Gå til innhold

Han sier han det eneste som kunne vært bedre er utseendet mitt :,(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei fy faen. Han der hadde jeg ikke tenkt to ganger på å dumpe engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trollkarlen

Hvor seriøst tror du han kan ta forholdet når hans reaksjon etter nei til sex er å si at du kunne ha vært penere? Nei, det hele høres helt sinnsykt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var eksen min også. Han sa aldri noe stgt om utseendet mitt, men la ut om alle sine ekser og erobringer. Men hvis jeg traff en eks av meg på byen eller noe, ble han sjalu som fy. Jeg fikk bare så vidt prate med kompisene hans uten at det ble feil. Og dum som jeg var, trodde jeg at han oppriktig var glad i meg, elsket meg når han ble så sjalu for ingenting.

Enden på visa? Han dumpa meg til fordel for ei annen jente.

Anonymous poster hash: 0eddb...f63

Eksen min gjorde akkurat det samme, men han rakket ned på utsende mitt noen dager før han bestemte seg for å dumpe meg på sms til fordel for en annen. Jeg trur han kommer tilbake når den 25 år gamle hjernen hans er ferdig utviklet, og at han innser at han virkelig gikk glipp av noe. Heldigvis er min port lukket og låst da :).

Anonymous poster hash: 36960...176

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er HI. Er det så j**** innlysende hva som er riktig mener du? Fordi når jeg selv har sterke føleser for fyren og alt unntatt denne greia her er perfekt.. Og jeg føler det som om han bortsett fra dette faktisk er mannenn i mitt liv... Hva da?

Anonymous poster hash: f2535...cbe

Lol. Er du korka idiot i trynet eller? Mannen i ditt liv sier ikke ting som "Alt er bra bortsett fra utseende"

Anonymous poster hash: b506c...255

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss alt du skriver var ordrett. DUMP HAN!

Koslig at han liker deg for personeligheten da, men dette er en kar med store problemer som ikke hvet hvordan man skal verdsette en dame. Hiv han ut sier jeg bare.

Enten så bruker han tabletter som rivotril osv som gjør folk til duche bags, eller så er han bare en plain duche med store problemer.

Enkelt råd, får en person deg til å føle deg dårlig, hiv vedkommende ut av live ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er HI. Eh hæh? Jeg gikk ikke for en mann som var kjekk og barsk og breial spesielt. Jeg gikk for en som er en bra fyr på alle måter bortsett fra akkurat det med flørtingen og det han sa om utseendet mitt.

Jeg hadde ingen spesielle forventninger til utseendet sånn sett. Jeg har aldri gått spesielt etter utseende på menn, det har kommet som en bonus om de var kjekke. Den jeg er glad i og forelsket i er automatisk den mest tiltrekkende personen jeg vet om. Dette vet han innmari godt.

-Ja han er kjekk med en del sjarme, men det er personligheten jeg faller for. Når jeg så får høre tilbake ting som at han har gode gener, bra utseende osv.. At han kunne fått veldig pene damer som kjæreste men ikke valgte dem.. Hva skal jeg da tro??

Anonymous poster hash: f2535...cbe

Bortsett fra... Vel flørting og kommentaren er jo ganske vesentlige og sentrale deler da!

Tipper han er sammen med deg fordi du er det beste alternativet inntil han hopper over på noen andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet garantert at det sårer deg når han sier sånt, flørter med andre osv. Vil du ha en mann som nærmest bevisst sårer deg? Han syns han er for god for deg. Jeg hadde hvertfall aldri orket noe sånt, han kommer etterhvert til å ødelegge selvtilliten din totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg spurte om det er noe i forholdet han synes kunne vært bedre.. Og han svaret at det eneste var i tilfelle utseendet mitt..

Jeg er veldig lei meg på han enda pga dette. Jeg vet selv at jeg har sjans på flere menn som er attraktive, hvorav en er villig til å hive seg på om jeg sier at jeg vil det. Men jeg vil det ikke med disse mennene fordi de er ikke riktige, det føles ikke rett. Dette har jeg unnlatt å fortelle kjæresten min fordi han reagerer så sterkt på andre menn jeg har hatt..Nå vurderer jeg sterkt å si i fra om det til han så han kanskje åpner øya og ser at jeg faktisk har flere valg om jeg VIL..

Anonymous poster hash: f2535...cbe

Hvordan går det, ts? Har han skjerpet seg eller har du avsluttet forholdet?

Anonymous poster hash: 245ab...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg er blitt sammens med ganske nylig sa noe i går til meg som såret meg veldig.

Han sa at han har det veldig bra sammens med meg men at det eneste som kunne vært bedre er det utseendemessige.. Dette sa han til meg kl 03.30 om natta. Etter at han hadde prøvd seg på sex. (Jeg hadde mageondt og orket ikke)

Anonymous poster hash: f2535...cbe

Sa han det ut av det blå eller spurte du han om hva som kunne vært bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, har du ikke noe bedre å komme med?

Tydeligvis har det noe å si for noen. I dette tilfellet en mann.

Du mener den mannen som på tross av utseende til dama sier at han ser for seg familie, campingvogn etc med henne? At det er henne han vil ha pga hennes personlighet?

Jaja...

Har på følelsen at noe ikke er blitt fortalt. Ingen sier noe slikt helt ut av det blå, men jeg vet om og har opplevd flere tilfeller der jenta selv har dyttet samtalen inn på temaet. "Syns du veninna mi X er penere enn meg?". <--- Mer sannsynlig. Og dermed også svaret hans.

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis man forsetter å være sammen med sånne folk - er man da like overfladisk? For personligheten hans er dritt. Joda,kanskje han har andre gode sider,men tror ikke det overgår å flørte med andre, at han sier sånt og at han generelt gjør deg usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener den mannen som på tross av utseende til dama sier at han ser for seg familie, campingvogn etc med henne? At det er henne han vil ha pga hennes personlighet?

Jaja...

Har på følelsen at noe ikke er blitt fortalt. Ingen sier noe slikt helt ut av det blå, men jeg vet om og har opplevd flere tilfeller der jenta selv har dyttet samtalen inn på temaet. "Syns du veninna mi X er penere enn meg?". <--- Mer sannsynlig. Og dermed også svaret hans.

Dette har det blitt svart på..

ts har sagt at hun spurte om det er noe i forholdet som han savner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette har det blitt svart på..

ts har sagt at hun spurte om det er noe i forholdet som han savner.

Litt på kanten uttalelse da isåfall, men han sier jo fremdeles at det er henne han vil ha? Er det ikke på tide å rette fokus på den delen istedet? Hun er jo pen nok til at han er med henne. Det å måtte være den peneste jenta blir tullete, da er det på tide å vokse opp.

Og uansett, hvis han er en idiot, så må jo hun vare like idiot som er sammen med fyren kun pga hans utseende? Ligger det ikke litt dobbeltmoral her isåfall?

Han er med henne pga hennes personlighet, mens hun er med han pga hans utseende?

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt på kanten uttalelse da isåfall, men han sier jo fremdeles at det er henne han vil ha? Er det ikke på tide å rette fokus på den delen istedet? Hun er jo pen nok til at han er med henne. Det å måtte være den peneste jenta blir tullete, da er det på tide å vokse opp.

Og uansett, hvis han er en idiot, så må jo hun vare like idiot som er sammen med fyren kun pga hans utseende? Ligger det ikke litt dobbeltmoral her isåfall?

Han er med henne pga hennes personlighet, mens hun er med han pga hans utseende?

Var det jeg sa også,litt lengre oppe..

Jeg er litt enig der, for som sagt - selv om han har gode sider, så kan de umulig overgå dette..

Tror at både ts og mange andre reagerer fordi man mener at alt skal være på plass for at forholdet skal vare,og ingen vil høre at de ikke er god nok. Når ts spurte hva han manglet i forholdet,så forventet hun at hun skulle si noe som handler om forholdet deres og noe som var mulig å jobbe med, men han kommenterte liksom henne istedenfor.

Tror ikke hun hadde likt hvis han sa "du, du er stokk dum,men du er pen ihvertfall" heller,eller "vel, vi er altfor ulike,men du har pen kropp"

Hvem ønsker å høre sånt? hvem tror på et langvarig forhold med noe vesentlig som mangler?

Det er helt ok hvis han sier at hennes personlighet overgår hennes utseende, men han sa at hun "mangler" den biten. Og han flørter med andre.Ser for meg utroskap ligger bak neste hjørne.

Endret av Red-Ruby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå fra han. Hvis han virkelig var den rette for deg ville han ikke ha behandlet deg slik! Ikke nok med at han sier noe så vemmelig, men han gjør det samtidig som du er dårlig. Det vitner jo om total mangel på empati! Flørter med jenter dere begge kjenner mens du ser på. Han respekterer deg jo ikke.
Selvom han har andre kvaliteter du setter pris på, så må du jo sette deg ned å tenke om disse virkelig veier opp for alt det andre. Vil du virkelig leve i et forhold med en slik mann resten av livet? Ville du at datteren din skulle ha levd med en slik mann? Venninnene dine? Og hvis han sier og gjør slikt med deg nå, hva tror du han gjør når du er 40 og han har kvinnelige kollegaer på 25?

Det virker kanskje fjernt og vondt nå, men velger du å respektere deg selv så går du nå. Det eneste du vinner på å bli er et ødelagt selvbilde som garantert vil ødelegge livsgleden i det lange løp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har jeg faktisk lyst til å gjøre.. Men saken er at han sier han har sterke følelser for meg. Men jeg klarer ikke tro på det når han flørter med andre hele tiden.. Han sier han vil ha en fremtid med meg.. Han ser for seg umger og hus og campingvogn med meg.. Og det er såklart veldig smigrende.. Men så kommer dette med at jeg kunne vært mye finere da.. :(

Anonymous poster hash: f2535...cbe

Han har ikke sterke følelser for deg når han presterer å fortelle at du ikke er bra nok, og i tillegg flørter med andre kvinnfolk.

Ubegripelig for meg at kvinner fortsetter å være sammen med menn som behandler dem som dritt. Det må jo være sinnsykt nedverdigende?

Har du lav selvtillit siden du fortsetter å være sammen med rasshølet, egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...