Gå til innhold

Jenter og kort hår


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå vet ikke jeg hva du mener med "kort hår", for her på KG kan det være alt...

Om jeg går ut i fra at du mener alt fra "skinna" til litt lengre, så synes jeg det kan være vel så tiltrekkende som langt, men det er jo som med alt annet, noen kler det og noen kler det ikke....  

 

Det som kjennetegner de som ser bra ut med kort hår, er gjerne at de har skarpe og markante ansiktstrekk...

Endret av Beeblebrox
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Asmir

Vet om flere damer som ser kjempesexy ut med kort hår. De kler det virkelig. Så jeg vil ikke være så bastant i dette emnet. Variasjon fryder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg hva du mener med "kort hår", for her på KG kan det være alt...

Om jeg går ut i fra at du mener alt fra "skinna" til litt lengre, så synes jeg det kan være vel så tiltrekkende som langt, men det er jo som med alt annet, noen kler det og noen kler det ikke....  

 

Det som kjennetegner de som ser bra ut med kort hår, er gjerne at de har skarpe og markante ansiktstrekk...

Flott at noen liker kort hår! Du tilhører nok det klare mindretall av menn. :)

 

Så kvinner, et godt råd til dere, ikke klipp håret dersom dere vil se best mulig ut for menn flest!

Anonymous poster hash: 42a0e...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kvinner, et godt råd til dere, ikke klipp håret dersom dere vil se best mulig ut for menn flest! Anonymous poster hash: 42a0e...24b

Er det noe som skal bestemme hvordan kvinner generelt skal bestemme seg for hvordan de vil ha håret sitt? Hva om en selv ønsker kort hår, er ikke det godt nok for deg?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh nei. Hun ser mye bedre ut med kort hår. Hun har en type utstråling som ikke kler langt hår.

 

Sykt å melde. Hvis man liker at jenter ser ut som menn kan hun kanskje være tingen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange kvinner gir opp det lange håret sitt etter at barna kommer og jeg skjønner det veldig godt. Langt hår er upraktisk og veldig i veien og man blir nesten alltid gående med det i en kjedelig hestehale. Tar også litt ekstra tid å kure og pleie. Jeg gikk alltid med utslått hår før men nå med barna så faller det stadig inn i munnen min og øynene fordi jeg lener meg mye fremover og snur meg fort. Spesielt om jeg har lipgloss på, da er det sticky for viltre hårstrå... Jeg har fremdeles langt hår men det henger altså mest i en strikk i nakken. Og da skjønner jeg godt at mange kvinner velger å ha det kort og praktisk, de fleste av venninnene mine har klipt av 20-30 cm fordi de er drittlei den kjedelige hårstrikken. Det er jo også finere med en kul sveis enn en "spytteklyse-strikk" i nakken.

Endret av Ultiva
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten alltid hatt langt hår, sånn nesten ned til rompa.

I morra har jeg frisørtime kl 14 for å klippe meg kort.

Mannen rynker litt på nesa, men det får så være.

Jeg ser VIRKELIG frem til en sommer uten at jeg er så varm i hodet pga alt håret.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audrey Hepburn, Michelle Williams, Natalie Portman, Emma Watson, Keira Knightley.. Sikker på at jeg kunne ramset opp navnet på damer som er nydelige med kort hår i en evighet!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme syn som TS. Litt lengde på håret er så og si alltid finere enn guttekort hår. Kvinner som ser bra ut med kort hår ser bra ut på tross av det, ikke på grunn av det.

 

Variasjon er fint, og jeg synes kvinner kan være fine med lugg, krøller, bølger, rett hår og mange forskjellige hårfarver. Men at det er litt lengde på håret gir jo også mer rom for denne variasjonen.

 

Alle kvinnene nevnt I tråden synes jeg er finere med litt lengde på håret.



Anonymous poster hash: bb27b...582
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvor kort. Guttekort hår synes jeg dessverre sjelden er fin. Utseende kan fort bli litt maskulint. Er jente selv. 



Anonymous poster hash: 9a2b6...b9f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de aller fleste hadde kledd bedre langt hår. Men noen er fine med det, gjerne de som er kommet litt opp i årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme syn som TS. Litt lengde på håret er så og si alltid finere enn guttekort hår. Kvinner som ser bra ut med kort hår ser bra ut på tross av det, ikke på grunn av det.

Variasjon er fint, og jeg synes kvinner kan være fine med lugg, krøller, bølger, rett hår og mange forskjellige hårfarver. Men at det er litt lengde på håret gir jo også mer rom for denne variasjonen.

Alle kvinnene nevnt I tråden synes jeg er finere med litt lengde på håret.

Anonymous poster hash: bb27b...582

Enkelte ser jo rett og slett skamklipt ut, skjønner ikke hvorfor man ikke i det minste kan ha en pasjeklipp/bob.

Anonymous poster hash: 4e1d6...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Godjente

 

Flott at noen liker kort hår! Du tilhører nok det klare mindretall av menn. :)

 

Så kvinner, et godt råd til dere, ikke klipp håret dersom dere vil se best mulig ut for menn flest!

Anonymous poster hash: 42a0e...24b

 

 

Det har kjærestene mine også sagt itl meg, at jeg ikke må klippe meg!

 

Jeg har nesten alltid hatt langt hår, sånn nesten ned til rompa.

I morra har jeg frisørtime kl 14 for å klippe meg kort.

Mannen rynker litt på nesa, men det får så være.

Jeg ser VIRKELIG frem til en sommer uten at jeg er så varm i hodet pga alt håret.

IKKE GJØR DET! Du vil angre :)

 

 

Ser så mange som klipper seg kort på min alder, det ser virkelig ikke bra ut. Synes det er mer feminint med langt hår :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes på generell basis at damer er finere med langt hår enn kort. Klart, det er mange som også er fine med kort hår (AB over her et sted hadde mange gode eksempel i Emma Watson, Natalie Portman osv.), men jeg synes alle dem er finere med langt hår.

 

Det er to personer jeg kan komme på akkurat her og nå som jeg synes er en million ganger finere med kort hår enn langt, og det er Halle Berry og Ruby Rose. Kanskje Caley Cuoco.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Kan være skalla for min del, utseende er det som tells på om noen er vakker eller ikke, så får langt hår bare være en bonus :)

 

 

 

Og jeg er kvinne



Anonymous poster hash: 2881d...3f0

 

Fordi du ser stygg ut med kort hår så betyr ikke det at alle gjør det ;) Fordi jeg antar at du snakker om deg selv og ikke bare antar at hele verdens befolkning av kvinner er stygg med kort hår? Hm?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har nesten alltid hatt langt hår, sånn nesten ned til rompa.

I morra har jeg frisørtime kl 14 for å klippe meg kort.

Mannen rynker litt på nesa, men det får så være.

Jeg ser VIRKELIG frem til en sommer uten at jeg er så varm i hodet pga alt håret.

 

Stakkars mann... hehe. Håper du ombestemmer deg! Langt hår på damer er uten tvil finest.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ser så mange som klipper seg kort på min alder, det ser virkelig ikke bra ut. Synes det er mer feminint med langt hår :)

 

Det er en underlig greie at ettersom mange kvinner blir mindre attraktive velger de å resignere totalt. Man skulle jo tro at ettersom årene siger på, ting sagger og utvider seg, så legger man mer effort i utseendet enn tidligere for å holde seg fresh. Den naturlige femininiteten er ikke der i samme grad, så man hjelper naturen litt. Pleier håret, passer på kostholdet, passer ekstra på sminken.

Det virker som mange heller bestemmer seg for å bli menn. Av med håret, på med blazeren, og legg an en litt rappkjefta holdning. Velger heller klær fordi de er "kule" og "tøffe" fremfor kledelige.

 

Det er fullt mulig for kvinner over 40 og 50 å være attraktive. Det å bli "kjerring" er et valg, ikke en skjebne.

Anonymous poster hash: bb27b...582

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på ansiktet og stilen kvinnen har, for min del. Noen kler kortere hår synes jeg, mens andre ser bedre ut med langt. Andre kler begge deler. Jeg har alltid foretrukket langt hår på meg selv. Det passer meg og mitt utseende bedre enn kort. :)

 

Ginnifer Goodwin (www.redcarpet-fashionawards.com/wp-content/uploads/2011/08/Ginnifer-Goodwin-In-31-Phillip-Lim-TCA-2001-Summer-Press-Tour.jpg) ser smashing ut med helt kort hår! Synes virkelig det kler henne. 

 

Lana Parrilla (ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMjM2MTE2MzA2Nl5BMl5BanBnXkFtZTgwNzU5OTIxMzE@._V1_UY317_CR104,0,214,317_AL_.jpg) kler skulderkort hår. Helt nydelig! 

Endret av kjøttmeis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...