Gå til innhold

Bør homofile par få adoptere barn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du er klar over at det finnes mange mennesker i verden som ikke har samme årstall som oss, sant? :P

Noen lever faktisk ikke i nåtiden en gang, men i middelalderen- og det er faktisk ikke stort du kan gjøre med det.

Respekt går for øvrig begge veier, og du har bevist at det mangler du tydelig.

Anonymous poster hash: 8f8e3...85f

Ja... har dessverre null respekt for homofobiske mennesker. Jeg er ikke en slik som har respekt for alle mennesker, haha :P sånn er det bare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei. det er ikke menige skal ha barn, hvis det var meningen hadde de fått barn på naturlig vis

Dette er bare tull... hva med heterofile som ikke kan få barn?

OT: Selvsagt bør de få adoptere barn.

P.S. Velkommen til Norge, 2014.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

nei. det er ikke menige skal ha barn, hvis det var meningen hadde de fått barn på naturlig vis

Da regner jeg med at du selvfølgelig er i mot at heterofile par som ikke kan få barn på naturlig vis, skal få adoptere også?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare tull... hva med heterofile som ikke kan få barn?

OT: Selvsagt bør de få adoptere barn.

P.S. Velkommen til Norge, 2014.

Heterofile som ikke kan få barn er ikke det samme, noen ganger skjer det noe som gjør at heterofile ikke kan få barn.

Men ingen homofile vil noen sinne kunne få barn på naturlig vis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da regner jeg med at du selvfølgelig er i mot at heterofile par som ikke kan få barn på naturlig vis, skal få adoptere også?

nei det er ikke det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabrina

Jeg vokste opp med en alkoholiker og en som var voldelig mot meg. Begge var heterofile. Så ja, hvis alternativet hadde vært å vokse opp med et par av samme kjønn, hvor jeg fikk det mye bedre, så hadde jeg absolutt valgt det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei. det er ikke menige skal ha barn, hvis det var meningen hadde de fått barn på naturlig vis

Det er veldig mange par der ute (heterofile) som ikke kan få barn på naturlig vis.. La oss demonstrere mot de også! For strengt tatt så er det jo ille naturlig!

Gud hjelpe meg, hvor er det hvite flagget..

Anonymous poster hash: fee3d...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsSmith

Jeg lurer på om jeg har vært heldig med mine foreldre... Eller kanskje er jeg over snittet intelligent? Eller kanskje det kommer med høyere utdannelse?

Jeg tenker på alle fordommene som jeg ikke har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei. det er ikke menige skal ha barn, hvis det var meningen hadde de fått barn på naturlig vis

Hva er naturlig vis? Er det samleie du sikter til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er veldig mange par der ute (heterofile) som ikke kan få barn på naturlig vis.. La oss demonstrere mot de også! For strengt tatt så er det jo ille naturlig!

Gud hjelpe meg, hvor er det hvite flagget..

Anonymous poster hash: fee3d...007

Det er veldig mange par der ute (heterofile) som ikke kan få barn på naturlig vis.. La oss demonstrere mot de også! For strengt tatt så er det jo ille naturlig!

Gud hjelpe meg, hvor er det hvite flagget..

Anonymous poster hash: fee3d...007

er klar over at noen heterofile par ikke kan få barn på naturlig vis, men det er som sagt tidligere ikke det samme som at homofile par ikke kan få barn, Ingen homofile par vil noensinne kunne få barn på den naturlige måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er klar over at noen heterofile par ikke kan få barn på naturlig vis, men det er som sagt tidligere ikke det samme som at homofile par ikke kan få barn, Ingen homofile par vil noensinne kunne få barn på den naturlige måten.

Hva så?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hvis det var meningen at homofile par skulle hatt barn, hadde det fått det på den naturlige måten.

Ja men nå i dagens teknologiske samfunn så er ikke naturmetoden eneste måten å få barn på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men nå i dagens teknologiske samfunn så er ikke naturmetoden eneste måten å få barn på.

vet det men mener fortsatt det samme, synes det er greit at heterofile par får hjelp men ikke homofile fordi hvis heterofile ikke kan få barn er det pga en feil hos den ene eller begge. Mens hos et homofilt par er ingen av dem skapt til å få barn i utgangspunktet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...