Gå til innhold

The Walking dead - generell diskusjon- NB! ikke tegneserien. (splittet fra "når begynner sesong 4 av The walking dead?")


Gjest badeand1

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg ganske sikker på at Judith lever, men jeg tror ikke barna har tatt vare på henne for det blir litt for åpenlyst. Kom over en diskusjon på IMDB hvor de ble snakket om at Michonne kan ha tatt henne, da hun plutselig forsvant en god stund før hun kom å reddet Rick i siste liten. Det gir mye mening med tanke på den scenen hvor hun tviholdt på babyen og gråt. Så langt har vi fått vite veldig lite om hennes bakgrunn, men hun har jo tydelig gjennomgått et eller annet helvete som har satt sine spor.

Midtfinalen var i hvert fall veldig spennende og sjokkerende, jeg satt med åpen munn siste halvdel av episoden. Sesong tre var en enorm skuffelse i mine øyne, selv samboer som var storfan ble så lei at han orket ikke se finalen og har enda ikke begynt på sesong 4. Selv om de enda ikke har kommet seg tilbake til samme nivå som sesong 1 og 2, så er de på god vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Michonne2.jpgMichonne: Var gift og hadde 2 døtre, så skilte hun seg fra mannen og fikk kjæreste , hun var på vei hjem fra jobb da zombi epidemien brøt løs!!

Endret av Anciol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så glad de ikke skal være i fengsel lengre!

Jeg har så lyst til å se mer fra de første dagene etter virusutbruddet jeg... mens det fortsatt er flere levende enn døde, og zombiene sakte men sikkert tar over "verden"... Vi har bare sett noen få glimt, skulle gjerne sett mer.

Det er visst en spin-off serie på trappene om deler av gruppen i en tidsramme som ligger utenfor det som hovedserien dekker. Men det er visst temmelig uklart når den skal foregå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg ganske sikker på at Judith lever, men jeg tror ikke barna har tatt vare på henne for det blir litt for åpenlyst. Kom over en diskusjon på IMDB hvor de ble snakket om at Michonne kan ha tatt henne, da hun plutselig forsvant en god stund før hun kom å reddet Rick i siste liten. Det gir mye mening med tanke på den scenen hvor hun tviholdt på babyen og gråt. Så langt har vi fått vite veldig lite om hennes bakgrunn, men hun har jo tydelig gjennomgått et eller annet helvete som har satt sine spor.

Midtfinalen var i hvert fall veldig spennende og sjokkerende, jeg satt med åpen munn siste halvdel av episoden. Sesong tre var en enorm skuffelse i mine øyne, selv samboer som var storfan ble så lei at han orket ikke se finalen og har enda ikke begynt på sesong 4. Selv om de enda ikke har kommet seg tilbake til samme nivå som sesong 1 og 2, så er de på god vei.

Hvis hun ble berget, så tror jeg ikke Michonne hadde noe med det å gjøre. Hun var jo utenfor gjerdet, og kunne ikke komme inn før Guvernørens menn var i gang med sitt angrep, nærmest som en del av baktroppen. Det er derfor hun ikke kommer inn i historien igjen før hun blander seg i kampen mellom Guvernøren og Rick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så glad de ikke skal være i fengsel lengre!

Jeg har så lyst til å se mer fra de første dagene etter virusutbruddet jeg... mens det fortsatt er flere levende enn døde, og zombiene sakte men sikkert tar over "verden"... Vi har bare sett noen få glimt, skulle gjerne sett mer.

Er kanskje ikke helt hva du er ute etter, men kort etter sesong 1 lagde de en webserie som forklarte historien til den halv-zombien Rick møter. Den kan du gjerne starte med hvis du ikke har sett den enda. :) De ligger ute på Youtube.

Anonymous poster hash: 6e4eb...899

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper Judith overlever jeg, har ikke sansen for at babyer skal bli drept :-(

Noen som vet når twd fortsetter nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje ikke helt hva du er ute etter, men kort etter sesong 1 lagde de en webserie som forklarte historien til den halv-zombien Rick møter. Den kan du gjerne starte med hvis du ikke har sett den enda. :) De ligger ute på Youtube.

Anonymous poster hash: 6e4eb...899

Tenker du på "bicycle girl"?

Jeg har prøvd å åpne dem flere ganger, men alle versjoner jeg kommer over, er stengt for å ses fra Norge, uvisst hvilken grunn.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

In short terms, hva handler serien om? Sånn rent bortsett fra at det er zombieapocalypse, hva er det som får så mange til å følge med på serien?



Anonymous poster hash: b22c6...743
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Judith overlever jeg, har ikke sansen for at babyer skal bli drept :-(

Noen som vet når twd fortsetter nå?

neste episode kommer i februar :)

Anonymous poster hash: 976a5...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Judith overlever jeg, har ikke sansen for at babyer skal bli drept :-(

Noen som vet når twd fortsetter nå?

Forhåpentligvis har Michonne greid å redde babyen og tar vare på den:) Dere husker kanskje at i en episode klemte hun Judith inntil seg og gråt noen tårer, dette kan indikere at hun har tatt vare på babyen:)

Ble skikkelig lei da Hershel døde, han likte jeg, og det var urettferdig at eldre uføre drepes i slike filmer

Endret av Anciol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligvis har Michonne greid å redde babyen og tar vare på den:) Dere husker kanskje at i en episode klemte hun Judith inntil seg og gråt noen tårer, dette kan indikere at hun har tatt vare på babyen:)

Ble skikkelig lei da Hershel døde, han likte jeg, og det var urettferdig at eldre uføre drepes i slike filmer

Håper du har rett :-) ja, det var kjipt at Hersel døde, han trenges jo! Huff.. Dritt "guvernør" blit spennende å se hva som skjer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke fra Norge... Men hvis du får lastet ned et tillegg til nettleseren din, som f.eks Hola, så kan du se på programmer som er stengt for Norge ellers. :)

Anonymous poster hash: 3159f...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fra Norge... Men hvis du får lastet ned et tillegg til nettleseren din, som f.eks Hola, så kan du se på programmer som er stengt for Norge ellers. :)

Anonymous poster hash: 3159f...09a

Jeg får til å se de, og jeg har ikke lastet ned noe tilleggsprogram på denne nettleseren.

Anonymous poster hash: 976a5...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hershel!!! Han var min favoritt......

Anonymous poster hash: d43fc...0d6

Min også. Da jeg leste tegneserien så ble jeg veldig begeistra for Dale. Han forsvinner ganske tidlig i TV-serien, i løpet av første sesong. Men Hershel har liksom tatt over hans rolle i TV-serien, og er gruppens samvittighet på mange måter. Han beholder troen på menneskeheta gjennom all faenskapen, og prøver å holde fast på verdisynet sitt, selv når det settes kraftig under press.

Jeg lurer på hvordan det går med gruppen nå som de har mista en så sentral person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører rykter om at de drar til Washington DC. Håper på noe av samme stemning som i sesong en. Men det er jo et litt rart valg, hvis det var ekte ville jeg heller snekret en båt og ryddet en øy.

Anonymous poster hash: d43fc...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører rykter om at de drar til Washington DC. Håper på noe av samme stemning som i sesong en. Men det er jo et litt rart valg, hvis det var ekte ville jeg heller snekret en båt og ryddet en øy.

Anonymous poster hash: d43fc...0d6

Tegneserien sender dem i retning Washington etter at de blir drevet ut av fengselet.

Men de har jo ikke akkurat fulgt serien så tett hittil, da. Det er noen få sentrale hendelser som har vært likedan, men det er mange forskjeller, også.

I tegneserien så kommer de i kontakt med en gruppe som følger en vitenskapsmann som sier at han har informasjon som kan bidra til å stanse hele zombie-infestasjonen. Han må bare få det til en lab i Washington, som han er sikker på fortsatt opererer. Jeg skal ikke spoile noe MER, for det er ganske mye å si om den saken, og hvis de går inn på den historielinjen, så blir det antakelig mye spenning.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...