Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

By Nightfall av Michael Cunningham. Foreløpig ikke veldig interessant.



Anonymous poster hash: 150ae...40b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leste nettopp ferdig «The Curious Incident of the Dog in the Night-Time» av Mark Haddon. («Den merkelige hendelsen med hunden den natten» på norsk.) Foruten å ha en herlig og rar tittel var det en fantastisk god bok. Man får et innblikk i tankene og livet til en gutt med autisme, og hvordan han ser på verden, mennesker og det som skjer rundt ham. Både reflektert, seriøs og morsom på én gang. En annerledes leseopplevelse, anbefales på det varmeste! :)

Det Norske Teatret har forresten en forestilling nå basert på boken, så den gleder jeg meg til å se.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå for tiden leser jeg Metro 2033 av Dmitry Glukhovsky og All My Friends Are Superheroes av Andrew Kaufman. Har hatt ganske dårlig leselyst i det siste; begynte å lese Metro 2033 i høst og er fortsatt ikke ferdig... Ops :plystre: Men nekter å avbryte den, haha!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble akkurat ferdig med "The Facts of Life and Death" av Belinda Bauer. Jeg liker henne veldig godt og kan anbefale henne til alle som like engelsk krim :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilbake til Outlander (siden andre del av første sesong begynner neste helg) og "Written in my own hearts blood". (av Diana Gabaldon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Leste akkurat ferdig Kunsten å være kvinne av Caitlin Moran. Trodde jeg kom til å like boken, men dessverre ble jeg litt skuffet. Den begynte lovende, men så ble det etter hvert for mye vås og tull og problemstillinger jeg ikke kjente meg igjen i. Var til tider vanskelig å forstå hva det egentlig var hun prøvde å si.

3/6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille stjerne av John Ajvide Lindqvist.



Anonymous poster hash: e06ae...992
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...