Gå til innhold

Blir samboer - tips til sexy "koseklær"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg blir snart samboer for andre gang etter 15 år som singel... I løpet av alle disse årene har jeg jo lagt meg til både vaner og uvaner :)

Jeg skifter alltid klær når jeg kommer hjem fra jobb. Jobben krever en veldig formell klesstil, som ikke er særlig behagelig. Og så er det så digg å ta på seg den gamle joggebuksa og krøkes seg sammen i sofaen etter en lang dag på kontoret. MEN, har ikke lyst å fases rundt slik med min kommende samboer. Noen som har tips til " koseklær" som samtidig er litt sexy eller freshe i det minste?

Anonymous poster hash: ec6f1...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Stjel din samboers nattbukser og kombiner dem med en svært utringet singlet

- Kjøp deg en sexy, men komfortabel nattkjole (f.eks. som denne)

- Stjel samboerens t-skjorter

- Myke hotpants som gir deg fin rumpe, kombiner med ønsket overdel

Ellers kommer det til å skli ut etterhvert, altså. Jeg er samboer og ligger akkurat nå på sofaen i en pen genser, en velbrukt nattbukse og ullsokker til langt oppå leggen. Samboeren min synes jeg er verdens fineste uansett ;)

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lekker truse og en t-skjorte som tilhører samboeren?



Anonymous poster hash: 88ded...5cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg blir snart samboer for andre gang etter 15 år som singel... I løpet av alle disse årene har jeg jo lagt meg til både vaner og uvaner :)

Jeg skifter alltid klær når jeg kommer hjem fra jobb. Jobben krever en veldig formell klesstil, som ikke er særlig behagelig. Og så er det så digg å ta på seg den gamle joggebuksa og krøkes seg sammen i sofaen etter en lang dag på kontoret. MEN, har ikke lyst å fases rundt slik med min kommende samboer. Noen som har tips til " koseklær" som samtidig er litt sexy eller freshe i det minste?

Anonymous poster hash: ec6f1...777

Behagelige klær som ikke strammer som du trives i

Anonymous poster hash: c3efa...ffa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker behagelige og myke skjørt som ikke strammer noe sted. Og jerseykjoler, lange og korte. Liker ikke å gå i joggebukse og t-skjorte, da føler jeg meg så uopplagt. Men det må være behagelig.

Type sånn eller sånn



Anonymous poster hash: ae71a...3e9
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier å bruke singelet og enten et løst skjørt eller bare trusa. Ofte er jeg innhyllet i et stort pledd, men hvis jeg går mye rundt jeg på meg en genser jeg har stjålet fra ham :laugh: Jeg tar også av meg bh-en.



Anonymous poster hash: 75816...8f7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djeezez, her var det mye utenomsnakk og tull.

Cut the crap - spør ham rett ut; "hva synes du det er digg å se meg i? Drit i 'naken med en sixpack med øl i hånda', vi snakker klær"

Endret av Gorgonzola
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights, stor t-skjorte (eller utringet singlet), ingen BH. Bruk et par myke sokker eller tøfler til :)

Anonymous poster hash: 7ead9...837

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Stjel din samboers nattbukser og kombiner dem med en svært utringet singlet

- Kjøp deg en sexy, men komfortabel nattkjole (f.eks. som denne)

- Stjel samboerens t-skjorter

- Myke hotpants som gir deg fin rumpe, kombiner med ønsket overdel

Ellers kommer det til å skli ut etterhvert, altså. Jeg er samboer og ligger akkurat nå på sofaen i en pen genser, en velbrukt nattbukse og ullsokker til langt oppå leggen. Samboeren min synes jeg er verdens fineste uansett ;)

Hvor er den nattkjolen fra`?

Anonymous poster hash: 29b43...7c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å, vent. så ikke at linken var fra siden deres, trodd de var en bildelink så jeg sjekket ikke



Anonymous poster hash: 29b43...7c4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke man bruke vanlig fritidstøy? Pysj og joggebukse brukes om natten eller når man er syk.

Anonymous poster hash: d24f4...f35

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste menn jeg kjenner synes at yogabukser er fint på damer. De er myke, elastiske og fungerer fint som kosebukse sammen med en singlet, t-skjorte eller trøye



Anonymous poster hash: 0bd51...4dd
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke de som liker å bruke joggebukse. Føler meg så slapp og ekkel i det att jeg ikke klarer å kose meg:p men kan gå i tights(går helst ikke ut i det) og singlet. Kan til nød bruke ei pysjbukse istedet for tights

Anonymous poster hash: 4ba37...51c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

å, vent. så ikke at linken var fra siden deres, trodd de var en bildelink så jeg sjekket ikke

Anonymous poster hash: 29b43...7c4

Fant bare et random bilde da jeg googlet, så sjekket ikke selv om det ledet direkte til siden – så bra du fant det ut :) Jeg har en lignende fra H&M, bare med spiler i, så den er ikke super-comfy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en regel at jeg ikke skal gå med to løse plagg samtidig. Går jeg i en joggebukse så bruker jeg en stram singlet/top. Bruker jeg en løs topp, så tar jeg gjerne på meg en tights. :P Funker bra.



Anonymous poster hash: e2436...659
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Jeg har samboer da...
Jeg kjøper som regel koseklær på bikbok (til mitt forsvar er jeg ung). Type lysegrå, lyserosa eller andre "søte"/friske farger. De sitter litt etter i rumpen og kan være litt gjennomsiktig når man har svart undertøy. Kjæresten liker det :)



Anonymous poster hash: 0074e...d1b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går som regel helt naken hjemme. Men er det veldig kaldt tar jeg på hipster, singlet og ullsokker, og skal jeg lage mat tar jeg ofte på typens skjorte. Har også en haug med nattkjoker, men de er ikke så komfortable.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går som regel helt naken hjemme. Men er det veldig kaldt tar jeg på hipster, singlet og ullsokker, og skal jeg lage mat tar jeg ofte på typens skjorte. Har også en haug med nattkjoker, men de er ikke så komfortable.

Dummeste svaret jeg har lest her inne på lenge.

Anonymous poster hash: 65893...876

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...