykkede, føler samhold med andre samfunnstapere og merker lite ekkelt fra innvandrere grunnet et kjipt ytre slik at de ikke føler seg utrygge og derfor ikke skjønner hva andre kvinner prater om?

Anonymous poster hash: cc83e...95c

Jeg har sett mange flotte deilige kvinner som er sosialister, så det stemmer nok ikke. Derimot ekte feminister som ofte er på venstresiden. De er som regel ikke direkte deilige. Det er nok en årsak til deres mannehat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man sammenlikner unge høyre jenter med rødt, su og auf jenter så ser man en stor forskjell. Jo mer man kommer til høyre jo lengre hår og mer klasse har jentene.

Nei det er jeg ikke enig. Mange flotte unge jenter i AUF, jeg har selv en datter som er med der. Selv om jeg ikke liker at hun er i AUF reint politisk. Men det viktigste er å være engasjert. Det er også mange flotte jenter i SU og SV. Selv om jeg hater sosialisme som politikk, så hater jeg ikke menneskene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter snakker ikke om stil da? Mulig attraktivt for h*n er blåruss/blogger-look, mens venstreorienterte oftere velger jordfarger og dreads fremfor pastell og vaffeljakke. To each his own, etc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter snakker ikke om stil da? Mulig attraktivt for h*n er blåruss/blogger-look, mens venstreorienterte oftere velger jordfarger og dreads fremfor pastell og vaffeljakke. To each his own, etc.

Kan man egentlig sette mennesker i slike båser i dag? Om noen hadde sett meg, så ville alle tippet jeg var langt ute på venstresiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei det er jeg ikke enig. Mange flotte unge jenter i AUF, jeg har selv en datter som er med der. Selv om jeg ikke liker at hun er i AUF reint politisk. Men det viktigste er å være engasjert. Det er også mange flotte jenter i SU og SV. Selv om jeg hater sosialisme som politikk, så hater jeg ikke menneskene.

Du må se på helheten og ikke deler av den. Det er klart det finnes et par 10ere i auf også, men det er et unntak fra regelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Du må se på helheten og ikke deler av den. Det er klart det finnes et par 10ere i auf også, men det er et unntak fra regelen.

Det handler nok om smak her. Personlig liker jeg litt frika damer, er selv frika. Disse ser man flest av på venstresiden. Nå omgås også jeg stort sett bare mennesker på den siden, selv om jeg selv er liberalist og vil plassere meg på høyresiden i Norge.  Venstresiden i Norge er spesiell. Det verste er deres moralisme og deres totale naive holdning til islam. Men, mange fine damer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...