Gå til innhold

Jenter og kort hår


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun har et rampete utseende som kler mye bedre kort hår. Ellers er jeg enig i at de fleste kler bedre langt hår.

Er det forresten noen som vet om de tatoveringene er ekte, eller bare var en del av kostymet i Orange is the new black?

 

De er ekte. :)

 

Endret av Adara den Vakre
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er lesbisk. Men hun ER penere med kort hår, ansiktstrekkene hennes kommer mye bedre frem. 

Du syntes hun er penere med langt hår fordi du er mann, og assossierer kort hår med maskulinitet. 

Jeg er kvinne.  :ler:

Anonymous poster hash: 2881d...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er fordi du er kvinne, liker menn og med kort hår ser hun lesbisk ut. Altså hun ligner på en mann. 

Anonymous poster hash: 2881d...3f0

 

Ja, jeg er forsåvidt enig med deg. For meg ser hun mer maskulin ut med kort hår, minner nesten litt om Justin Bieber... OG ja, jenter er mer attraktiv når de minner om Justin Bieber :fnise:

Anonymous poster hash: 42a0e...24b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er fordi du er kvinne, liker menn og med kort hår ser hun lesbisk ut. Altså hun ligner på en mann. 

Anonymous poster hash: 2881d...3f0

 

 

Det er ikke mye mannlig over henne med kort hår. Hun er bare heit med kort hår. Enkelt og greit!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er lesbisk. Men hun ER penere med kort hår, ansiktstrekkene hennes kommer mye bedre frem. 

Du syntes hun er penere med langt hår fordi du er mann, og assossierer kort hår med maskulinitet. 

Ja, selvfølgelig synes du det. Hun ligner jo på en mann i slutten av den vidoen. Og du er vel hetero? 

Anonymous poster hash: 2881d...3f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er lesbisk. Men hun ER penere med kort hår, ansiktstrekkene hennes kommer mye bedre frem. 

Du syntes hun er penere med langt hår fordi du er mann, og assossierer kort hår med maskulinitet. 

Jeg visste ikke at hun var lesbisk, men da viser det vel kanskje litt av poenget mitt? Hun klipper håret kort for å se mer ut som en mann. ( og ingenting galt i det, superfint at folk kan være den de vil være). Men at menn syntes jenter med kort hår generelt sett er mindre attraktiv enn med langt, virker som en klar hovedregel.

Anonymous poster hash: 42a0e...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg visste ikke at hun var lesbisk, men da viser det vel kanskje litt av poenget mitt? Hun klipper håret kort for å se mer ut som en mann. ( og ingenting galt i det, superfint at folk kan være den de vil være). Men at menn syntes jenter med kort hår generelt sett er mindre attraktiv enn med langt, virker som en klar hovedregel.

Anonymous poster hash: 42a0e...24b

 

 

Ja, ingen som sier at menn ikke syntes det. Men det er fordi kort hår blir sett på som maskulint. 

Det betyr likevel ikke at det er riktig at det er penere med langt hår. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, jeg er forsåvidt enig med deg. For meg ser hun mer maskulin ut med kort hår, minner nesten litt om Justin Bieber... OG ja, jenter er mer attraktiv når de minner om Justin Bieber :fnise:

Anonymous poster hash: 42a0e...24b

 

Skulle selvsagt stått "OG ja, jenter er ikke mer attraktiv når de minner om Justin Bieber"

Anonymous poster hash: 42a0e...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv syns jeg langt hår ser kjedelig ut på de fleste kvinner, ser så lang drygd ut og samme sveisen på hele gjengen. Nei, takk til variasjon sier jeg.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ingen som sier at menn ikke syntes det. Men det er fordi kort hår blir sett på som maskulint. 

Det betyr likevel ikke at det er riktig at det er penere med langt hår. 

Det er derfor jeg bevisst har brukt ordet "attraktiv" og ikke "penere". :)

Anonymous poster hash: 42a0e...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Synes det blir litt leit å si at lengden på håret er hva gjør en jente/kvinne mer tiltrekkende. Finnes også mange menn som liker kort hår på jenter/kvinner, det er nå mest av alt en menings sak. Samme som at du har jenter/kvinner som liker best gutter/menn med langt hår. De synes at kort hår på gutter/menn er kjedelig og lite tiltrekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

selv syns jeg langt hår ser kjedelig ut på de fleste kvinner, ser så lang drygd ut og samme sveisen på hele gjengen. Nei, takk til variasjon sier jeg.

Enig! Begge deler kan være fint, men jeg synes det er kult når noen skiller seg litt ut med kort hår. Og kort hår er definitivt finere enn langt og slitt.

 

Da jeg hadde kort hår fikk jeg mange komplimenter av kvinner om håret og hvor mye jeg kledde det, men nå som jeg har langt hår får jeg mer oppmerksomhet fra menn. Gjør meg ingenting at menn foretrekker kvinner med langt hår, da blir jo de sexy korthåra kvinnene igjen til meg :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er pent med kort hår. Har kort hår selv, men ikke fordi jeg prøver å se ut som en mann :fnise: Jeg kler kort hår bedre enn langt (alle sier det, så det er ikke noe jeg finner på) og så er det himla mye enklere med styling osv :laugh: 

Noen er pene med langt hår. Andre er pene med kort hår. Samme som med menn, noen er pen med langt hår og andre med kort hår. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Begge deler kan være fint, men jeg synes det er kult når noen skiller seg litt ut med kort hår. Og kort hår er definitivt finere enn langt og slitt.

 

Da jeg hadde kort hår fikk jeg mange komplimenter av kvinner om håret og hvor mye jeg kledde det, men nå som jeg har langt hår får jeg mer oppmerksomhet fra menn. Gjør meg ingenting at menn foretrekker kvinner med langt hår, da blir jo de sexy korthåra kvinnene igjen til meg :nigo:

Enig i at det er fint at folk kan være seg selv og skille seg ut. Men det er nå slik at menn generelt sett finner lang thår mer tiltrekkende enn kort. Akkurat som at damer foretrekker menn som er høyere og gjerne høye- slik er rett og slett verden.

Anonymous poster hash: 42a0e...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er pent med kort hår. Har kort hår selv, men ikke fordi jeg prøver å se ut som en mann :fnise: Jeg kler kort hår bedre enn langt (alle sier det, så det er ikke noe jeg finner på) og så er det himla mye enklere med styling osv :laugh: 

Noen er pene med langt hår. Andre er pene med kort hår. Samme som med menn, noen er pen med langt hår og andre med kort hår. 

Kan det hende at de menn som sier du ser fint ut med kort hår, sier det av høflighet?

Anonymous poster hash: 42a0e...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det blir litt leit å si at lengden på håret er hva gjør en jente/kvinne mer tiltrekkende. Finnes også mange menn som liker kort hår på jenter/kvinner, det er nå mest av alt en menings sak. Samme som at du har jenter/kvinner som liker best gutter/menn med langt hår. De synes at kort hår på gutter/menn er kjedelig og lite tiltrekkende.

Det er klart leit å høre at man ikke alltid er like tiltrekkende for det andre kjønn, og kanskje må ofre noe for å se best mulig ut på datingmarkedet. Men slik er det altså.

 

Anonymous poster hash: 42a0e...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mange måter er "vi" programmert til å tiltrekkes av det som er signaler på sunnhet. Og historisk sett har langt hår vært et slikt tegn hos kvinner. Håret er noe av det første som går hvis man har vært/er syk blant annet. 

 

Håret er også noe av det som skiller seg ganske mye mellom kjønnene og menn har historisk sett ikke samlet opp lengre hår da dette ville vært en kilde til problemer under strabaser med jakt/kamp og hurtig forflytning. 

 

Det blir som med hofter, bryster, former, symmetri i ansikt osv. Universale tegn for skjønnhet/sunnhet. 

Jeg er syk og har hatt litt hårtap pga medisiner, men håret mitt er så tykt at det går fint. Jeg har forøvrig vært syk hele livet, men har alltid hatt sunt og fint hår. 

 

Jeg synes forøvrig alle skal få gjøre akkurat hva de vil med håret sitt. Jeg bryr meg ikke om det. 

Anonymous poster hash: 578b3...143

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Det som også blir litt dumt er når andre skal sette alle menn i samme bås. Dette gjelder også en del menn her på KG som liker å si at alle menn tenker akkurat som dem. Noe som ikke er sant for alle menn, fordi menn kan også være forskjellige i hva de liker og ikke liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...