Gå til innhold

Valg 2015: Hvem får din stemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest oleoh

Ja, for FrP er jo kjent for å være moralens voktere. :ironi:Anonymous poster hash: 38bb0...2a3

Faktisk. Dei er eit av få parti spm aksepterer eigendomsretten til nordmenn over landet sitt, som verdsett alle menneskje likt uansett kjønn, bakgrunn, klasse eller kva det skulle være. Venstresiden meinar at nokon treng meir og bedre behandling berre pga kven dei er. Dei respekterer ein gong ikkje rike menneskjer og behandlar dei som mjølkekyr, istadenfor folk som arbeidar hardt og bidrar med mykje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Evans

Høyre eller AP. Kommer an på hvem av de jeg tror er best egnet for å bevare byens grøntområder. Tidligere har det vært høyre som har fått min stemme, og de har vist seg å gjøre en god jobb innenfor akkurat dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norgespartiet bør gis en sjanse.

Men først må man gi dem et dytt så de har mulighet.



Anonymous poster hash: 28d58...bc3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyre selvfølgelig :)

Anonymous poster hash: c2291...d18

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste i omgangskretsen stemmer nok Venstre, men jeg kommer til å stemme på SV



Anonymous poster hash: 226bc...74e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år blir jeg sofavelger, det blir jeg nok også i 2017, om det ikke dukker opp et liberalistisk parti med gode liberale verdier og en fornuftig innvandringspolitikk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år blir jeg sofavelger, det blir jeg nok også i 2017, om det ikke dukker opp et liberalistisk parti med gode liberale verdier og en fornuftig innvandringspolitikk.

Du får flytte til "söta bror" så får du straks et parti du kan stemme på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får flytte til "söta bror" så får du straks et parti du kan stemme på ;)

Ingen liberale partier det som jeg kjenner til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er meget uenig med alle de store partiene.

Men hvis jeg stemmer blankt, risikerer jeg at stemmen ikke telles i det hele tatt.
Derfor: Piratpartiet.

Arrrh :pirat:



Anonymous poster hash: 7497d...f40
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Piratpartiet vil konkret

*Begrense lengden på KID-nummer for å hindre unødig frustrasjon ved betaling av regninger. :fnise:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piratpartiet vil konkret

*Begrense lengden på KID-nummer for å hindre unødig frustrasjon ved betaling av regninger. :fnise:

:fnise:

Skal sjekke ut piratpartiet!

Anonymous poster hash: 42bda...fa4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sto en stund mellom Ap og Rødt, men i det store bildet foretrekker jeg Ap på flere viktige punkter, så holder en knapp der

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piratpartiet vil konkret

*Begrense lengden på KID-nummer for å hindre unødig frustrasjon ved betaling av regninger. :fnise:

Det syns jeg er en god ide. KID-numre behøver ikke være så lange som de fleste av dem er i dag. Det KAN begrenses betrakelig uten å gå ut over nummerets funksjonalitet. Jeg mener jeg har lest at 8 siffer er tilstrekkelig for de fleste formål.

Endret av Mann 42
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piratpartiet vil konkret

*Begrense lengden på KID-nummer for å hindre unødig frustrasjon ved betaling av regninger. :fnise:

Der, ja. Jeg sjekker dem nærmere ;)

Jeg er rimelig fornøyd med hvordan kommunen min styres i dag, så kanskje støtter jeg dem igjen. Ikke ideelt, men bedre enn alternativene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...